ID: 246896
Pogłębia się problem niedoboru wykwalifikowanych kierowców
ID: 246896
ID: 246896
Do 2022 r. luka ta ma wzrosnąć do 200 tys., sięgając 1/4 całego zapotrzebowania w branży. Na razie realną strategią jej zapełniania będzie zatrudnianie kierowców z zagranicy, w tym także z innych kontynentów.
Do 2022 r. luka ta ma wzrosnąć do 200 tys., sięgając 1/4 całego zapotrzebowania w branży. Na razie realną strategią jej zapełniania będzie zatrudnianie kierowców z zagranicy, w tym także z innych kontynentów.
~etransport.pl
Posty (441)
~Pan Ordynator | Glaca musisz Mnietka nauczyć jeździć. Może wtedy przetrwasz. No i on... nie będzie cię dymać ćwoku. | |||
~Tadek | Wrócili na budowę, bo na kierowcę się nie nadają. Kierowca musi myśleć wszechstronnie i działać samodzielnie w różnych warunkach. Niewielu to potrafi. | 1 | ||
~Ł ysy | Krak. Po pierwsze /dla ciebie / Pan Ł ysy nie zatrudnia matołów bez doświadczenia. Nie zatrudnia motłochu, który ma bibliotekę świadectw pracy. Jeżeli przez przypadek hołociarz zostanie zatrudniony, po drugim, trzecim kursie ląduje w klozecie. Pan Ł ysy płaci i wymaga. Płaci bardzo dobrze, wymaga dużo. Jak widzisz pajacyku, Pan Ł ysy nie wpisuje się w schemat dziadtransów. Ci biorą każdego jemioła byleby auto wyjechało z placu. | 1 | ||
~paweł | Będzie się pogłębiać, bo niewolników do pracy w systemach 3, 4, 5 /1 coraz mniej. Dziadom proponuję zamykać kołchozy i do roboty wyzyskiwacze !!! może ktoś za ciecia Was przygarnie... ha... ha... ha... | |||
~Ł ysy | Tadek. Poziom myślenia kierowców jest porównywalny z myśleniem budowlańca. Musi myśleć, aby nie spaść z rusztowania. | 1 | ||
~Arch | Kierowca najlepiej wie ile zarabia kiedy nie może pracować. Po 2 miesiącach już ma porównanie z biednym urzędnikiem zarabiającym najniższa krajowa i swoim 3 tysiące. 3 tysiące:) | |||
~Pan Ordynator | Pan łysy bardzo dobrze płaci. Buchachachacha! I wiecznie szuka kierowców. Powiedzieć idiota, to nic nie powiedzieć. | |||
~Ł ysy | Panowie, raczej Pany Kieroffce, skończcie wreszcie z pieprzeniem o niewolnictwie. Praca jest aktem woli, wystarczający argument wykluczający niewolnictwo. Przecież nie musicie jeździć, a skoro sami przyjmujecie pracę, która godzi w wasze ambicje do kogo pretensje? Można pracować w MZK za 2, 8 klocka zł. | 1 | ||
barracuda
| Nie ma takiego tematu na ET, gdzie Ł ysy nie znalazł by pretekstu, aby dogryźć. Jak trzeba być zakompleksionym, aby TYLKO PO TO wchodzić nz portal-aby dogryźć? | -1 | ||
~Ł ysy | Pan Łysy bardzo dobrze płaci, a jak płaci to wymaga. Nie jest tajemnicą, że na 10 posiadaczy prawka jest jeden kierowca. Stąd rotacje w każdej firmie. Przyjmuje się profesjonalistów /tak o sobie mówią /, po pewnym czasie z rzekomego profesjonalisty wychodzi niewykwalifikowany głupek. Oczywiście ląduje w klozecie. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Co się dziwić? Wiecznie "bidok"szuka i nie może znalezć... takiego który go nie wydyma. Moim zdaniem, glacy psycha siadła już dawno temu. | |||
~Ł ysy | barracuda. Nie dogryzam, a wiernie opisuję rzeczywistość. Nie moją winą jest, że w zawodzie pracuje 80 % prymitywnych przygłupów. Większość nie ma zielonego pojęcia, o wykonywanym zawodzie. Jedynie kiepsko kręcą kierownicą. Takie fakty. | 1 | ||
barracuda
| Znam wielu szefów (u TAKIEGO pracuję 15 lat), którzy dobrze płacą, szanują (z wzajemnością) pracownika. A takie portale, każą najwyżej praktykantowi śledzić. Oczywiście, szacunek dla pracownika, nie oznacza chodzenia razem na piwo. | |||
~Ł ysy | Czy wysokość zarobków może zmienić : 1. Lenia w pracowitego człowieka? 2. Przygłupa w rozumnego? 3. Złodzieja w uczciwego? Oczywiście, że nie. Każdy rozsądny pracodawca znając powyższą zależność, widząc co wyłazi z "profesjonalisty " wygania na zbity ryj speca od powożenia. Zatem zamknij głupawy ryj przygłupie ku ku. | 1 | ||
barracuda
| Ktoś tu kiedyś (słusznie) pisał, że zarobki kształtuje RYNEK. Więc wszystkim, którym nie podobają się zarobki kierowców-proponuję aby pretensje zgłaszali RYNKOWI. | -1 | ||
~Ł ysy | barracuda. Ti muszę się z tobą zgodzić. Na szacunek trzeba zapracować. Jakie formy okazywania szacunku są mile widziane? Klepanie po ramieniu, piwkowanie? Stawiam na wysokość zarobków i ludzie podejście. Często bywa, że prymitywny jełop uważający siebie za Pana Kieroffcę ludzkie podejście szefa odczytuje jako oznaki słabości. Takich wyrzuca się na zbity ryj w pierwszej kolejności. O jakiejkolwiek współpracy nie ma mowy. | 1 | ||
Puchacz1
| Łysy. Chyba przez te kilka lat prowadzenia firmy transportowej powinieneś ustabilizować sobie załogę. Nie wiem jaką ilość taboru posiadasz, ale albo masz pecha do pracowników, albo piszesz[jak Ci się to zdarza] nieprawdę. | |||
~Pan Ordynator | Puchatek, glaca ma kryzę. Podobno od trzydziestu lat. "Cza"o tym pamiętać. | |||
Puchacz1
| Nie poratuję go. Za stary jestem już na "ubój gospodarczy". Pozostanę tu gdzie jestem. | |||
~KruGer | -Dawid 87- nie jestem kierowcą!!, napisałem post jak ja widzę ten zawód przyglądając się z boku na problem dotyczący ciągły brak kierowców, wg. mnie 168h w tygodniu i teraz siedzieć w kabinie za najniższa krajowa dwa lub trzy tygodnie w kabinie to jakaś kpina i wyzysk, jestem ciekaw gdzie jest inspekcja pracy | |||
~Pan Ordynator | Wlaśnie, gdzie jest? | |||
~Ł ysy | Tygrysy nie z własnej woli znalazły się w klatkach. Kierowca w przeciwieństwie do tugrysów sam podjął decyzję. Sam zdecydował się na psi los. Wasz kwit o złych warunkach pracy można przyrównać do jednego. Górnicy powinni zastrajkować. Należy się światło słoneczne na przodku. Przecież bycie poza domem wpisane jest w charakter pracy kierowcy. Jak nie pasuje specyfika tej pracy, trzeba zmienić zawód. | 1 | ||
~Ł ysy | Uważam, że poza kierowcą do pierdla powinien trafić nadawca tygrysów. | 1 | ||
~zcx | socjopatyczny narcyz z smardzewic w przypływie samo uwielbienia. | -1 | ||
~Ł ysy | zcx. Plujący jadem na wszystkich ćwierćinteligent daje znać o sobie. | |||
~zcx | odezwała się wiejska łajza ze smardzewic. Jesteś taki wspaniały a jak wspaniale płacisz i jaką to wspaniałą robotę masz do zaoferowania a ilu to chętnych stoi do ciebie w kolejce, o czym świadczą twoje całoroczne anonse w poszukiwaniu pracowników. | |||
~zcx | masz opracowany na latach doświadczeń unikatowy system rekrutacji, dzięki któremu wyłuskujesz z rynku samych najlepszych kierowców. ale dzięki kontaktowi z tobą stają się w bardzo krótkim czasie szmaciarzami i hołota. komu współczuć takiej współpracy tobie czy im. | |||
ninobzik
| Panowie o co kopie kruszycie?? Bogaty czy biedny, wszyscy skończymy w podobnej mogile. Mówić o was będą z taką samą pogardą jako i wy dziś mówicie. Potrzebna wam taka laurka?? Pomyslcie nad czynami swymi w słowa ubranymi. Dziś, jak nigdy indziej, jest ku temu okazja. W tym dniu zadumy życzę wszystkim, z prawa i lewa, więcej pokory i zrozumienia. | 1 | ||
~Ł ysy | zcx. Nie mam ochoty na dyskusję z osobą, którą uważam za szmatę. Powtórzę, nie dla psa kiełbasa. | |||
~Ł ysy | zcx. Nie musi być koleja chętnych do pracy przygłupów. Ważne, że auta jeżdżą i zarabiają. Jest ten komfort, w każdej chwili de*ilkowi podającemu się za kierowcę mogę powiedzieć spier da laj. Zadłużeni po uszy przewoźnicy takiego komfortu nie mają. Kredyty, leasingi gonią. Dlatego szoferskie bydło ma się dobrze. Jak trafia na rozsądnego przewoźnika i zaczyna rozwijać skrzydła, nie może uwierzyć w słowo spier da laj. To tyle jełopie. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.