Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Niemiecka firma Hartung

ID: 243602


Firma Hartung z miejscowości Bad Bibra. Dziają w branży recyklingu, naczepy z ruchomą podłogą.
praca w sustemie 3 na 1, 2100 brutto plus diety. praca poukładania zgodnie z przepisami.
Było dobrze do momenu przyjścia nowego kie równika.
Obecnie gorąco polecam by omijać te firmę szerokim łukiem.
Nie potrzebują juz kierowców tylko frajerów nie znających się na zegarku i przepisach.
Zmuszają do przekraczania 90 godzin, szukają tylko okazji by za coś obciążyć. Gość nie szanuje polskich kierowców, mówi ze polaków i Niemców jednakowo traktuje a jakimś cudem Polacy jeżdżą starym niespradnym sprzętem a Niemcy nowym. Polacy popierzają obowiązkowo 3 x 15 h i po 9 h obowiązkowo start a Niemcy lajtowo pracuja po 10 h dziennie.
W skrócie firma transportowa przemienia się w obóz pracy.

~kwas
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (235)

~kwas
jak w temacie...

1

~Ja. .
No cóż. . niestety mogę tylko potwierdzić słowa przedmówcy. . było fajnie lecz wystarczy jeden jełop z PGRU.
Należy jednak dodać że polscy kierowcy pokazali że można wyciągać kartę, jeździć na odcięciu po landowkach i i robić pauzy na za i rozladunkach... prawda koledzy Michał i Taktaktak...

1

~Riper
Hartung arbait lagier 1 w Steigra, lagier 2 w Hockenheim...
Należało by dodać że gdy ktoś robi się nie wygodny bo zna swoje prawa to się go zwalnia... Jak zrobili z Pawłem, kazali mu przyjechać do pracy ponad 800km tylko po to by go zwolnić. Co więcej zabronił mu kontaktów z pozostałymi pracownikami pod groźbą niw wypłacenia tego co mu wisieli!
Jak to któryś kolega słusznie nazwał Kelera Jełop z PGRu który ma się za kierownika. Wymyślił sobie książkę kierowcy która to jest wewnętrznym kodeksem karnym łamiących przepisy np. AETR. Zmusza kierowcow do jej podpisania, tym co nie mają przepracowania roku grozi ze nie przedłuży umowy a nowym nie podpisze jeśli nie przystaną na jego warunki...
I jak tego czegoś nie nazwać obozem pracy?!

1

~Riper
Obiecują złote góry, super warunki, premie a jak przychodzi do płacenia to wymyslaja byle co by nie zapłacić. . !
Nie dajcie się zrobić w konia, wszędzie tylko nie tu!!!

1

Spokoloko
Niestety tak to już jest z solidarnoscią wśród Polaków. Za klika euro więcej od kolegi swoją * sprzedadzą.
Firma generalnie nie jest zła niestety pomiataja Polakami i cały czas knują jak by tu jeszcze obciąć koszty oczywiście kosztem kierowców z Polski.
Niemcy dostali premie świąteczną i coś w formie 13 tej pensji a Polacy nie... pozabierali esciowo weekendowe diety i głupi palili.
Niestety to co powyżej napisano jest w 99% zgodne z prawdą.
Nie polecam tej firmy..

-1

Spokoloko
coś ci się kolego pomerdało, polska lupota jest dziedziczna wiec nie myl faktów i nie mieszaj w to polityki.
podam Ci niezaprzeczalny dowód na głupotę polskich kierowcow lecz nie tylko.
przepisy o czasie pracy wprowadzono po to by szef kierowcy nie zajechał. A mimo to de*ile używają magnesy i inne kombinacje. Drugi dowód, np w Niemczech masz prawo jechać na lądzie 60 a na autostradzie 80km/h. A co się dzieje? Tak wiem jest tolerancja 6km/h, ale skoro takie przepisy wprowadzono to się je przestrzega. Do czego zmierzam, otóż do tego że gdyby konie nie miały założonego kagańca na 90. To lecieli byście ile fabryka dała i komu robić dobrze? Na pewno nie sobie tylko waszym szefom i spedytorom.
~przewoznik
czyżby w Niemczech było juz wiecej dziadtransów niz w PL?
bo ostatnio ciągle o tym sie tu czyta
a może Niemieccy przewoznicy juz sie poznali na Polskich mistrzach kierownicy

2

~przewoznik
znam osobiście takich co poszli do Niemca bo mieli miec 2300 eur/netto a po 3 miesiącach wrócili do PL do poprzedniego pracodawcy za 6500 zł

1

~Duduś
Firma o której mowa jest poprostu bardzo źle zorganizowana mowa o nowym sprzęcie jest sprzeczna ze stanem faktycznym auta nowe posiadają tylko niemiecy a Polacy jeżdżą mocno zużytymi autami nie są to auta stare ale bardzo zaniedbane przez brak serwisów... Ludzie którzy zarządzają taborem to byli kierowcy z marna wiedza na temat mechaniki nie wspominając tu o bezpieczeństwie drugiego człowieka... socjal bardzo ale to bardzo słaby dwie toalety i jeden prysznic bardzo brudny i zagrzybiony na czterdziestu kierowców plus pracownicy którzy pracują przy obróbce smieci ogólnie tragedia nie polecam..

1

~Grek
Pracowałem w tej firmie. Sama praca spoko niestety po zmianie kierownictwa przestał się liczyć człowiek, liczą się statystyki. Maks pracy zavminimum kasy.
Stan samochodów którymi jeżdżą Polacy pozostawię bez komentarza, oczywiście niemieccy kierowcy jeżdżą nowym sprzetemu i prace mają zupełnie inną.
Obiecali wiele rzeczy oczywiście na obiecankach się skończyło.
Nie płacą za nocki ani nadgodziny. Na umowie masz 160 godzin na miesiąc a robi się spokojnie ponad 220 i to w 3 tygodnie. aoczywiscie zapomnij o wolnym za te nadgodziny lub kasie.
Urlop 10 dni pomimo że niemiecki kodeks pracy jasno mówi że należy się 24. Oczywiście urlop weźmiesz jak ci pozwolą.
Pracuje się w niedzielę i wszystkie święta bo mają zezwolenie na jazdę.
Jako że wozi sie głownie śmieci to smród i roje much są normalnoscią... .
No i jeszcze na dokładkę wymyślili sobie książkę kierowcy w której są same bzdury, jak np że chorować wono w soboty i niedziele oczywiście trzeba poinformować dyspobentow z wyprzedzeniem... no i kary kary kary!!! Oraz ich interpretacja przepisów AETR, według której kierowca musi robić 15 i 13 godzin pracy i musi robić 9 i 11 godżin pauzy maksymalnie.. Musi a nie może, czyli jak pisali poprzednicy obóz pracy. Jak jej nie podpiszesz to cie nie zatrudnią! Po prostu szkoda słów i nerwów na te firmę.

1

~zly
Przeciez to ziemia obiecana u nimieckiego Pana dla gumofilca.

1

~przewoznik
jeszcze troche i beda prosic o prace w PL ale nie ma szans bo 90% z nich popaliło mosty za soba

1

~Kierownik CE
Spokoloko zgadzam sie z Toba. Syf wszedzie robia" traktorzysci". Nie obrazajac traktorzystow.

1

~przewoznik
Kierownik CE teraz traktorzysta musi posiadac nielada wiedze zeby obsługiwac ten nowoczesny sprzet

1

~NIE dobry
Faktem jest że od kiedy zmieniło się kierownictwo radykalnie zaczął się robić syf.
Nie zmienia to jednak faktu że w dużej mierze jesteśmy sobie sami winni. Jak w każdej chyba niemieckiej firmie do puki nie ma zbyt wielu Polaków jest ok. A następnie zaczyna się " nie umyślne " donoszenie na kolegów, pokazywanie że daną trasę można zrobić szybciej od kolegów itd..
no i oczywiście są też krzykacze którzy najpierw pobudzają a gdy szef zaproponuje im kilka euro więcej, nagle milkną i wszystko jest ok... z pewnością ci koledzy się rozpoznają...
Jakiś czas temu firma zatrudniła panią do tłumaczenia która na początku była taka do rany przyłóż a po pewnym czasie obrosła w piórka i uważa się za kierowniczke! ewidentnie chcą przyjmować ludzi bez języka co by im nie pyskowali i po*ali łamiąc przepisy.
Więc normalne że gebelsy widząc takich oszołomów nas nie szanują i robią co chcą.

1

~Kier
Przewoźnik jak sam nik wskazuje nie grzeszy rozumem i żyje dalej w świecie fantazji - nie wrócą Polsce kierowcy do dziadów na 100 procęt, a jak wrócą to do pracodawcy który ma rozum i zrozumiał że ukraiński szofer nie jest w stanie zastąpić Polaków. Więcej nie zabieraj tu głodu bo chyba nie rozumiesz tego tematu co tu ludzie piszą

1

~przewoznik
Kier a powiedz mi jaki jest ( PROCĘT) takich inteligentnych jak ty

2

~przewoznik
Kier najeżdżasz na Ukraińskich kierowców a to samo robią Niemieccy kierowcy na Polskich, ale cóż siebie to sie nie widzi

2

~Misiu
Panowie panowie i panie trochę ogładny... nie sądzę by post ten został utworzony po to byście tu załatwiał swoje porachunki.
W tym celu proponuje byście się spotkali na śmietniku w Steigrze przy piwku kawce lub kto co woli i wyjaśnili sobie co nieco. Forma dowolna, ale by nie tracić czasu sądzę że dwa wolne i trzy szybkie były by najlepszym rozwiązaniem.
Już sam fakt że na forum się dogadujecie świadczy o atmosferze w tej firmie.
Nigdy nie da się wszystkich zadowolić ale można przestrzec szukających pracy przed wdepnieciem w te śmierdzace bagno z rojem upierdliwych much..

1

~Kier
Agresja nie jest wskazana kolego Przewodnik nie run bagna z tematu który cię nie dotyczy

1

~przewoznik
Kier a ty sie juz tak zniemczyłeś ze nie potrafisz poprawnie zdania po Polsku napisać czy 500+ i bezrobotne wpłyneło na konto i jestes już wstawiony?

1

~Robin
No widzę że wreszcie ktoś nie wytrzymał i opisał cały ten Hartungowy cyrk na kółkach! Z tego co tu czytam to niestety prawda, od kiedy został zatrudniony Keler! czyli gość mający się za kierownika, a tak na prawdę jam bez kultury i złodziej. Słoma mu jeszcze z butów wystaje... nie ma zielonego pojęcia o transporcie!
Okrada kierowców, wymyśla jakieś procedury listy itp za które niby będzie dawał premie, a następnie nic nikomu nie daje..
Potrącił ludziom z pensji kasę gdy coś się uszkodzi i nawet nikogo nie poinformuje.. Mieli zrobić podwyżkę ale to by oznaczało że musi co miesiąc płaci. Więc ostatnim wynalazkiem jest premia motywacyja która oczywiście da albo i nie. Oszust pieprzony... .
Co więcej co tydzień oddaje się listę z dietami na której dysponenci czasami dopisują jakąś kasę gdy się zrobiło ekstra fuche, a ten złodziej to skreśla... i oczywiście nic nie mówi. Jak się tego po wypłacie nie sprawdzi to jest się do tyłu. .
Krótko mówiąc z tej firmy zrobił się jeden wielki burdel! Gość robi z niej dedeerowski kołchoz!
Szukacie normalnej uczciwej pracy... tu jej nie znajdziecie!

1

~Mirek
Mirek

1

~Roberto
Ach ciał bym przestrzec kolegów pezed niemiecką firmą Hartwig z Bad bibra.. Pracowałem tam bardzo krótko ale mogę tylko odradzić to coś. .
Proponują wiele ale nigy tego nie dają. Nie szanują polskich kerowciw, a obecny kierownik wymysił książkę kierowcy w której zamieścił pełno kar i przerobił po swojemu przepisy AETR. Jak tego nie zaakceptujesz to nie zatrudnią. Zmuszają by przeginac tacho, Sprzęt non stop się psuje a czywiscie Niemcy jeżdżą nowiutkim. Zajmują się recyklingiem więc robisz w smrodzie w towarzystwie
Roju upierdluwych muchy i szczurów. . Niektorzy wlarzą niemcom w * i za przysłowiowe euro robią z siebie sprzedaje *y. Inni wyjmują kartę z tachografów a inni po*ają 9 złoty po landowkach... A potem się dziwią że zabierają im prawko na miesiąc lub dłużej
A szopy widząc de*ili tylko zacierają ręce.
Są też krzykacze wiecznie nie zadowoleni którzy co chwila wydzwaniaja do biura i grożą że odejdą i tak już ponoć od ponad roku, bez komentarza. .
Na szczęście są też normalni kierowcy !
Generalnie atmosfera nie ciekawa.
Kierownictwo do *
Syf nie godny uwagi

1

~przewoznik
to ci Niemieckie dziadtransy
biedne Polaczki wszędzie zle i wiatr w oczy
az sie łezka w oku kręci ale oczywiście ze smiechu nie potrafiliście uszanować tego co mieliście na miejscu w PL to teraz nie szanują was

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.9.200

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels