ID: 243831
Wyruszył w trasę pomimo świątecznego zakazu
ID: 243831
ID: 243831
Trafił na inspektorów ruchu drogowego i całe szczęście. Jego samochód w fatalnym stanie nie powinien znaleźć się na drodze nawet w zwykły dzień pracujący.
Trafił na inspektorów ruchu drogowego i całe szczęście. Jego samochód w fatalnym stanie nie powinien znaleźć się na drodze nawet w zwykły dzień pracujący.
~etransport.pl
Posty (24)
~nowy11 | bardzo dobrze kontrolowac i karac kierowca tez czlowiek weekend w domu a nie Cie dziad wysyala zakaz powinien byc od 22 w piatek do 4 w poniedzialek. zaczac karac za jazde na out bo to w pl robia nagminnie do granicy na out albo na czyjejs karcie, lub magnesie, out, wylaczniku zabierac szoferowi na 3 miech prawko i skaczy sie dziki zachod i nieutczciwa konkurencja. pozdrawiam z sieradza | |||
~dobry kolega | to ja jechalem ucieklem z drewnicy ale znow mnie namierzyli juz nie jestem tak dobry jak kiedys bylem szybki i wsciekly teraz jestem tylko niemrawy i powolny | |||
~Prorok | Jezdzic.. Obserwowac... | |||
~szoferzwawy | czy karać kierowce w tym przypadku uważam że tak jeżeli jest kierowcą zawodowym to powinien wiedzieć co mu wolno a co nie jak nie umie się przeciwstawić głupocie swojegp szefa to niech płaci nauka przez kieszeń kosztuje ale może tym sposobem wyeliminuje się dziadoskich kierowców i ich szefów | 1 | ||
~szoferzwawy | czy karać kierowce w tym przypadku uważam że tak jeżeli jest kierowcą zawodowym to powinien wiedzieć co mu wolno a co nie jak nie umie się przeciwstawić głupocie swojegp szefa to niech płaci nauka przez kieszeń kosztuje ale może tym sposobem wyeliminuje się dziadoskich kierowców i ich szefów | |||
~Zyz | W polsce sa za Niskie kary Jak by tak zaczeto zabierac licencje na 3 miesiace lub wiecej to kazdy pracodawca pilnowal by wszystkiego dokladnie I Nie zmuszal kierowce do jazdy na zakazie, ale Jak Kierowca jest glupi I Nie potrafi sie sprzeciwic szefowi to Niech placi. Od tego jest spedytor aby wszystko zorganizowac tak aby wyjechac po zakazie a Jak Nie to sie szuka lepszej firmy. | |||
~ddd | Zyz - juz od jakiegos czasu za jazde w czasie trwania zakazu placi nie tylko kierowca, ale tez szef. szef - 2000pln. | |||
~ddd | przepisy trzeba znac, a nie tylko slyszec ze sa | |||
~Pan Ordynator | To chyba była jednostka transportowa biedamena transgaloty. | |||
~Zyz | Ddd dlatego napisalem zeby zabierac licencje co to 2000 dla szefa | |||
~ddd | nie licencje, tylko trzeba podniesc mandaty dla kierowcow. 500 za malo, to 1000 za jazde na zakazie. | 1 | ||
~Zyz | ddd ty chyba Nie Jestes kierowca Trzeba byc nienormalnym aby dla siebie rzadac podwyzszenia kary, niech kare poniesie szef jesli Ci mowi aby jechac na zakazie, | -1 | ||
~ddd | nie dla siebie, tylko dla tych co lamia przepisy. mi moze mowic szef, i tyle jego ze sobie pogada. | |||
~PKS poland | 10. 000 dla kierowcy kary. | |||
~Pan Ordynator | Albo prądem a potem do kotła kurna! | |||
~robert2 | A zaden nie pomyslal ze moze w srode zaladowal w np olsztynie a byl ze szczecina i tam jechal a w czwartek bylo boze cialo i musialby stac w ten upal to wolal pojechac moze by sie udalo inna kwestia sa sprawy techniczne ktorye sa oczywiscie karygodne ale to ze jechal to jego sprawa | |||
~ddd | zakazy sa godzinowe. wystarczy poczekac do 22 i jechac na legalu. przepisy sa po to zeby je przestrzegac a nie kombinowac jak je obejsci liczyc na " a moze sie uda " wlasnie dlatego powinni zwiekszyc wysokosc kar zeby wybic z glowy pomysly o kombinowaniu | |||
~Miły kierowca | Ordynator jakim pradem guma!, guma go! | |||
~Zyz | Robert2 masz racje Nie pomyslalem o tym kazdy normally Kraj Hiszpania Holandia Belgia Nie ma zakazow I jakos zyja Bulgaria rumunia itd itp | |||
~Transportowski | To pewnie ku ku na muniu pędził na Boże Ciało. | |||
~To ja twój wróg | Tak, tak to na pewno ku-ku na muniu, musiał pedzic bo go dziad "transportowski" nie chciał ściągnąć z trasy za wczesnie! Żyd jeden z tego dziada zabrac mu licencje znajdzie sie za co. He he | |||
Spokoloko
| Jestem kierowca i uważam że w tym wypadku nie ma zmiłuj, jest zakaz to się stoi i nie ważne czy upał czy mróz czy choć by i 50km od firmy. Kary są stanowczo na niskie zarówno dla kierowców jak i dla szefów. Informacje o wykroczeniach powinno się wprowadzić w system i powiedzmy za pierwsze przewinienie tego typu dla kierowcy 1000 a dla szefa 5000. Niestety tylko prze kieszeń można wyeliminować taką patologie. Bardzo dobrym pomysłem jest czaswe zabranie licencji, powiedzmy za 3 wykroczeniem plus szczegółowa kontrola w firmie. Za jazdę na magnes lub out po drodzr publicznej kierowca powinien tracić prawo jazdy a dla firmy kontrola. Podobnie z prędkością, nikt chyba nie jeździ z przepisową prędkością 70km/h jaka obowiązuje dla ciężarówek w Polsce na drogach krajowych. Powinna grozić czasowa utrata prawka i kara pieniężna. Tylko takimi sposobami można nauczyć ludzi porządku. | |||
~Kkk | No i nie wolno w tym miejscu zapominać też o innych kierowcach. Szczególnie aut osobowych bo ci nagminnie nie przestrzegają ograniczeń prędkości. Powinni za prędkość zwiększyć mandaty o co najmniej 100% i czasowo zabierać pj nie tylko za przekroczenia prędkości w terenie zabudowanym, ale w ogóle | |||
~Kkk | Oprócz wsrtkiego strumienia środków płatniczych płynących do skarbu to dodatkowo zmniejszyłby się ruch na drogach |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz