Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Zmiany w europejskich przepisach dotyczących opon zimowych dla ciężarówek

ID: 246037


Continental, aby pomóc menedżerom flot w spełnianiu najnowszych wymogów prawnych, zebrał regulacje dotyczące m. in. opon zimowych i stosowania łańcuchów w 39 krajach.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (10)

~Piotrek
Lobby zadziała i trzeba będzie mieć dwa komplety na zmianę. Do tego to zmierza. I kolejne wydatki.

1

~zxczcxzc
nie znam sie ale co zmieni opona zimowa w takim zestawie??? bo pewnie nic pod górke nie wyjedziesz bez łancuchów, złamać sie w scyzoryk przed tym chyba nic nie moze uchronić jak ktoś juz sie złamie
~Piotrek
W Norwegii w sezonie 2019/2020 wymagane są opony M+S lub 3PMSF? czy tylko 3PMSF bo na stronie Continental jest ze M+S lub 3PMSF a pod artykułem na etransport w pliku pdf jest ze moga byc tylko opony 3PMSF ma ktos link do informacji bezpośrenio od służb z Norwegii?
~kierowca
Skandynawia 3PMSF. Co do tematu, bardzo dobrze na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać, za rok dla niektórych firm Niemcy będą za drogie jeśli chodzi o transport. To po pakiecie mobilności kolejny cios dla dziadtransów.
piotr2075
Vinterdekk kan v230; re med eller uten pigg. Dekkene skal v230; re merket med 171; M+S187;, 171; MS187;, 171; M&S187;, 171; M-S187;, 171; Mud and Snow187; og/eller 171; 3PMSF187; eller 171; 3 Peak Mountain Snowflake187; (Alpe-symbolet).
Opony zimowe mogą być z kolcami lub bez. Dopuszczalne są opony oznaczone symbolami jak wyżej. Informacja ze strony STATEN VEGVESEN. Ja ze swojej strony mogę radzić tylko zabieranie łańcuchów całym rokiem bo różnie bywa. I dla własnego bezpieczeństwa łańcuchy solidne a nie łańcuszki od zegarków
piotr2075
s://www. google. pl/url?sa=t&rct= j&q=&esrc=s& amp;source=web&c d=1&cad=rja& uact=8&ved=2ahUK EwisitP1iu_kAhXlwMQB HYwLDj0QFjAAegQIBRAB &url=s%3A%2F%2Fw ww. vegvesen. no%2Fkjoretoy%2Fyrke stransport%2Fdekk-og -kjetting&usg=AO vVaw1ffUW3GDwW9hu5ZM 1FsjW5
~kierowca
Piotr zgadza się tylko opona M+S to błoto+śnieg, a opona 3PMSF to tzw. opona alpejska która jako jedyna przechodzi testy weryfikujące minimalny próg przyczepności w warunkach zimowych. Jeżdżąc w firmie w NO takie opony mieliśmy na zestawie.
piotr2075
Ja wkleilem i przetlumaczylem informacje ze STATEN VEGVESEN. Nie interpretuję tylko podaję wymagania i to wszystko. Czym się te opony różnią wiem. Sam na zimę mam komplet okolcowanych i jeszcze czasam używam łańcuchów. Ale ja jeżdżę gruszką więc to troszkę inna bajka
~Ł ysy
Na Norwegię najlepsze są zwykłe chińskie opony. Kazda pseudo opona markowa przy nich siada. Jest to udowodnione empirycznie. Szoferskie kocopoły nalezy miedzy bajkj schować.
~Wielki Szu
Wpis o oponach chińskich jest mojego autorstwa. Jakiś dziadtrans zdrutowany dał mi plusa. Oj dziady. Cienko z wami.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.146.37.222

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels