ID: 246037
Zmiany w europejskich przepisach dotyczących opon zimowych dla ciężarówek
ID: 246037
ID: 246037
Continental, aby pomóc menedżerom flot w spełnianiu najnowszych wymogów prawnych, zebrał regulacje dotyczące m. in. opon zimowych i stosowania łańcuchów w 39 krajach.
Continental, aby pomóc menedżerom flot w spełnianiu najnowszych wymogów prawnych, zebrał regulacje dotyczące m. in. opon zimowych i stosowania łańcuchów w 39 krajach.
~etransport.pl
Posty (10)
~Piotrek | Lobby zadziała i trzeba będzie mieć dwa komplety na zmianę. Do tego to zmierza. I kolejne wydatki. | 1 | ||
~zxczcxzc | nie znam sie ale co zmieni opona zimowa w takim zestawie??? bo pewnie nic pod górke nie wyjedziesz bez łancuchów, złamać sie w scyzoryk przed tym chyba nic nie moze uchronić jak ktoś juz sie złamie | |||
~Piotrek | W Norwegii w sezonie 2019/2020 wymagane są opony M+S lub 3PMSF? czy tylko 3PMSF bo na stronie Continental jest ze M+S lub 3PMSF a pod artykułem na etransport w pliku pdf jest ze moga byc tylko opony 3PMSF ma ktos link do informacji bezpośrenio od służb z Norwegii? | |||
~kierowca | Skandynawia 3PMSF. Co do tematu, bardzo dobrze na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać, za rok dla niektórych firm Niemcy będą za drogie jeśli chodzi o transport. To po pakiecie mobilności kolejny cios dla dziadtransów. | |||
piotr2075
| Vinterdekk kan v230; re med eller uten pigg. Dekkene skal v230; re merket med 171; M+S187;, 171; MS187;, 171; M&S187;, 171; M-S187;, 171; Mud and Snow187; og/eller 171; 3PMSF187; eller 171; 3 Peak Mountain Snowflake187; (Alpe-symbolet). Opony zimowe mogą być z kolcami lub bez. Dopuszczalne są opony oznaczone symbolami jak wyżej. Informacja ze strony STATEN VEGVESEN. Ja ze swojej strony mogę radzić tylko zabieranie łańcuchów całym rokiem bo różnie bywa. I dla własnego bezpieczeństwa łańcuchy solidne a nie łańcuszki od zegarków | |||
piotr2075
| s://www. google. pl/url?sa=t&rct= j&q=&esrc=s& amp;source=web&c d=1&cad=rja& uact=8&ved=2ahUK EwisitP1iu_kAhXlwMQB HYwLDj0QFjAAegQIBRAB &url=s%3A%2F%2Fw ww. vegvesen. no%2Fkjoretoy%2Fyrke stransport%2Fdekk-og -kjetting&usg=AO vVaw1ffUW3GDwW9hu5ZM 1FsjW5 | |||
~kierowca | Piotr zgadza się tylko opona M+S to błoto+śnieg, a opona 3PMSF to tzw. opona alpejska która jako jedyna przechodzi testy weryfikujące minimalny próg przyczepności w warunkach zimowych. Jeżdżąc w firmie w NO takie opony mieliśmy na zestawie. | |||
piotr2075
| Ja wkleilem i przetlumaczylem informacje ze STATEN VEGVESEN. Nie interpretuję tylko podaję wymagania i to wszystko. Czym się te opony różnią wiem. Sam na zimę mam komplet okolcowanych i jeszcze czasam używam łańcuchów. Ale ja jeżdżę gruszką więc to troszkę inna bajka | |||
~Ł ysy | Na Norwegię najlepsze są zwykłe chińskie opony. Kazda pseudo opona markowa przy nich siada. Jest to udowodnione empirycznie. Szoferskie kocopoły nalezy miedzy bajkj schować. | |||
~Wielki Szu | Wpis o oponach chińskich jest mojego autorstwa. Jakiś dziadtrans zdrutowany dał mi plusa. Oj dziady. Cienko z wami. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.