ID: 247633
Pewny rozruch, spokój na postoju
ID: 247633
ID: 247633
Czego oczekują kierowcy pojazdów ciężarowych od akumulatorów? Z pewnością dużo więcej niż tylko bezproblemowego rozruchu zimnego silnika. Pożądane cechy to również bezawaryjność, bezobsługowość, trwałość, odporność na wstrząsy i moc, która sprosta dużemu zapotrzebowaniu na energię.
Czego oczekują kierowcy pojazdów ciężarowych od akumulatorów? Z pewnością dużo więcej niż tylko bezproblemowego rozruchu zimnego silnika. Pożądane cechy to również bezawaryjność, bezobsługowość, trwałość, odporność na wstrząsy i moc, która sprosta dużemu zapotrzebowaniu na energię.
~etransport.pl
Posty (19)
~Inny | Kiedyś pracowałem u mielczarka. Stary podał że jego auta to nie prywatne elektrownie do ładowania laptopów. W manach nawet nie było górnego światła w kabinie. O prysznicu na bazie też zapomniał. Tak mi się przypomniało. | |||
~hkhjkjhkhkhkhkkkhk | tak wszystko poszło do przodu a dalej nie mozna zrobić 1 aku do rozruchu a inny do działania całej elektryki itp buhahahahahahaha i oni chcą autonomicznych ciezarówek... | |||
~Guma i Lewatywa | A toalet w ciężarówkach nadal nie będzie skutkiem czego szoferacka hołota nadal będzie robić kupę na pace do reklamówki. | |||
Pan_Ordynator
| hkhjkjhkhkhkhkkkhk 2019-12-05 11:27:18tak wszystko poszło do przodu a dalej nie mozna zrobić 1 aku do rozruchu a inny do działania całej elektryki itp Oczywiście, że można. I są takie rozwiązania stosowane. | |||
~Zen | W Scanii od Streamline jest rozwiązanie, że jedno aku. do odpalania drugie reszta. W nowej można mieć nawet 3 żelowe | |||
Pan_Ordynator
| ~Zen 2019-12-05 14:17:20W Scanii od Streamline jest rozwiązanie, że jedno aku. do odpalania drugie reszta. W nowej można mieć nawet 3 żelowe Kolega bzdury plecie | |||
~Goldman | @Inny thenks za cynka nawet nie będę próbował dzwonić do Mielczarka (choć jestem w *ę oszczędny 0 przepału latem czy zima, ale mam zasady). Akumulatory mogą mieć większą pojemność, ale to kosztuje. Lepiej kierowcę obciążyć za przepały. Nieprawdaż? Już pomijam jazdę że starymi bateriami i obowiązkowy przepał, tutaj pomaga już tylko natychmiastowy serwis. | |||
Max4
| Jak jest problem z uruchomieniem to trzeba dać gazetę do poczytania | |||
Pan_Ordynator
| I mieć korbę jeszcze | |||
~Goldman | Mieć korbę żeby bujać się z padakami. | |||
SERWER5
| ale tak sie odpalalo gazetka i korba | |||
~Goldman | Kiedyś to było... Jak się miało brudne ciuchy to brało się tarkę, orzechy wodne lub mydelnicę i się jechało z koksem potem suszyło się na własnym ciele. Ach wspomnienia. To były piękne czasy.. teraz to pralki automatyczne wirowe prądożerna rewolucja. Burżuje tylko z nich korzystają! | |||
~Goldman | Mojej kobiecie powiem że od nowego roku będzie prała wszystko w misce, bo oszczędność 1. Wody, 2. Prądu. To są coraz droższe media. Kto umie liczyć ten ma kasiorkę. Tak czy nie? | |||
~Goldman | To kilka tysięcy do przodu na rok. | |||
~Goldman | Są też szpece co brudne rzeczy wietrzą, ale to raczej na lato i dla jeszcze większych złotów utopionych w kredytach. | |||
~Goldman | Piotrek raczej to ty traktujesz osiągnięcia cywilizacji wybiórczo m. in. instalując akumulatory o pojemności wystarczającej jedynie na odpalenie auta po 24h postoju - żeby tylko, jeżdżącego po Europie! Jeśli twoje auta śmigają do 200km od bazy, a kierowca śpi chociaż co 2-3 dzień w domu to zwracam tobie honor. Życie w kabinie bez światła, bez minimalnych dóbr cywilizacji, chociaż technologa jest od kilkudziesięciu lat osiągalna dla polaka jest poprostu s*ysyństwo. Porównywalnym do zmuszania kogoś w xxi w. do ręcznego regularnego prania rzeczy. | |||
Pan_Ordynator
| Ty tak na poważnie goldman? | |||
~Iraks | W Bułgarii jeszcze dziś Webasto nie jest czymś oczywistym. Jak jest zimno kierowca w zależności od warunków zostawia odpaloną maszynę na noc lub dzień i idzie spać. Przy włączonym nawiewie akumulatory lepiej się doładowoją. | |||
~Iraks | Robią tak jak się robiło u nas 20 lat temu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.