REKLAMA

Scania S520 2019r. bierze olej
ID: 246977

Witam, mam dla Was hit. Legendarny, kultowy silnik Scanii bierze olej. Auto kupione przez nas w lipcu br. po 8tys. km kierowca pojechał na 1 dolewkę, myślałem sobie - ok dociera się (chociaż niby nowe są już dotarte). Później była druga, trzecia i czwarta dolewka... Auto idzie w najbliższym czasie na serwis, mają szukać. Słyszałem, że mój przypadek nie jest odosobniony, czy ktoś zmaga się z tym problem w nowej serii V8?

~Rychu
*.centertel.pl

REKLAMA

Posty (74)

Grzegorz6
2019-11-11 09:39:01
Widzę kolego, ze masz problem z logicznym mysleniem.
tomaszv670
2019-11-11 09:42:07
No i Grzegorz6 wszystko w temacie wyjasnił... Ja osobiscie obstawiam rzeźnika nie sternika... Teksty typu "trzeba dawać w d.. ę żeby nie zamulić od nowości" to standard większości "kink of de rołdów", nie prawidłowa obsługa i katowanie "zimnego silnika"...
W firmie której pracuję mamy 5 szt nowej generacji i ubywa ale nieznacznie co jest następstwem "układania" się silnika (ok 4 lit od/do wymiany). Będąc na serwisie SCANII byłem świadkiem sytuacji gdzie do jednej 500ki dolewali olej co chwila, a nazbierało się tego ok 20 litrów od/do wymiany.
Co do w/w S500 uważam że jezdzi nią idiota nie kierowca ot co ale jak to stwierdził właściciel "trzeba pracować z tymi którzy są".
~zcx
2019-11-11 09:43:23
2019-11-11 09:39:01

w układzie 2+1 nie ma logiki i jej nigdy nie będize.
~Jam
2019-11-11 10:10:25
Dwa uszczelniajace jeden smarujacy
~zcx
2019-11-11 10:16:22
aleś wymyśli.
~maly
2019-11-11 10:18:00
nie smarujacy a zgarniajacy
~kierowca
2019-11-11 10:57:46
Opel na gaz też bierze olej, a teraz te silniki o pojemności kosiarek potrafią tak brać olej, że praktycznie wymiana nie potrzebna, ekologia, dpf, cuda. Motoryzacja to teraz plastic fantastic i już dochodzi do tego, że zwykły Pan Miecio w normalnym warsztacie co najwyżej może podnieść maskę i popatrzeć, bez serwisu, odpowiedniego oprogramowania nic się nie zrobi. A wszystko po to by doić bez końca klienta.
~Jam
2019-11-11 11:11:40
Maly masz racje, pomylilem sie
~Jam
2019-11-11 11:14:46
Wiec zcx, jesli ktos jest choc troche inteligentny to jakas logike zauwazy
~zcx
2019-11-11 11:26:34
logika nadal zerowa.
realia
2019-11-11 16:30:35
zcx- Idiotą to ty jesteś i to wielkim!!!
Podaję u jakiego silnika występują jeszcze więcej niż 3 pierścienie.
Jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to się nie pogrążaj.
Ja w przeciwieństwie do ciebie, rzadko wypowiadam się na forum.
Ty natomiast próbujesz byś znawcą od wszystkiego, a jesteś głupi jak but.
Żal mi takich ludzi jak ty i nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu.

-1

~300D
2019-11-11 16:44:59
realia- zniżyłeś sie do poziomu Łysego i uwierz mi, niżej juz nie będzie tak łatwo.

1

~zcx
2019-11-11 16:49:48
realia
2019-11-11 16:30:35


podałe m idioto dwa takie silniki a jest ich wcale nie mało, nie mówiąc o rzadkości.
~Jam
2019-11-15 08:30:45
zcx co chwile jestes gaszony na tym forum, a nadal udajesz najmadrzejszego
~Ordynator Panteras.
2019-11-15 10:02:33
Musi brać to bierze a dziad płaci i kwicze
~zcx
2019-11-15 13:18:10
Jam idioto

Zgaszony to ty jesteś.
~gregory
2019-11-15 18:13:39
Moja S500 ma przejechane 230 000 km. Bierze olej. Nie wożę ciężkich ładunków, ale po 30 000 km stan oleju schodzi na min i trzeba dolać 4 litry. W serwisie twierdzą, że wszystko jest w porządku.
gigi
2019-11-15 22:32:35
to taka normalna przypadłość scanii że po jakimś przebiegu bierze więcej oleju, wymieniać częściej olej
~Rychu
2019-11-20 09:37:01
Były pytania więc odpowiadam (nawet na te głupie). Dolewam na serwisie, ponieważ tak jak ktoś już napisał, również moje auto ma założoną kartę olejową.
Zużycie oleju wynosi ok 0, 8l/1000km, czyli bardzo dużo.
Od Scanii dowiedziałem się tyle, że w grudniu będą sprawdzać właśnie tłoki i pierścienie...
~driver
2019-11-20 09:50:38
kazda v8 scanii bierze olej i to nie jest nic dziwnego 2012 2015 2019 kazda tyle samo wciąga od wymiany do wymiany a mamy ich 15
bartek1774
2020-02-26 19:14:44
Nasz przypadek bardzo podobny co w temacie problemu. Scania zakupiona w zeszłym roku na jesień (październik 2019 rok) w firmie Hołowińscy -Scanserwis z Włocławka. Auto pod zabudowę, 3 osiowe w pełnym wyposażeniu z silnikiem V8 - 520 po wprowadzonych ulepszeniach i zmianach. Na dziś auto ma przebieg 18 000 km (transport na potrzeby własne, robimy rocznie około 70 000 KM) Natomiast zużycie oleju na poziomie 0, 8 litara do 0, 9 litra na 1000 km. Oczywiście karta olejowa została założona po zgłoszeniu problemów w serwisie. W serwisie zaznaczono nam, iż Scania Polska problemu z wyższym zużyciem oleju na ten czas nie widzi. Nie zaproponowano na ten czas innego rozwiązania. Problem pojawi się w momencie gdy pierwsze usterki w silniku pojawią się po upływie gwarancji. Proszę o kontakt osoby które mają podobny problem z w/w silnikiem. Należy niezwłocznie zająć stanowisko prawne w/w sprawie, aby Scania Polska zrozumiała, że nie jest to tylko problem klienta który rozpoczął użytkowanie nowego pojazdu Scania z ulepszonym silnikiem V8 - 520.
~zcx
2020-02-26 19:38:41
w Polsce serwisy to nigdy problemu nie widzą a jakiejkolwiek akcjach serwisowych można pomarzyć.

i nie ma znaczenia na markę model i kategorią aut.
~Cyprian
2020-02-26 20:42:29
Panowie. Musicie natychmiast coś z tym zrobić, bo jak się Grecia dowie o spalaniu oleju, to się jej woda w piź... dzie zagotuje.
~Da_las
2020-02-26 21:18:26
bartek1774, slyszales o problemach silnikow TSI?? Wiesz jakie stanowisko w Europie bylo centrali??? Slyszales o oszukiwaniu w silnikach TDI ze spalinami??? Slyszales jakie bylo stanowisko w Europie centrali??? Tak dziala cala grupa VAG, a Scania do niej nalezy. Obnizyli opory wewnetrzne silnika poprzez zmniejszenie tarcia, zeby obnizyc spalanie i mamy efekty. I do tego olej LDF-4. Zanim zaczna sie problemy z motorem, spodziewaj sie problemow z ukladem oczyszczania spalin.
~Gucio
2020-02-26 21:34:14
W samo sedno kolego, są to wady konstrukcyjne, ale nikt się nie przyzna, coś kosztem czegoś.
~Da_las
2020-02-26 21:39:58
I tak powaznie, to trzeba byc albo bardzo bogaty albo bardzo otumaniony bajerka handlowcow ze Scanii, zeby za jedno z najbardziej awaryjnych aut zaplacic 10 - 15 tys Euro wiecej od konkurencji.
tomco23
2020-02-26 21:50:37
to nie jest jakis odosobniony przypadek, bo juz od wiecej ludzi slyszalem ze nowa Scania ciagnie olej
tomco23
2020-02-26 21:50:59
i to dotyczy rowniez rzedowek...
~Da_las
2020-02-26 21:55:25
Podobno troche pomaga przejscie na LDF-3. Z naciskiem na podobno.
~Rychu
2020-03-16 12:09:57
Witam ponownie, przekazuje wieści odnośnie naszej scanii. Na przełomie grudnia/stycznia scania zrobiła nam remont silnika (!). Góra i dół, więc głowice do regeneracji, nowe pierścienie, nowy DPF... i co? i g****. Dalej pije jak piła, zero zmian. Scania V8 jedzie na LDF-3 od fabryki, więc tutaj to nie wina oleju.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.83.188.254

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce