ID: 246593
3, 30 - 3, 50zł po kraju to dobra stawka?
ID: 246593
ID: 246593
Robota codziennie w domu, 300 - 500 km dziennie, miesięcznie 6 do 9000 tyś km., firma wypłacalna, robota z 1 ręki bez pośredników, zastanawiam się czy skończyć z dorabianiem BOSSA i nie pójść na kurs kompetencji zawodowych i nie otworzyć transportu, na początek premiuma i jakaś używana ale dobra naczepa burtowa, PANY przy takich stawkach wyżyję? Jakie stawki po kraju na tą chwilę?
Robota codziennie w domu, 300 - 500 km dziennie, miesięcznie 6 do 9000 tyś km., firma wypłacalna, robota z 1 ręki bez pośredników, zastanawiam się czy skończyć z dorabianiem BOSSA i nie pójść na kurs kompetencji zawodowych i nie otworzyć transportu, na początek premiuma i jakaś używana ale dobra naczepa burtowa, PANY przy takich stawkach wyżyję? Jakie stawki po kraju na tą chwilę?
~przyszły przewoźnik*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (37)
~STARY | a te 3, 30 to brutto? | |||
~kris | stary a kto w biznesie posługuję się brutto? | |||
~kris | z moich pobieżnych obliczen wynika ze przy 6 tys km i stawce 3, 3 zostanie ci 3-4 tys. Myslę ze jako kierowca zarabiasz wiecej. | |||
diggerdestro
| Daj Kris kalkulator wyliczenia audytu? | |||
mirekmoniowy
| Marek w złomiarzach lepiej zarabia. | |||
~Marek | Malooooooooooooooooo oo. | |||
Kierownik
| Według mojej oceny szału nie ma * nie urywa. Zależy jakie tereny naszego kraju ładunki i czy na pewno takie kilometry za wszystko płacone. Ale stabilnie. Da się wyżyć | |||
Kierownik
| Kris. Przeczytaj że ko, lega pisze o 9000 tyś | |||
~Księgowy | 9 000 to przychód, a jaki z tego zostanie dochód. 6000 x 3, 50 = 21000 6000 km / 100 x 25 x 4. 45 = 6675 - 21000 = 14325 - 5000 = 9325 - (viatol + eksploatacja + wynajem lub amortyzacja lub leasing naczepy + ubezpieczenie +koszty administracyjno księgowe + amortyzacja lub leasing + Inne podatki) = - 8500. Wszystko w temacie. | |||
~Hmmm | Księgowy ty masz też 16 świadectw z podstawówki??? 9000 km a nie przychodu. Paliwo po 4 zł netto a nie 4. 45 zł brutto. I norma na kraj to na pewno nie 25l/100 | |||
~Księgowy | 4 to było dla wyborów. Od poniedziałku wraca powyżej 5. 9000 na kraju to na magnesie. Ale czaruj czarusiu dalej. Podaj swój Hmmm kalkulator? | |||
~Księgowy | Paliwo 4, 45 podałem netto jak pozostałe. | |||
~Hmmm | Księgowy na jakim magnesie??? Napisałeś że 9000 to przychód. | |||
Kierownik
| Powiedzmy 8000 km x 3, 3=26400 Paliwo 30 l/100 2400 litrów po 5 zł brutto 4, 065 netto czyli niecałe 10000 zł zostaje 16400. Leasing nowego auto z pełnym pakietem ubezpieczeń to 6000 zł miesięcznie. zostaje 10400. leasing naczepy ok 1800 viatol po 018 gr za km nawet przy pełnyvh 8000 =1440 więc zostaje już 7160. Liczenie od kwot pesymistycznych tj cena paliwa niższa stawka i spalanie 30 l/100 jak i viatol za wszystko. Trzeba jeszcze zapłacić zus 1280 no i czasem serwis. Słodko nie jest, ale zawsze jesteś na swoim. A i koszty początkowe takie jak licencja, wypis z niej, ubezpieczenie do licencji. Tak. Na transporcie zarabiają wszyscy tylko nie przewoźnik | |||
Kierownik
| Trans Cargo na kraju płaci 2, 8. Daje naczepę i zwraca opłaty drogowe. | |||
~kris | zajeb... ste oblicznia macie. A gdzie Oc, AC, OCP, podatek od srodków transportu wymiana oleju, opony, ksiegowa, przegląd, podatek dochodowy? | |||
~Mat | Panowie A gdzie płacą 3. 5 za km? | |||
~Mat | KIEROWNIK te 3. 3 to realne km czy z mapy? | |||
diggerdestro
| Księgowy napisał jaka rzeczywistość. Licytacja z fikcją, przyniesie zawsze stratę. | |||
~mistrz | nawet 3Euro na kraju sie nie opłaca, tak mowia mędrcy internetowi :) | |||
~Jurek | 9000km po 3. 3 jeżdżąc samemu daje radę, pod warunkiem że starsze auto i kilometry będą się zgadzały. Bo jeśli będziesz miał płatne za 9 a zrobisz 10 to żaden interes. 6000km po 3. 5 to dno i może zostanie Ci 6000zł. | |||
~Jurek | @Kierownik: Czyli liczysz tylko leasing, paliwo, viatoll i zus. I żadnych opłat więcej nie ma? Podatek od środków transportu, OCP, jakieś stałe miejsce na parkingu strzeżonym, księgowość, podatek dochodowy, przeglądy okresowe, płatne parkingi w tygodniu, jakiś dodatkowy budżet na płyn do spryskiwaczy, cmrki, rękawice, żarówki itp? Ta reszta już jest nieważna? Nowe auto na kraj przy takich kilometrach? Widać jakie masz pojęcie, he he he | |||
~Ł ysy | Kris. Koszty, o których pisałeś wyżej są kosztami dziadów. Kierowcy na swoim powyższe koszty nie dotyczą. AC, OC, OCP stosuje duże zniżki dla byłych kierowców. To samo jest przy zakupie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. W deklaracji pidatkowej jest specjalna rubryka "Kierowca". Z automatu zwolniony jesteś z ZUS, podatku dochodowego, a Vat masz zwracany po 7 dniach. | |||
~Ł ysy | W tych "kieroffcowych "rozważaniach jest jedna wielka niewiadoma. Można ją przewidzieć, ale trzeba mieć dystans do własnej osoby i odrobinę rozwagi. Co się stanie, jak szef śmiesznego spedytorka czy kolesia odpowiadającego za transport w firmie odstawi od rządzenia samochodami? Kierowca na swoim, zamiast myśleć o zakupie kolejnego wora na kasiorę jest w murzyńskim tyłku. Co wtedy? Zgodnie z powiedzeniem :, Nie ma gorszej q/rwy od kierowcy na swoim. Nikt lepiej nie zburdelizuje rynku od takiego Pana ". To tyle. | |||
~Ł ysy | Co wtedy zrobi? Zasili szeregi Adaru. | |||
~Kierowca | No tak łysy jak ktoś idzie na swoje to dziad a ty to pewnie zanim się urodziłeś to już posiadałes transport i kontakty rozległe na Litwie. anim kogoś oceniasz to spójrz w lustro | |||
~xthx | Z Lt do pl są stawki po 0. 4- 0. 5e | |||
~xthx | Np. Wilno- 77-300 Człuchów 24T cena 400e | |||
~xthx | I dodam jeszcze że byle złomem teraz na Lt nie pojedziesz, są kontrole i u nich trzeba robić przeglądy, nie licząc winiet i terminów płatności 60 dni | |||
~Kris | Xthx i dlatego w tamtą strone jedziesz za 1. 5 euro a powrot to przed warszawe bierzesz bo tez jest za 400 euro a nie na drugi koniec polski |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz