Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Rezygnujmy ze spedycji

ID: 243053


Jak w temacie przewoźnicy zacznijmy rezygnować z pracy pod spedycją może to wymusi większe stawki za frachty, szybsze terminy płatności, Bez nas przestana istnieć oni to wiedzą. My bez nich też przeżyjemy bo te ładunki co oni dzielili po kolesiach i resztki dla przypadkowych to trafia na giełdę.

~Wolny jak ptak
*.192.89.201

Posty (49)

~Wolny jak ptak
jak w temacie...
~Milicja
Winszuje pomysłu i ambicji, dziś sprzedałem DE76 do Chorzowa adr klasy 3, 1000km za 620 euro, pani pytała czy nie dorzucę 10 euro, niestety nie miałem z czego dostałem tylko 870 e. Na rynku jest za dużo aut, co za tum idzie kierowców.
~Rozsądny
Już coraz więcej firm ma swoje transzy itd. Termin 21 dni a nie 60. Zobaczycue za rok będzie o wiele prościej. Firmy płacą szybko tylko te spedycje zabierają najwięcej.
~dobra spedycja
hamburg łodz -ok 12 ton klient daje 1000 eur spokojnie sprzedaje bez roboty za 600, 400 e na czysto bez roboty - transport to złoty interes ale nie dla wszystkich
~mt.
Milicja ja ciebie bardzo przepraszam, ale jezeli prawda jest to, co piszesz, to znaczy, ze jestes czyrakiem na tkance zwanej transportem i powinienes zajac sie sprzedawaniem zapalek. Jezeli nie widzisz glebokiej sprzecznosci miedzy swoim dzialaniem a oczekiwaniami, ktore usprawiedliwiasz zarobkiem rzedu kilkudziesieciu euro, to powinienes dolaczyc do marnych kierowczyn, ktorzy za 500 zlotych wiecej zgodza sie zamknac w kabinach na 2-3 tygodnie, kosztem rodziny

1

~przewoźnik
Dortmund-Tarnów klient płaci 1300e. Wstawiam na giełde za 950. Pieski chcą się zagryźć, więc jedzie ostatecznie za 780. Całe auto, bez możliwości doładunku. Ponizej kosztów. Pytam jak Wy to robicie?
~kris
Przewoźnik a co ty bys zrobił oświeć nas wszystkich. Jeden ładunek kilku chętnych. Maja stać i czekać tydzień na nastepny? Liczytuja się w nadzieji ze nastepnym razem będzie lepiej bo jeszcze nie widzą że kryzys sie rozpędza. I będą tak jezdzić az braknie im kasy. Zaczyna się powtarzać sytuacja z roku 2008/2009 tylko że większość tego nie pamięta albo wtedy jeszcze nie działąli. Ci co pamiętają to juz widzieli symptomy kilka miesiecy temu i zajęli właściwe pozycje do przetrwania.

1

~Vestas
Nabraliście aut w kredyt i teraz kisicie się z ze złomem i kierowcami. W ciągu kilku lat wasze firemki podwoiły liczbę taboru, a teraz co, płacz i lament? Zamiast dywersyfikować zyski, to zaiwanialiście do dilera po kolejne żelazo, żeby konkurent z sąsiedniej wioski widział jaki dobrobyt u was.
A teraz wszyscy jesteście w czarnej d...

-1

~Traktorzysta
Transport się nie opłaca od 15lat to słyszę a aut tylko przybywa
~Kris
Vestas używasz pojęć których nie rozumiesz. Co tzn dywersyfikowac zyski?

1

~Olo
Z punktu widzenia kierowcy trzeba być conajmniej niemądrym, żeby pracować w firmie transportowej. Od 15 lat pracuję w firmach produkcyjnych z własnym taborem i tylko takiej pracy szukam. Opłacony od całości i traktowany jak członek zespołu, nie jak ch.. do obszczania. Jak takiej roboty nie bedzie zostanę spedytorem.
~Prorok
Olo cos o tym wiem i przyznaje Ci racje. A jesli chcesz zostac spedytorem, to musisz byc dobry z matematyki. Powinienes wiedziec, ze jak ktos ma kaganiec na 89, to jadac na 10h powinien pokonac 890km.
~jarek ogarek
olo prawda jest taka, że żaden rachunek ekonomiczny nie udowodni, że transport w firmie produkcyjnej jes t opłacalny -to jedynie fanaberia lub hobby właściciela - jest w iele przykładow, to potwierdzających wyjatek to transport specjalistyczny np produkcja okien, pref betonowych itd
~Prorok
Transport w firmie ktora cos produkuje jest kosztem. Chyba nikt o zdrowych zmyslach nie naraza swojego biznesu na straty tylko po to zeby postawic sobie dwa Volva pod firma. Koszty sa potrzebne. Jak ktos jest exporterem stali, to w koszty nie wrzuci luksusowego jachtu..
~Krokodyl
Niemieckie, fracuskie spedycje to Was dopiero kroją. Niektórzy nie widzą lub niechcą widzieć pewnych rzeczy.
Gebels ma frachty na GB 1, 7-2 eur + dwa promy, Polakom sprzedaja ta sama robote 1- 1, 2e + 2 promy. Trasy po DE min 1, 5eur, polaczkom za to samo szcegolnie w kierunku kraju po 0, 8-0, 9e. Chetnych nie brakuje. Powroty z GB-DE od 1-1, 3e, polaczkom zalezy od sytuacji od na rynku 0, 7 do max 0, 9e. Info od dobrego kolegi niemca z ktorym pracuje juz z 10 lat. Spedycja z Frankfurtu nad Menem.

-1

~Krokodyl
poco im zatrudniac i kupowac auta = ponosic ryzyko, skoro maja Nas ="białych murzynów ". Gdyby niemcy wygrały II wojne mielismy sie stac siłą robocza dla III rzeszy. Wojne przegrali, a i tak nia dla nich ja jestesmy.
~Maciek
Krokodyl to wez zalatw taka robote to bede sie dzielil ale z Toba.
~Prorok
Krokodyl 1. 7e to rozumiem, bo to norma. Ale 2e za km to raczej kolorowa basn..
~Prorok
2euro to na krotkich strzalach do 200km. Nie ma opcji zeby ktos tyle zaplacil za dluga trase.. Takie strzaly to tylko na gabarytach..

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.117.153.38

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels