ID: 245960
Nie przeszkadzać systemom, a gdy trzeba - pomóc im
ID: 245960
ID: 245960
Rozmowa z WOJCIECHEM GÓRĄ, trenerem ekonomicznej jazdy firmy Scania Polska
Rozmowa z WOJCIECHEM GÓRĄ, trenerem ekonomicznej jazdy firmy Scania Polska
~etransport.pl
Posty (29)
~Piotrek | Przepraszam bardzo ale ile pan trener "ekonomicznej jazdy" robi kilometrów rocznie? | 2 | ||
~Tequila | Ja pomagam systemom trzymając nogę na gazie zawsze w pogotowiu. | 2 | ||
~Tadek | Nie włącza się ogrzewania postojowego w czasie jazdy. Powoduje to awarię w nowych modelach. | 1 | ||
~Pan Ordynator | A kierunkowskazy wolno? | -1 | ||
~Tadek | Przy stromych podjazdach z serpentynami automat nie da rady, bez interwencji kierowcy może dojść do zatrzymania pojazdu. | 1 | ||
~Tadek | Panie Ordynator proszę sprawdzić czy działa u mnie prasy kierunkowskaz. Ordynator: Już patrzę Działa Nie działa Działa Nie działa... | 1 | ||
~Tequila | Tadek jaką awarię? Ja mam włączone jak trzeba i jest ok. A na elektronik uważam, już kilka razy skręcające będące przede mną w bezpiecznej odległości auto osobowe elektronika uznała za niebezpieczeństwo i puściło taki sygnał, ze bym zawału dostał, dobrze że trzymałem nogę na gazie bo bym w poślizg wpadł przez takie gówniane niedorobione systemy. Albo rozpoczęcie hamowania awaryjnego na autostradzie bo auto obok włączyło kierunkowskaz to jest chore! | |||
Prorok
| Zakaz wyprzedzania. Auto jedno za drugim. Scania przed wjazdem na wzniesienie zwalnia i sila rozpedu wjezdza na wzniesienie. A kilometr za scania z inny camion zaczyna przerabiac te samo wzniesienie z predkoscia wyjsciowa 60kmh, bo caly peleton musial dostosowac sie do scanii. Topografia to jest dobra jak nikt z tylu nie jedzie, bo Ty zaoszczedzisz, ale on za to przepali.. | 1 | ||
~Tequila | jak Skania zwolni do 60 i jest zakaz to 200 metrów za nią auta jadą 40 automatycznie regulując sobie odstępy a 0, 5 km z tył własnie zaczyna się stau. | -1 | ||
~Sesek | Nie doczytałem do końca: ( Miałem najniższe spalanie podczas jazdy gdy krzyżak na wale uległ ale nie poległ:) Tadkowi gratuluję poczucia humoru i spostrzagawczosci. Super | |||
Prorok
| Chcialbym zobaczyc jaki wynik bylby gdyby puscic 20 takich scanii w regulaminowych odstepach 50 metrow. Ciekaw jestem, czy ta ostatnia bedzie miala taki sam wynik jak pierwsza.. | 1 | ||
~zcx | powyłcząć co się da po co kierowca ma się wk///ur///wiać podczas pracy. | 1 | ||
~koneser jabola | te namber łan siofer skani, wojtuś, ano to miszczu pochwal się, tu w jakiej to firmie nabrałeś takiego doświadczenia, jak długo i gdzie to śmigałeś? | |||
~wojtektkim | Nie przeszkadzać systemom dobre. W mojej nowej scanii system aktywnego tempomatu w ciągu tygodnia działa może dwa razy bo nie widzi sygnału GPS i GSM scania twierdzi, że wszystko jest ok. Porażka. | 1 | ||
~Kierowca | DAF gania bez problemu na tych systemach. Nie wiem w czym macie problem? A prosto mówiąc problem macie taki że musicie jechać do oporu 90km to jest ok. A grzanie silnika przed ruszniem to norma, do was nowinki techniki nie docierają. | -1 | ||
~Smak Gumy | Najlepszy system to gumowanie szoferackiej hołoty. A do tego, lewatywa zrobiona gumową gruszką. Lać tę hołotę ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Lać zimnym końcem. | -1 | ||
~Pawel 33 | To juz nie jest zlosliwosc tylko zboczenie :) Smak gumy najwyzsza pora podjac jakies leczenie | |||
~Amatorszczyzna | Zlot de*ili :) Prym wiedzie prorok. Olu z was wie z praktyki to o czym jest artykuł? Pewnie żaden | |||
~Podlas | Ten artykuł jest sponsorowany i największym amatorem jest ten który wychwala niedorobione systemy i gardzi kierowcami. Systemy się przydają, ale tylko w części sytuacji w dobrych warunkach pogodowych na płaskim terenie bo w wielu przypadkach w terenie pagórkowatym zmniejszają płynność ruchu. Jakoś nie chciałbym aby system w porze jesienno zimowo wiosennej w trudnych warunkach pogodowych zwłaszcza na łukach i zjazdach włączał bez mojej zgody hamowanie. Tak uczą nawet na kursach że te systemy należy w wielu codziennych sytuacjach wyłączać. | |||
~Podlas | Od siebie mogę dodać że najnowsze systemy już lepiej sobie radzą od tych z przed kilku lat, ale nogę w pogotowiu aby wychamować lub pogonić mam bo ciągle sporo im brakuje. | |||
~Amatorszczyzna | Może i tak, ale te systemy sprzed 10 lat, a nie współczesne. No ale jak ktoś jest jeszcze na etapie chamowania, to trudno się dziwić zacofaniu w branzy | |||
~Podlas | Widać amartoszczyzna że z techniką i praca kierowcy międzynarodowego niewiele masz wspólnego. Jesteś dziennikarzem. Te nowe technologie sponsorują Polacy możesz o tym wspomnieć w następnym artykule. | |||
~Podlas | Trener ekonomicznej jazdy powinien być automatycznie montowany w każdym nowym ciągniku. Amatorszczyzna możesz wytłumaczyć dlaczego tak nie jest? Gdyby każde auto wypuszczone na drogi powiedzmy po 2010 miało takiego trenera nie wpłynęłoby to znacząco na ochronę środowiska? | |||
AgaGora
| Ciekawe w jaki sposób podlaska? | -1 | ||
~Podlas | AgaGora Argumentów brak? | |||
AgaGora
| Czekam na twoje argumenty do tej dziwnej twojej tezy. | -1 | ||
~Podlas | Ty jesteś mądrzejsza niepochwalisz się swoją wiedzą? Wszak jesteś bardzo często na nie z zasady? Swoje argumenty już przedstawiłem nie czytałaś, a w płonne dyskusje niezamierzam się wdawać. | |||
AgaGora
| Nie czytalam, gdyż nie ma ani jednego argumentu. | |||
~Artur S. | Producenci prześcigają się w idiotyzmach, ale to my musimy doświadczać tego na drodze. I to jest ból. Samochody trą zdeżakami po asfalcie, bo nagle system zauważył niebezpieczeństwo. Nie mówię już o jeździe w kolumnie aut, gdzie ten pierwszy ma włączony tempomat z topografią. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.