~Wolny jak ptak
| jak w temacie... | | | |
~Milicja
| Winszuje pomysłu i ambicji, dziś sprzedałem DE76 do Chorzowa adr klasy 3, 1000km za 620 euro, pani pytała czy nie dorzucę 10 euro, niestety nie miałem z czego dostałem tylko 870 e. Na rynku jest za dużo aut, co za tum idzie kierowców. | | | |
~Rozsądny
| Już coraz więcej firm ma swoje transzy itd. Termin 21 dni a nie 60. Zobaczycue za rok będzie o wiele prościej. Firmy płacą szybko tylko te spedycje zabierają najwięcej. | | | |
~dobra spedycja
| hamburg łodz -ok 12 ton klient daje 1000 eur spokojnie sprzedaje bez roboty za 600, 400 e na czysto bez roboty - transport to złoty interes ale nie dla wszystkich | | | |
~mt.
| Milicja ja ciebie bardzo przepraszam, ale jezeli prawda jest to, co piszesz, to znaczy, ze jestes czyrakiem na tkance zwanej transportem i powinienes zajac sie sprzedawaniem zapalek. Jezeli nie widzisz glebokiej sprzecznosci miedzy swoim dzialaniem a oczekiwaniami, ktore usprawiedliwiasz zarobkiem rzedu kilkudziesieciu euro, to powinienes dolaczyc do marnych kierowczyn, ktorzy za 500 zlotych wiecej zgodza sie zamknac w kabinach na 2-3 tygodnie, kosztem rodziny | 1 | | |
~przewoźnik
| Dortmund-Tarnów klient płaci 1300e. Wstawiam na giełde za 950. Pieski chcą się zagryźć, więc jedzie ostatecznie za 780. Całe auto, bez możliwości doładunku. Ponizej kosztów. Pytam jak Wy to robicie? | | | |
~kris
| Przewoźnik a co ty bys zrobił oświeć nas wszystkich. Jeden ładunek kilku chętnych. Maja stać i czekać tydzień na nastepny? Liczytuja się w nadzieji ze nastepnym razem będzie lepiej bo jeszcze nie widzą że kryzys sie rozpędza. I będą tak jezdzić az braknie im kasy. Zaczyna się powtarzać sytuacja z roku 2008/2009 tylko że większość tego nie pamięta albo wtedy jeszcze nie działąli. Ci co pamiętają to juz widzieli symptomy kilka miesiecy temu i zajęli właściwe pozycje do przetrwania. | 1 | | |
~Vestas
| Nabraliście aut w kredyt i teraz kisicie się z ze złomem i kierowcami. W ciągu kilku lat wasze firemki podwoiły liczbę taboru, a teraz co, płacz i lament? Zamiast dywersyfikować zyski, to zaiwanialiście do dilera po kolejne żelazo, żeby konkurent z sąsiedniej wioski widział jaki dobrobyt u was.
A teraz wszyscy jesteście w czarnej d... | -1 | | |
~Traktorzysta
| Transport się nie opłaca od 15lat to słyszę a aut tylko przybywa | | | |
~Kris
| Vestas używasz pojęć których nie rozumiesz. Co tzn dywersyfikowac zyski? | 1 | | |
~Olo
| Z punktu widzenia kierowcy trzeba być conajmniej niemądrym, żeby pracować w firmie transportowej. Od 15 lat pracuję w firmach produkcyjnych z własnym taborem i tylko takiej pracy szukam. Opłacony od całości i traktowany jak członek zespołu, nie jak ch.. do obszczania. Jak takiej roboty nie bedzie zostanę spedytorem. | | | |
~Prorok
| Olo cos o tym wiem i przyznaje Ci racje. A jesli chcesz zostac spedytorem, to musisz byc dobry z matematyki. Powinienes wiedziec, ze jak ktos ma kaganiec na 89, to jadac na 10h powinien pokonac 890km. | | | |
~jarek ogarek
| olo prawda jest taka, że żaden rachunek ekonomiczny nie udowodni, że transport w firmie produkcyjnej jes t opłacalny -to jedynie fanaberia lub hobby właściciela - jest w iele przykładow, to potwierdzających wyjatek to transport specjalistyczny np produkcja okien, pref betonowych itd | | | |
~Prorok
| Transport w firmie ktora cos produkuje jest kosztem. Chyba nikt o zdrowych zmyslach nie naraza swojego biznesu na straty tylko po to zeby postawic sobie dwa Volva pod firma. Koszty sa potrzebne. Jak ktos jest exporterem stali, to w koszty nie wrzuci luksusowego jachtu.. | | | |
~Krokodyl
| Niemieckie, fracuskie spedycje to Was dopiero kroją. Niektórzy nie widzą lub niechcą widzieć pewnych rzeczy.
Gebels ma frachty na GB 1, 7-2 eur + dwa promy, Polakom sprzedaja ta sama robote 1- 1, 2e + 2 promy. Trasy po DE min 1, 5eur, polaczkom za to samo szcegolnie w kierunku kraju po 0, 8-0, 9e. Chetnych nie brakuje. Powroty z GB-DE od 1-1, 3e, polaczkom zalezy od sytuacji od na rynku 0, 7 do max 0, 9e. Info od dobrego kolegi niemca z ktorym pracuje juz z 10 lat. Spedycja z Frankfurtu nad Menem. | -1 | | |
~Krokodyl
| poco im zatrudniac i kupowac auta = ponosic ryzyko, skoro maja Nas ="białych murzynów ". Gdyby niemcy wygrały II wojne mielismy sie stac siłą robocza dla III rzeszy. Wojne przegrali, a i tak nia dla nich ja jestesmy. | | | |
~Maciek
| Krokodyl to wez zalatw taka robote to bede sie dzielil ale z Toba. | | | |
~Prorok
| Krokodyl 1. 7e to rozumiem, bo to norma. Ale 2e za km to raczej kolorowa basn.. | | | |
~Prorok
| 2euro to na krotkich strzalach do 200km. Nie ma opcji zeby ktos tyle zaplacil za dluga trase.. Takie strzaly to tylko na gabarytach.. | 1 | | |