ID: 243633
Czy kierowcom - dłużnikom przestanie się opłacać jeździć za kółkiem?
ID: 243633
ID: 243633
Skuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, którzy do tej pory uchylali się od płacenia na utrzymanie dzieci.
Skuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, którzy do tej pory uchylali się od płacenia na utrzymanie dzieci.
~etransport.pl
Posty (23)
~dziad trans | bardzo dobrze pseudo male firmy maja znikać muuusza zostac molochy co beda walczyc o kierowce podnoszac stawki dla nich ekonomia i zabicia dziad transa | 1 | ||
~Milicja | częściowo zgadzam się z wpisem wyżej, nie powinny znikać małe firmy, pomysł z wynagrodzeniem jak w molochu jak najbardziej, mam na myśli firme omega kierowca na działalności kilometry razy 50 groszy brutto, faktura termin płatności 60 dni, wtedy mamy większość problemów z głowy, | 1 | ||
~Marcin z Łodzi | Do dziad trans Tobie to ten se*s a*alny doszedł do mózgu, tylko takie skutki uboczne są możliwe u Ciebie pustaku. Szkoda tylko czasu dla Ciebie i życzę Ci dalszego pakowania Cie w du. e | 1 | ||
~Warszawa | na gruszkę czyli betonomieszarkę tam pod stołem tam będą rabotać | 1 | ||
~FART | Solidny Kierowca Sądzi się Każdorazowo do Skutku... z Patologii Branży... | 2 | ||
Twardy72
| Jest coraz mniej naiwnych kierowców jeżdżących na działalności. Powoli ludzie rozumieją że to patologia, służąca unikaniu opodatkowania. A te wszystkie firmy szukające kierowców tylko na działalności, wiecznie wiszą na ogłoszeniach i żebrzą o pracowników. | -1 | ||
~kierowca | Bardzo dobrze już dzidkierowcy przestaną być chronieni przez dziadtransów. | 1 | ||
~Ali | Artykuł dla idiotów. Byle księgowa zna przepis który mówi o tym, że kierowca ma najpierw rozliczyć się z zaliczek z firmą, a dopiero potem można naliczać komornika | 1 | ||
~fryc | Ali dawaj tu ten przepis. Będą wszyscy wiedzieć. Albo śmiać się z ciebie | 1 | ||
~fryc | Bo ja już jebl em ze śmiechu... | 1 | ||
~Piotr | Czyli co lepiej nie drażnić dłużników bo się zwolnią. Co za patologia ten transport. | 1 | ||
~jojo | Wczesniej napisali sobie art. 12 w kodeksie pracy - pracodawca moze obnizyc wysokosc diety zagranicznej ale nie nizej niz krajowa tj. 30 pln, no to sobie zabiora 15 pln zamiast np. za jazde po niemczech 49 eur - 50% = 24, 50 eur, ale tak to oni walczyli w solidarnosci ze w brukseli maja po 360 eur diety a robotnik w polsce wyjezdzajac w delegacje ma 9 eur tj 30 pln. hanba | 1 | ||
barracuda
| Czyżby okazało się, że tylko kierowcy nie płacą alimentów na swoje dzieci? Do tej pory, myślałem, że to nie kwestia zawodu, a podejścia do zobowiązań. | -1 | ||
~Max | Zatrudnią się zagranicą i problem rozwiązany. Stracą na tym polskie firmy już i tak wykastrowane z kierowców. Z drugiej strony nie ma chętnych do wykonywania tego zawodu atrakcyjny nawet nie jest zarobek. Sam mam C+E i doświadczenie, ale musiała by mnie wielka bieda przycisnąć, żeby się tak upodlić. | |||
~Ł ysy | Żeby nie dac się upodlić to trzeba umieć coś w życiu więcej jak trzymanie kierownicy w łapach. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Glaca o czym ty piszesz?Przecież wyuczony zawód cię wypluł, jak wielbłąd flegmę. | 1 | ||
~Sesek | ~Pan Ordynator Ty pisz bardziej zrozumiałe i wyrozumiale; ) Osobnicy "specjalnej troski" mogą Cito ; ) mieć za złe. | |||
~Sesek | "~Ł ysy 2019-06-27 18:00:01 Żeby nie dac się upodlić to trzeba umieć coś w życiu więcej jak trzymanie kierownicy w łapach. Spróbój obrócić ładunek na powrót po odprawie celnej z powodu" rysy" na tarczy chamulcowej gdy celnicy szwajcarscy to zoczyli; ) Do tego obstawa niemieckiej policji i telefon od szefa by "urwij się Pan" bo mamy lepszy serwis : ( Dokumenty były w posiadaniu Polizej; ) No nie? Trzeba być synem szefa lub nim samym:) | |||
~Rafał | Dziwne dieta nie jest dochodem w myśl prawa tylko środkiem na utrzymanie. Dlatego nie jest opodatkowana zus. A tu nagle jest dochodem. Interpretacja wygodna w niektórych sytuacjach. Więc wyjaśnij ie mi o co chodzi? Oczywiśle w świetle prawa bo nie kumam. | 1 | ||
~fryc | Rafal Napisałeś, że dieta jest na utrzymanie. A czym są alimenty? To też jest takie świadczenie na utrzymanie.. Dlatego właśnie część diet może być zajęta i przekazywana. | 1 | ||
~Kierowca | Kierowcy głównie bazują na dietach, bo na podstawę nie ma co liczyć, bo z niej nie przeżyjesz. Takie są fakty | 1 | ||
~przewoznik | Rafał jak narobiłes dzieci to płac zamiast żrec kabanosy i szynke to jedz parówki i pasztetową dzieci sie nie prosiły na ten swiat | 1 | ||
~Stary bywalec | ~przewoznik 2019-06 -28 12:04:22 Rafał jak narobiłes dzieci to płac zamiast żrec kabanosy i szynke to jedz parówki i pasztetową dzieci sie nie prosiły na ten swiat Wypadałoby zadać pytanie dlaczego alimenty są ciągnięte z diet? Z samej podstawy najniższej krajowej wychodzi, że alimenciarz będzie miał zabierane około 980 zł (60%). Ile trzeba mieć tych alimentów, żeby trzeba było wchodzić na diety? Czy 980 zł nie wystarcza na pokrycie alimentów bieżących? Dlaczego w obecnej sytuacji prawnej kierowca ma dokładać do podróży służbowej? | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.