Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

CZEMU TAK JEST?? ?

ID: 247190


Że firmy w LLU LUL czy też na Podlasiu płacą jakieś grosze Z KILOMETRA, że wychodzi 200 dniówki, NIE płacą za urlop i w ogóle jest kicha na maxa a np w Poznaniu czy Wrocławiu dniówka to 400zł nie ważne ile km. urlopy płatne, wozy nowe i w ogóle nie mogę poznać tego kraju - to są dwa światy - A jakie są wasze doświadczenia

~LLU - lek z Polski B
*.icpnet.pl

Posty (32)

g-a
Czemu? Bo nie ma dżemu. A marmolada się nie nada.
ninobzik
Jedni szanują się bardziej a drudzy mniej. Stąd takowa różnica.
~Mistrz
Bo na wschodzie nie ma przemysłu, Śląsk czy Poznań, Wrocław - tam mozesz pracować bezpośrednio u producenta jak ma swoje ciężarówki. I jesteś ttaktowany na równi z magazynierem, pełen zus, płatny urlop, wczasy pod grusza...
~Ten prawdziwy Gruby
A dlaczego jest tak ze w USA zarobisz 5 razy więcej? Nie wnikaj i nie martw się tym czego zmienić nie mozesz. Skup się na tym żeby więcej zarabiać oferując coś za co ktoś jest w stanie więcej zapłacić. I tyle
ninobzik
Dość osobliwe podejście kolega reprezentuje. Nie tak dawno temu jeżdżąc w kierunku wschodnim miałem okazję zaznajomić się z panującymi za wisłą obyczajami. Ten sam kurs do Moskwy. POZ i LLU maszyny. POZ, bez wspomagaczy powrót na pusto bezpośrednio do PL, za kółko 1600 zł. LLU w standardzie kamień na impulsator, powrót (50/50) pusto i przez litwe, co by pełne kociołki solarki dowieżć, 1350-1400 zł. Fracht jednakowy, z tej samej firmy. Jest to kasa dla kierowcy oczywiście. Pazerne szefostwo i kierowcy, którzy za czapke śliwek zgadzali się pracować. Więc CZEMU tak jest sami sobie odpowiedzcie panowie.
~Ten prawdziwy Gruby
Jak są chętni jechać za mniej to po co przepłacać. Jak sa tacy korzy pojadą na kamieniu to płaczemy by nie skorzystać.
~maniek
bo tam ciemna masa mieszka glosuje na PIS to tak ma i tak za duzo tam macie
~Ten prawdziwy Gruby
Maniek. Popatrzcie forumowicze. Typowe podejście padliny ludzkiej. Człowieka w nik nie ma za to dużo robactwa. Nie naśladujcie takich kudzi. Oni już przegrali. Wy macie szanse.
ninobzik
Gruby, pokazałem przykład "czemu" tak jest. Więc pytający powinien to "czemu", skierować sam do siebie, Po drugie, wszelkiej maści kombinacje psują rynek i zagrażają ludzkiemu zdrowiu i życiu. Co ty na to aby w szkolny autobus przypintolił luluś wracający na strzała z Moskwy???
~Ten prawdziwy Gruby
A co jak pojedziesz 13 h jak w Kanadzie to nie przypitolisz? Przestań ufać takim przepisom. Kierowca sam ma wiedzieć kiedy potrzebuje odpoczynku. Nie pracodawca a i urzędnik.
irish_dude
Gruby - dużo w tym racji, ale przepisy jakieś powinny być, bo byłaby straszna samowolka.
Pamiętam czas, kiedy jechałem Starem ze Śląska do Warszawy, to mijało się może 2-3 pojazdy na godzinę. Na przerwę zjeżdżało się na pobocze drogi. Nie było tachografów, bo nie było takiej potrzeby.
Wyobraź sobie dzisiaj jazdę bez regulacji - ja nie potrafię.
Inna sprawa, że wiele przepisów jest ustalanych przez ludzi, nie mających pojęcia o specyfice tej pracy, ale to już materiał na inną dyskusję.
~Franek kimono
LUL ek pojedzie za połowe i jeszcze będzie firme chwalił - na tym polega tania siłą robocza, dzięki nim można stać się w dwa lata milionerem - ino trza zestaw kupić
ninobzik
Gruby, koleś leci z tamożni na rozładunek do Sergiev Posad, pod Moskwę. Zrzuca towar i pedał na granice BY/LT, następnie na firme. Mnie na legalu prosto do firmy 4 doby brakły. Żeby zarobić lulek musiał wykonać minimum tyle samo co ja. To raczej żywy trup był za kierownicą. Dobra, jedzie autobus a wnim twa rodzina, żona dziatwa. I jebbsss, lulek z Moskwy do domu na wekenda goni. Co ty na to?? Bzdetne przepisy?? Wiesz jak to wygląda w realu?? Myślisz że w kolejce dawało się pospać??
ninobzik
Apropo, przejazd przez BY/LT, w tamtych czasach minimum 36 godz, plus dodatkowe kilometry.
~Ten prawdziwy Gruby
To ty jaki kierowca musisz decydować gdy nie dasz rady. Jestes dorosły to decyduj. Jak szefowi nie pasuje to go olej. I tyle. Jak się nas traktuje jak bydło to zaczynamy zachowywać się jak bydlo
~kierowca
Zachód kraju i Śląsk to jest rozwój i przemysł, a od Wisły na wschód co masz. Zobacz jakie duże firmy transportowe masz na zachodzie kraju, to na Podlasiu nawet 1 takiej nie ma. Jak chcesz mieć na Podlasiu podstawę+dietę to system 4/1 i jeszcze cię wywiozą busem do Niemca do auta, to jaki sens zatrudniać się w takiej firmie. Lepiej kupić sobie auto podjechać na zachód kraju do firmy i tak lepiej zarobisz jak u wschodniego pana. Oferty podlaskie : 45gr/km firana UE, 50gr/km chłodnia UE, 50gr/km +100zł za dzień pauzy, wszędzie podstawa najniższa. Za takie propozycje to nawet UA nie wsiada do auta. Zapytaj kierowców z UA ile u np:Maszona mają to tu musiałbyś ze 6tyg dymać.
ninobzik
Gruby zapominasz o jednym i zarazem najważniejszym aspekcie. Pazerność ludzka nie zna granic!!! Jak to w realu wyglądało, lub wyglądało by, według słów twoich, strach się bać!! Jeden z drugim potrafił trzy doby prowadzić, bo unn się dobrze czuje, bo do dumu musi itp... Gruby natura ludzka samolubna i egoistyczna, nikt nie myśli o konsekwencjach kamień zakładając, , bo się uda!! Gdyby nie regulacje prawne, które negujesz, już dawno i wiele takich autobusów pełnych trupów byśmy na sumieniu mieli. Jednak podziękuję za taką logikę. Wole mieć mniej ale bezpiecznie i zdrów do domu wracać.
ninobzik
Gruby, toż to napisałem na samym początku "czemu" jest jak jest. Trza się szanować!!!
~Ten prawdziwy Gruby
Jak ktoś się boi stracix zycie to niech z Donu nie wychodzi. Słabe jednostki eliminują się same. Czasami zabierając innych ale zasada jestcsluszna. Chyba ze chroni ich prawo pracy czas prowadzenia. Ile Mietków już by się rozwaliło na drzewie gdyby nie przepisy. Społeczeństwo miało byvwieksza wartosc. Poza tym jelsi ktoś chxe zarobic i pracować więcej nie powinno minusie zabraniać. Zreszta ludzie są słabi właśnie przez te przepisy. Jestem pewien ze gdyby czlowike od małego rósł w przekonaniu ze jelsi się pomyli to straci zycie i nikt mu tego zakaz nie może to uważał by o wiele bardziej.
ninobzik
Gruby nie chwytasz.. Podałem przykład na autobusie i nadal nie chwytasz?? Będą tyrać aż na ryj padną, a taki błąd o którym piszesz będzie kosztował życie dzieciaków jadących w tym autobusie, . Co tam ciekawego w barze mlecznym za rogiem dziś na kolację można zjeść?? Wiesz ostatni należniki super były ze swojską marmoladą. Do tego kakao, mówię tobie pszepyszne !!
~Franek kimono
ale może sie uda i wtedy sie zarobi - tak myśli szofer w du. pe je. ba. ny co ma za kółko płacone i na kamieniu śmiga żeby 2 etaty wyrobić
ninobzik
pazerny traci dwa razy, większość zdrowomyślącej tkanki społecznej wie o tym. Niestety są ludzie którzy ponad zdrowie i życie przekładają pieniądze.
~qwas
tak jest bo w rejonach LLU głosują na PIS.
~Ordynator Panteras.
Widzę że ten Gruby, jest konkretnie */lnięty.
~Jarek K
Widzę że jdiot już wstał
~Ordynator Panteras.
Wal się parówo.
~Jam
ordynator, a czemu panteras? Zamiast bojowek jak rasowy driver nosisz leginsy w panterke? Czy jestes ciemny jak umaszczenie pantery?
~Ordynator Panteras.
Nie fikaj mi tu jam.
~Ordynator Panteras.
A Pan teraz?
~Ordynator Panteras.
Koledzy jakiej pompy używacie do pąpowania szamba.? Musze cos kupic niezbyt drogiego.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.200.196.38

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels