ID: 247064
Zarobki kierowcy na burakach cukrowych
ID: 247064
ID: 247064
Witam,
Do osób jeżdżących w kampanii buraczanej. Jak wiadomo większość aut wjeżdżających do Glinojecka jest przeładowana.
Jest to każdego indywidualna sprawa, czy chce jechać przeładowany.
Czy kierowca ma jakąś premię za to, że jeździ przeładowany? Chciałbym iść na taką kampanie w przyszłym roku i zastanawiam się, czy kierowca dostaje dodatkową kasę za większy ładunek.
Pozdrawiam
Witam,
Do osób jeżdżących w kampanii buraczanej. Jak wiadomo większość aut wjeżdżających do Glinojecka jest przeładowana.
Jest to każdego indywidualna sprawa, czy chce jechać przeładowany.
Czy kierowca ma jakąś premię za to, że jeździ przeładowany? Chciałbym iść na taką kampanie w przyszłym roku i zastanawiam się, czy kierowca dostaje dodatkową kasę za większy ładunek.
Pozdrawiam
Posty (15)
Lukasz12345
| jak w temacie... | |||
~stroik czapko bluza TSNO | 200 zł dniówka | |||
~L12345 | Pewnie zależy to od pracodawcy, ale czy większość kierowców chce się przeładowywać samemu? Czy "nakazuje" tak pracodawca? Właścic iel auta ma lepszą kasę za przeładowane auto, bo ma jakoś za tono kilometry płacone podobno. Po co kierowcy chcą brać udział w takiej farsie? Przecież skoro lepiej zarabia tutaj tylko właściciel auta, to po co kierowca ma się podstawiać, jeździć na magnesie/na dwie tarczki w ciągu dnia? Chyba, że 200zł dniówki to aż tak dobra kasa, że warto ryzykować... ? | |||
~chojan | Kto by się tym przejmował? Buraki wozu się od świtu do późnej nocy, a jak trzeba to cała dobę. Najważniejsze jest aby jak najmniej się targać w błocie. Kto tonami się przejmuje? Kasta jest pełna jedzie się dalej. | |||
~chojan | To są żniwa! | |||
~Don Vito Pyton | za przeładowane auto kasę większą ma szef a kierowca jak zostanie złapany i zważony to płaci mandat :) tak to wygląda | |||
~stroik czapko bluza TSNO | 200 zł za 24 H w pracy | |||
~L12345 | To czemu jeździcie za taką stawkę? Nikt nie jest w stanie dopłacić kierowcy za większy ladunek? Słabo to wygląda.. | |||
~tago | 320 zł dniówka na międzynarodówce po cywilizowanych miejscach chłodnią za 8, 5 godziny jazdy i 11 pauzy na całkowitym legalu. 200 złotych za wożenie przeładowanych składów w błocie i deszczu buraków na kombinowanych dobówkach, uważam za całkowite nieporozumienie. | |||
~stroik czapko bluza TSNO | non stop są chętni za takie stawki jak 200 zł, dlaczego SEF ma płacić więcej | |||
~L12345 | Dzięki za odzew. Myślałem, że lepiej to wszystko wygląda. | |||
~Piotr | Bo jak macie normalnego szefa to daje lepszą dniówke za przeładowanie a mój szef krzyczy jak przeładuje i straszy że mi potrąci dniówke mam 450zl pełny zus | |||
~Rubin | Dniówka? Ile godzin na dobę zasówacie na kampanii, bo dniówka nic nie mówi, w obozie koncentracyjnym dniówka mogła być wyższa? To jak wożenie zboża podczas żniw, tyle że często po ciemku, w błocie, o rosie, bo jesienią i szukanie dojazdu do pryzmy. | |||
~Rubin | Na budowie, podczas żniw byłem świadkiem jak kierowcy ulegli szybkiej (lub nie) dekompozycji (śmierci w wypadku) z powodu przemęczenia, bo nie umieli odmówić, nie umieli powiedzieć że chcą godnie praować. Zrobili z siebie śmiecia i ostatecznie trafili na śmietnik historii, Podobna historia jest z zawałami +40 | |||
~kiero | PO co wozić buraki jak mam tani cukier z Ukrainy. Ostatnio w dyskontach PO 2, 59 zł. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.