ID: 245280
Kierowców brakuje i lepiej raczej nie będzie
ID: 245280
ID: 245280
Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, między innymi z powodu zmian prawnych związanych z wyczekiwanym z niepokojem przez branżę pakietem mobilności, podwyżek myta w wielu krajach czy też nasilających się obostrzeń w ruchu w Austrii.
Przewoźnicy operujący na terenie Europy, muszą się w najbliższych latach liczyć z wieloma barierami w rozwoju. Wiadomo, że koszty ich działalności będą rosły, między innymi z powodu zmian prawnych związanych z wyczekiwanym z niepokojem przez branżę pakietem mobilności, podwyżek myta w wielu krajach czy też nasilających się obostrzeń w ruchu w Austrii.
~etransport.pl
Posty (903)
~Ł ysy | Przygłupie z Ząbek. Od 20 lat mam od 5 do 7 aut i nigdy nie będę miał więcej. Na jakiego wała 50, 100, 200 aut? | -1 | ||
~sda | dobry kolega dokładnie tak w niemczech (jak jeszcze na zachód wcześniej jezdziłem), to nawet słowa po niemiecku nie umieją powiedzieć a co tu mówić coś samemu załatwić. | |||
~Ł ysy | Jedker. Śnij o 15 tyś zł. Masz prawo do snów. | -1 | ||
~sda | ale szefowie tak samo nic w żadnym języku, no może po za łysym (Łukasz A), łacinę zna tylko tyle że podwórkową. | |||
~sda | trudno ale sprawiedliwość trzeba wymierzyć | |||
~sda | takie rzeczy trzeba zgłaszać nie można tego odpuszczać tu już nie chodzi o pieniądze tylko o sprawiedliwość i walkę z oszustami tylko tak się zrobi z nimi porządek. | |||
~nie w ciemie bity | te ubabranie to barwy ochronne żeby się nie wyróżniać zabardzo więc pomimo tego że wpiertalasz szwajcarski ser zamiast kartofli z kapusto zachowałeś typowo polsko ostrośc widzenia i przyuważyłes że pisy się starajo coś zmienić | |||
~Kris | Jedker ty naprawdę jesteś *... Jeżeli dla ciebie trzymanie kierownicy i jazda automatem na tempomacie jest trudna i niebezpieczna to ty nawet na cięcia się nie nadajesz bo jeszcze szlaban by ci głowę rozwalił. Myślę że powinieneś iść na rentę | |||
~Tadek | Jaki sens w tych czasach ma praca za granicą, skoro w Polsce dostępne jest wszystko vo potrzebne do życia? | |||
~Tadek | Praktycznie każdego Polaka co zarabia średnia krajową stać na wiele. Niepotrzeba tysięcy euro, by spokojnie i godnie żyć. | |||
~Pan Ordynator | Część Tadek nierobie. | |||
~Tadek | Siema ćmuku :-) | |||
~Pan Ordynator | Dalej problem ze wzwodem? | |||
~kierowca | Nikt jeszcze nie potrafił odpowiedzieć gdzie brakuje te 60tys kierowców wg. danych na teraz, bo było niedawno 100tys. Skoro są takie braki to w dziale praca te 250szt. chłopaków powinno się rozejść dosłownie w kilka godzin to co jest nie tak?To, że coraz mniej chętnych na systemy po 3, 4 tyg. to widać, to że coraz mniej godzi się pracować z akordu również, to że coraz więcej kierowców nie kombinuje z tacho bo 13-15h to już jest dużo to też widać (choć jeszcze jest dużo kombinatorów). Te największe braki widać w Niemczech, masę ogłoszeń i telefonów. | |||
~kierowca rozkminiacz | kris jesli dla ciebie praca kierowcy na miedzynarodowce to jazda autostrada na tempomacie to odrazu widac ze jestes synem przewoznika a w trasie to tylko na youtubie i mapa google :) | |||
~kierowca rozkminiacz | ludzie nie chca juz paprac sie na zaladunkach rozladunkach klocic z magazynierami spedytorami i tak w kolko pozniej stac w korkach i na koniec miesiaca z powodu braku miejsca na parkingu oddac 1/4 wyplaty bag czy innym karabinoerom. jest duzo spokojniejszej pracy w delegacij za lepszy pieniadz a nawet w kraju ktos chce to znajdzie oczywiscie jesli umie cos robic :) dziady sami w trase na 4 tyg z kilometra hehee | |||
~kierowca | Wczoraj dzwonię do jednego dobrodzieja przewoźnika i pytam o te atrakcyjne wynagrodzenie no oczywiście 45gr/km, super. Na pytanie jak płaci za postój na zał/rozł jeśli trafi się kilkanaście godzin oczekiwania (bo to nic dziwnego, kto jeździ to wie), no nic, a i najlepiej wtedy wszystko zrobić z zał/rozł na pauzie i dzida w drugi koniec kraju. Dziwić się, że nie ma kierowców. To tylko jeden z przykładów, ale jest ich wiele. | |||
~Sancho Pancho | Tadziu, jaki sens ma praca na zachodzie. Taki, nie martwisz się o wypłatę. Żyjesz godnie, wszystko jest zapłacone, podatki, nadgodziny i pensja dwa razy większa niż w PL. Jeżeli wystarczy Tobie 4000 zł na życie z rodziną, to jestem pełen podziwu dla Ciebie. Obyś tylko mieszkał z rodzicami. To pewnie te 4000 zł netto wystarczy na normalne życie. Nie wiem czy z tych pieniędzy coś odłożysz. Chyba że, rodzice zapewnią jedzenie. i rachunki opłaca. To fakt, wtedy żyjesz jak pączek w maśle | |||
~Sancho Pancho | W markach na busie szukali kierowcę, rozwodzić towar po klientach :) 3000-3500 zł netto. Normalny etat, 160 godzin. Ponad 20 zł na rękę. Nie wiem czy mają kierowce, może jakiś kurier przyjdzie. Bo mają jeszcze górze praca od 6 do 20 :) za tyle samo. To jest chory kraj, etat ma 250-300 godzin :) | |||
~Sancho Pancho | Jeżeli samochód składany przez vw w Poznaniu, kosztuje tyle samo co Niemczech. Więc oczekuję takich samych zarobków w Polsce. To samo można napisać o życiu, koszty są podobne, jedynie restauracja może więcej kosztować. Bo tam ludziom płacą uczciwe pieniądze za pracę. Paliwo kosztuje tyle samo. Można dużo mnożyć przykładów i mam to w ddddd. Siłę nabywcza, zobaczymy na początku roku jak Ukraińcy wyjadą :) Pracodawcy szukają niewolników, a nie pracowników. :) Już kilka razy wstawiłem ekonomisty słowa, który wywiad udzielał w money :) | |||
~dobry kolega | Sanczo samochod kosztuje tyle samo fakt ale gdyby nie to ze w pl mozna mniej placic i mniejsze podatki to jaki sens ma niemiec w zbudowaniu tej fabryki w polsce lepiej postawic wtedy w hanowerze np. na kiego grzyba wtedy poznan | |||
~Sancho Pancho | Postawili fabrykę dwadzieścia lat temu. Stawiaja następne. Następne, sami borykają się z niedoborem pracowników. Syryjczykow nie liczę | |||
~Sancho Pancho | Następna Portugalia, brak pracowników :) Co się dzieje w tej Europie :) Gdyby automatyka nie weszła do zakładów. Co by się działo wtedy :) | |||
~Sancho Pancho | Drugie, to sami ich uczycie. Jeździcie na pstryczkach, odcieciach. Dajecie sobie na głowę wejść, nigdy nie płaciłem za przepal w pracy. Mnie ggggg interesuje ile pali samochód. Tyle ile spali, tyle będzie. Nie kradlem paliwa i nie zamierzam nigdy brudzić rąk, z drugiej strony. Jak dostajecie 12 zł za godzinę pracy. To rzeczywiście musicie odebrać siebie, śmiech :) | |||
~Ł ysy | Mój kot najszczal mi na klawiaturę. | -1 | ||
~Sancho Pancho | Owczarki już jeżdżą po Europie, naprawdę Łysy, Ty masz takie wypowiedzi jak Ormowiec stary | |||
~kiero wawa | Jeździłem wiele lat na międzynarodówce, od kilku lat wyłącznie kraj z codziennym powrotem do domu. To ile teraz płacą na tej międzynarodówce? Ja na kraju biorę na rękę 7500-8000 zł. Jak napisałem codziennie w domu, od przyjścia na bazę do wyjścia max 12 godzin, przeważnie 10-11. Co do rozwożenia pizzy jest osiągalne 5 tys. z napiwkami, kwestia zaangażowania w pracę. | |||
Ł ysy
| Kiero wawa. Szef przywozi cię do pracy czy zamawia taxi? Na co ty baranku liczysz? Wciskaj bajkę cioci. | |||
~kierowca | Wawa sporo przesadziłeś realnie na rękę na zestawie na kraju to 4500-5tys, choć znam takich co osiągali stawki jakie podałeś i to niedaleko Warszawy w Teresinie, tylko, że chłopaki latają zestawami na dwóch kartach lub cegle i śpią tyle jak na busach. | |||
~dobry kolega | Kiero wawa juz jest myslami w berlinie dlatego tyle mu sie przysnilo |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.