ID: 243955
Regeneracja katalizatora
ID: 243955
ID: 243955
Witam czy ktos z Was regenerowal katalizator i jak on sie sprawuje po takiej regeneracji. Czy mozecie polecic jakas firme z mazowieckiego ew lodzkiego co sie tym zajmuje? Oglasza sie sporo warsztatow ale lepiej wybrac cos sprawdzonego. Z gory dzieki za odpowiedzi. Chodzi o katalizator w premiumce 460eev
Witam czy ktos z Was regenerowal katalizator i jak on sie sprawuje po takiej regeneracji. Czy mozecie polecic jakas firme z mazowieckiego ew lodzkiego co sie tym zajmuje? Oglasza sie sporo warsztatow ale lepiej wybrac cos sprawdzonego. Z gory dzieki za odpowiedzi. Chodzi o katalizator w premiumce 460eev
~robert2*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (85)
~Z telefonu | To że masz stare auta, to twoja ekonomia i mnie nic do tego. Nowe się same oczyszczają | |||
~Z telefonu | A auto jeździ i zużywa części. Normalne | |||
gustav
| Normalnie Łysy szaleje. Jaki temat? Naprawa Premiumki pod oborą. To są te klimaty. | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Jak się oczyszczają nowe auta? Rozwiń temat. Oświeć nas. Cały czas piszemy o ciężarowych pojazdach. | |||
~kedzior | tak z ciekawosci przeczytalem kilka wpisow, pozniej trafilem na ten : Ł ysy 2019-07-06 08:34:00 Sam widzisz zleciało się kilku szoferskich przygłupów, którzy nie mają zielonego pojęcia. Oni sobie chcą poszczekać. Co jeden to mądrzejszy. Czy coś wnieśli do tematu poza szczekaniem? Pytanie retoryczne. i tak sobie mysle ze przyszedl Ł ysy i chce sobie tylko poszczekac. czy cos wniosl do tematu poza szczekaniem? pytanie retoryczne | |||
~Z telefonu | W volvach e5 tłumiki wymienialo się po 800 tys. 5/6 lat, miał prawo się wyeksplitowac nie? | |||
~Ł ysy | Z telefonu, co to znaczy wyeksploatowany tłumik? Możesz rozwinąć temat? | |||
~Z telefonu | Zapchany. Tyle że "regeneracja" jest na kilka miesięcy i znów to samo. | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Dziwne, jeżdżę drugi rok i jest ok. Może wy wyczyściliście tylko katalizator i na tym koniec. To błąd. Trzeba usunąć przyczynę, nie skutek. | |||
~Z telefonu | Łysy ja nie jestem mechaniki em. Mi płacą za jeżdżenie. Trzymanie kierownicy jak wolisz | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Jak jesteś kierowcą, to na jakiego wała zabierasz głoś w tematach, o których nie masz pojęcia? Potrafisz wytłumaczyć swoją postawę? Trochę trąca paranoją. | |||
~Z telefonu | Moje zadanie to być na czas i nie narobić szkód. Nikt mi nic nie mówi, którędy, spalanie. Auta są nowe, a to bardzo ułatwia pracę. Kiedyś jak jeździłem starszymi, które się psuly, siłą rzeczy wykazywalem zainteresowanie. Teraz nic tylko nawijam asfalt | |||
~Ł ysy | Z telefonu. W takim razie jesteś jedynym szczęśliwcem, któremu nowe auta nie psują się. Inni kierowcy nie mają tyle szczęścia. | |||
~Z telefonu | A ty w tym temacie występujesz w roli mentora oczywiście. Sam mało wiesz i ciągle się uczysz | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Wiem jedno, trzeba usunąć przyczynę / zazwyczaj jest to efekt głupoty siofera / i prawidłowo wykonać regeneracje. Prawidlowo, to znaczy dokładnie i w sposób, w który z katalizatora oprócz sadzy, skamieniałego mocznika nie usuniesz materiału, którym są " wyścielane rurki katalizatora. Jak to trzeba robić, nie napiszę. Błędem jest wypalanie w niekontrolowanej temperaturze. To tyle. | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Myślę, że słuchacze i " profesory " z Garbsena wiedzą więcej. Jednak nie kupuję ich wiedzy. | |||
~Z telefonu | Super. Zawsze podziwiam kogoś z dużą wiedzą na jakis temat. Szykuj klamota na tip top dla szofera, bo klient czeka na zamówiony towar. Dobrej nocy byku | |||
gustav
| Łysy dlaczego naprawiasz układy AdBlu pod oborą? Czym jeździsz i co tam lejesz z oszczędności? Ja jakoś nie spotkałem się z takimi usterkami, chociaż użytkowałem stare, 3-4 letnie auta. | |||
~Ł ysy | gustav. Ty nie naprawiałeś, bo jesteś za głupi i dlatego zostałeś bankrutem. | |||
gustav
| Łysy, nie naprawiałem bo było mnie stać na obsługę i profesjonalnych szoferów. Dawaj o tej Norwegii, jak było, kolega za mało pampersów zabrał, czy opowiadacz z fejsbuka się wylogował? | |||
gustav
| Łysy, dlaczego mam naprawiać coś co się nie psuje? Dlatego pytam, dlaczego u ciebie się psuje i nie stać ciebie na serwis? Stawki masz lepsze niż molochy. Abonament na nietykalnośc na ET podrożał? | |||
gustav
| Łysy, w/g twojej teorii, z Polski wyjechali kierowcy nieudacznicy. Do polskich firm ze wschodu zjeżdżają tylko najwyższej klasy profesjonaliści. Możesz ten logiczny dziwoląg wytłumaczyć? | |||
~świetlicowa | no i gitara Ł ysy - teraz wiem czemu szef płaci mi 450 dniówki że o bokach nie wspomnę, poprostu mnie się nic nie psuje i stąd moja niewiedza | |||
~Z telefonu | Wnioskując, auta dostajace w du. pe, pracujące non stop w trudnym terenie, miałyby co rok do wymiany katalizator. Tak nie jest.. | |||
~zcx | łysy opisuje swoją sioferską elitę, o jedynie takie ma doświadczenie. u niego dzieją się takie cuda niewidy a gwarantem tego są ci z max 3 świadectwami pracy. | |||
~Kryskamaryska | Nie mogą mieć trzech, bo dopiero co zrobili kwity, od góry do dołu w jednym dniu. Stad ich fachowość i glacy udręka. | |||
~zcx | więcej aptekarskiej jazdy to caty czy dpfy będą na pewno drożne. | |||
~świetlicowa | z telefonu - ja jestem przygłupim szoferem ale mam podobne zdanie | |||
~świetlicowa | a Ł ysy niech pogada z kominiarzem na temat sadzy - może załapie w czem okoliczność | |||
~Pan Ordynator | Nadzieja w tym że glaca przynajmniej prezerwatywy kupuje pierwyj sort ( takie co to nie "spadywują"i pękają). W przeciwnym razie dojnej zmianie, braknie na "pińcet"plus. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz