ID: 243831
Wyruszył w trasę pomimo świątecznego zakazu
ID: 243831
ID: 243831
Trafił na inspektorów ruchu drogowego i całe szczęście. Jego samochód w fatalnym stanie nie powinien znaleźć się na drodze nawet w zwykły dzień pracujący.
Trafił na inspektorów ruchu drogowego i całe szczęście. Jego samochód w fatalnym stanie nie powinien znaleźć się na drodze nawet w zwykły dzień pracujący.
~etransport.pl
Posty (24)
~nowy11 | bardzo dobrze kontrolowac i karac kierowca tez czlowiek weekend w domu a nie Cie dziad wysyala zakaz powinien byc od 22 w piatek do 4 w poniedzialek. zaczac karac za jazde na out bo to w pl robia nagminnie do granicy na out albo na czyjejs karcie, lub magnesie, out, wylaczniku zabierac szoferowi na 3 miech prawko i skaczy sie dziki zachod i nieutczciwa konkurencja. pozdrawiam z sieradza | |||
~dobry kolega | to ja jechalem ucieklem z drewnicy ale znow mnie namierzyli juz nie jestem tak dobry jak kiedys bylem szybki i wsciekly teraz jestem tylko niemrawy i powolny | |||
~Prorok | Jezdzic.. Obserwowac... | |||
~szoferzwawy | czy karać kierowce w tym przypadku uważam że tak jeżeli jest kierowcą zawodowym to powinien wiedzieć co mu wolno a co nie jak nie umie się przeciwstawić głupocie swojegp szefa to niech płaci nauka przez kieszeń kosztuje ale może tym sposobem wyeliminuje się dziadoskich kierowców i ich szefów | 1 | ||
~szoferzwawy | czy karać kierowce w tym przypadku uważam że tak jeżeli jest kierowcą zawodowym to powinien wiedzieć co mu wolno a co nie jak nie umie się przeciwstawić głupocie swojegp szefa to niech płaci nauka przez kieszeń kosztuje ale może tym sposobem wyeliminuje się dziadoskich kierowców i ich szefów | |||
~Zyz | W polsce sa za Niskie kary Jak by tak zaczeto zabierac licencje na 3 miesiace lub wiecej to kazdy pracodawca pilnowal by wszystkiego dokladnie I Nie zmuszal kierowce do jazdy na zakazie, ale Jak Kierowca jest glupi I Nie potrafi sie sprzeciwic szefowi to Niech placi. Od tego jest spedytor aby wszystko zorganizowac tak aby wyjechac po zakazie a Jak Nie to sie szuka lepszej firmy. | |||
~ddd | Zyz - juz od jakiegos czasu za jazde w czasie trwania zakazu placi nie tylko kierowca, ale tez szef. szef - 2000pln. | |||
~ddd | przepisy trzeba znac, a nie tylko slyszec ze sa | |||
~Pan Ordynator | To chyba była jednostka transportowa biedamena transgaloty. | |||
~Zyz | Ddd dlatego napisalem zeby zabierac licencje co to 2000 dla szefa | |||
~ddd | nie licencje, tylko trzeba podniesc mandaty dla kierowcow. 500 za malo, to 1000 za jazde na zakazie. | 1 | ||
~Zyz | ddd ty chyba Nie Jestes kierowca Trzeba byc nienormalnym aby dla siebie rzadac podwyzszenia kary, niech kare poniesie szef jesli Ci mowi aby jechac na zakazie, | -1 | ||
~ddd | nie dla siebie, tylko dla tych co lamia przepisy. mi moze mowic szef, i tyle jego ze sobie pogada. | |||
~PKS poland | 10. 000 dla kierowcy kary. | |||
~Pan Ordynator | Albo prądem a potem do kotła kurna! | |||
~robert2 | A zaden nie pomyslal ze moze w srode zaladowal w np olsztynie a byl ze szczecina i tam jechal a w czwartek bylo boze cialo i musialby stac w ten upal to wolal pojechac moze by sie udalo inna kwestia sa sprawy techniczne ktorye sa oczywiscie karygodne ale to ze jechal to jego sprawa | |||
~ddd | zakazy sa godzinowe. wystarczy poczekac do 22 i jechac na legalu. przepisy sa po to zeby je przestrzegac a nie kombinowac jak je obejsci liczyc na " a moze sie uda " wlasnie dlatego powinni zwiekszyc wysokosc kar zeby wybic z glowy pomysly o kombinowaniu | |||
~Miły kierowca | Ordynator jakim pradem guma!, guma go! | |||
~Zyz | Robert2 masz racje Nie pomyslalem o tym kazdy normally Kraj Hiszpania Holandia Belgia Nie ma zakazow I jakos zyja Bulgaria rumunia itd itp | |||
~Transportowski | To pewnie ku ku na muniu pędził na Boże Ciało. | |||
~To ja twój wróg | Tak, tak to na pewno ku-ku na muniu, musiał pedzic bo go dziad "transportowski" nie chciał ściągnąć z trasy za wczesnie! Żyd jeden z tego dziada zabrac mu licencje znajdzie sie za co. He he | |||
Spokoloko
| Jestem kierowca i uważam że w tym wypadku nie ma zmiłuj, jest zakaz to się stoi i nie ważne czy upał czy mróz czy choć by i 50km od firmy. Kary są stanowczo na niskie zarówno dla kierowców jak i dla szefów. Informacje o wykroczeniach powinno się wprowadzić w system i powiedzmy za pierwsze przewinienie tego typu dla kierowcy 1000 a dla szefa 5000. Niestety tylko prze kieszeń można wyeliminować taką patologie. Bardzo dobrym pomysłem jest czaswe zabranie licencji, powiedzmy za 3 wykroczeniem plus szczegółowa kontrola w firmie. Za jazdę na magnes lub out po drodzr publicznej kierowca powinien tracić prawo jazdy a dla firmy kontrola. Podobnie z prędkością, nikt chyba nie jeździ z przepisową prędkością 70km/h jaka obowiązuje dla ciężarówek w Polsce na drogach krajowych. Powinna grozić czasowa utrata prawka i kara pieniężna. Tylko takimi sposobami można nauczyć ludzi porządku. | |||
~Kkk | No i nie wolno w tym miejscu zapominać też o innych kierowcach. Szczególnie aut osobowych bo ci nagminnie nie przestrzegają ograniczeń prędkości. Powinni za prędkość zwiększyć mandaty o co najmniej 100% i czasowo zabierać pj nie tylko za przekroczenia prędkości w terenie zabudowanym, ale w ogóle | |||
~Kkk | Oprócz wsrtkiego strumienia środków płatniczych płynących do skarbu to dodatkowo zmniejszyłby się ruch na drogach |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.