ID: 243183
Czy to kres Unii wolności i swobody przepływu towarów i usług?
ID: 243183
ID: 243183
W 2017 roku kierowcy polskich przedsiębiorstw transportowych przejechali ponad 335 milionów tonokilometrów – najwięcej w Unii Europejskiej, z czego blisko 18 milionów tkm to wynik działalności kabotażowej. Przejazdy w ramach innego państwa niż siedziba firmy wzrosły o 38 proc. w odniesieniu do roku poprzedniego.
W 2017 roku kierowcy polskich przedsiębiorstw transportowych przejechali ponad 335 milionów tonokilometrów – najwięcej w Unii Europejskiej, z czego blisko 18 milionów tkm to wynik działalności kabotażowej. Przejazdy w ramach innego państwa niż siedziba firmy wzrosły o 38 proc. w odniesieniu do roku poprzedniego.
~etransport.pl
Posty (16)
~Jan | Wystarczy wprowadzić minimalną stawkę na kabotaże i po problemie, firma zlecająca wybierze sobie przewoźnika czy niemieckiego czy polskiego czy francuskiego według uznania i po temacie. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Weszło chamstwo na salony, tyle w temacie. | |||
Ł ysy
| Kolejny raz posty "experta"odbieram jako reklamę jego firmy. Szansę przetrwania mają tylko małe firmy korzystające z jego usług. | 2 | ||
~icek | albo wolny rynek, albo K M U N I Z M europa idzie w łapy komunistów, | |||
~Biszkopt | Konstrukt ideowy typu wolny rynek istnieje w teorii dobrze o tym wiesz icek. | 1 | ||
~biznes | Jan 2019-06-06 11:53:16 czyli cza wprowadzic komune. tam bylo wszystko odgornie ustalone | |||
~Biszkopt | Ooo tak! Wielki z ciebie biznesmen skoro primo masz czas na bzdury, 2. Tu się udzielasz. | 1 | ||
~Biszkopt | Daj lepiej kilka ogłoszeń, chociaż na tym się znasz być może. | |||
~Transportowski | Na pewno kres dziad kierowców jest tuż, tuż, nikt już nie chce zatrudniać "polskiego fachofca". | |||
~Biszkopt | Tak.. nikt, nigdzie, nigdy... | |||
~biznes | zawsze mialem slabosc do kabaretu. dlatego znajduje czas na wejscie tutaj czasami | 1 | ||
~Siwy | To będzie musiał Francuz i Niemiec jechać na weekend a pewnie nie będzie z tego zadowolony. | 1 | ||
~bary | Wolny rynek ma rację bytu kiedy funkcjonuje na zdrowych zasadach a przynajmniej w miarę zdrowych i uczciwych. To trochę tak jak w sporcie. A kraje Nowej Uni te że wschodu zasad nie przestrzegały rynek zdobywały łamiąc je nagminnie i grubo. To takie dorabianie się kosztem innych bogatszych a ci nie muszą się swoim wypracowanym bogactwem dzielić na oni nie chcą mają dość. Mnie dziwi tylko dlaczego Stara Unia skupia się na samym transporcie na firmach przewozowych i kierowcach a nie "tyka" świętych krów typu Spedycję moim zdaniem główne zło tego Rynku. | -2 | ||
~Hehe | Francuz i Niemiec nie będzie musiał. Francuski lub Niemiecki przewoźnik będzie musiał, a kto za sterami to sobie sam odpowiedz:) ps. I hajs się będzie zgadzał starej unii heh | 1 | ||
g-a
| Każdy kij ma dwa końce. Powinni pamiętać o tym zagraniczni wlasciciciele sieci handlowych działających w nowej unii. | |||
~PiotrZ | Witam, Proszę o szacunkową wycenę transportu palet typu euro lecz o rozmiarach 110 szeroka X 125 głęboka X 110 wysoka o wadze ok 500 kg. Z Opolskiego zjazd Opole/Nysa blisko A4 do Zaanstad Holandia blisko A10 i A8, zjazd 246 trasa ok 1080 kilometrów. Palety by były ładowane przez nas ok 5 palet średnio by jechało do Polski i podobna ilość by wracała do Holandii w miesiącu, lecz w ogólnie luźnym terminie by optymalnie dopasować do przewoźnika. Cało roczna współpraca by była możliwa. Zapraszam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.