ID: 242643
Kiedy koniec systemów 2/1 3/1 4/1 itp.
ID: 242643
ID: 242643
Witam kiedy skończą się te chore sytemy pracy kierowców, kiedy będziemy mieć płacone zusy od całości, dlaczego polskiemu przewoznikowi się wiecznie nie opłaca A Niemcom anglikom Francuzom tak i płacić kierowcy godziwe pieniądze czy oni mają niższe koszty transportu czy poprostu nie są pazerni
Witam kiedy skończą się te chore sytemy pracy kierowców, kiedy będziemy mieć płacone zusy od całości, dlaczego polskiemu przewoznikowi się wiecznie nie opłaca A Niemcom anglikom Francuzom tak i płacić kierowcy godziwe pieniądze czy oni mają niższe koszty transportu czy poprostu nie są pazerni
~Toro*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (77)
~Ł ysy | Przugłupie ku ku, ty się szanujesz siedząc w budzie tygodniami. Tak wynika z twoich deklaracji. Osobiście uważam, że jesteś bezrobotnym, głupim ciulem jeżdżącym tylko paluchem po mapie. | 3 | ||
~Pan Ordynator | Ty uważasz?Ale ty piszesz raz tak a raz inaczej. Wiesz dlaczego ciulu?Bo goowno wiesz. | |||
PavelSPM
| ~Ł ysy Wciąż trujesz pluskwy dichlofosem? Jak widać dichlofos dał skutki. Nie Ma czemu dziwić się. Wynik na jaźń. | -1 | ||
~Ł ysy | Panowie udzielę Wam pewnej rady całkowicie bezpłatnie, nie podejmujcie pracy. , która Was nie satysfakcjonuje. Ptoblem w tym, że nie ma pracy, która by spelniała wasze aspiracje. Aspiracje przy miernych kwalifikacjach. | 2 | ||
~Pan Ordynator | Łysek wybrałeś zawód który cię wypluł. Dlaczego?Bo okazałeś się kompletnym matołem. W transporcie też ci nie idzie. Dlaczego?Bo tu też okazałeś się kompletnym matołem. Nara złamasie w ząbek czesany. | -1 | ||
~Ł ysy | Pavel, argumentów brakło? | 1 | ||
~Ł ysy | Przygłup ku ku wie najlepiej, co komu wyszło. Przygłupie, raz zrobię ci dobrze mówiąc, mnie wyszły włosy. | 1 | ||
PavelSPM
| Przestraszać kierowców sprawą w sądzie o próbę wyłudzenia pieniędzy "młotkami" I "kopertą" w tachografie - to samo (jednakowo) jak straszyć jeża gołą d u p ą. | -2 | ||
valhalla
| No właśnie, Łysolu, droga wolna. Dlatego śmieję się z takich internetowych napinaczy jak ty i robię swoje. Powiem ci więcej, będziesz miał się z czego cieszyć do końca tygodnia. Mamy wypłacaną stałą pensję i bynajmniej nie jest to mityczna "szóstka z przodu". I gdy ja będę się byczył trzy tygodnie na wolnym i dostanę za to tyle samo pieniędzy, co miesiąc wcześniej, ty nadal będziesz siedział na forum i szukał sensacji. Mentalnie wciąż żyjesz w poprzednim systemie, takich "szoferów" jest masa, dla mnie i moich kolegów z firmy to tylko plus. Jeśli nie masz nic do zaoferowania, to nie będziesz szanowany. Nadal będziesz przegrywem, który nawet nie wie, że może być lepiej. Tylko u mnie trzeba mieć doświadczenie, uprawnienia i znać język obcy w stopniu bardzo dobrym. I kąpać się przynajmniej co drugi dzień, najczęściej ten warunek odsiewa ludzi takich jak ty. Możesz pisać, że jesteś przewoźnikiem. Dla mnie jesteś śmiesznym, małym, zakompleksionym człowieczkiem, który nawet nie potrafi się poprawnie wysłowić s jedynym jego hobby jest pisanie bzdur na tym forum. Jeszcze 5 lat temu było mi żal takich jak ty, teraz się z ciebie śmieję i będę się śmiał, gdy ponownie zawitasz ze swoimi mądrościami. Podam ci przykład konkurencji, Den Hartogh. 2/1 za 21008364; netto w polskim oddziale. Ale ty i tak nazwiesz to kłamstwem, Łysolku. | |||
Dawid87
| systemów 2/1 3/1 4/1 już dawno nie ma, przynajmniej u mnie Ukraińcy wprowadzili nowy 8 tygodni w trasie 2-3 dni na firmie wolnego, znów 8 tygodni w trasie i 2 tygodnie wolnego. kierowcy z Polski weekendy wolne nie chce im się tak ciężko pracować. | 2 | ||
valhalla
| Nie zadziałały symbole, Den Hartogh płaci 2100 EUR netto. Dawid, u nas nie ma i nie będzie nikogo ze Wschodu, chyba, że z polskim paszportem. Firmy, w których dobrze się jeździ, mają kierowców z polecenia a na wolne miejsca się czeka. Tyle tylko, że nie może to być kołchoz na 200 aut, tam biorą wszystkich jak leci. | |||
~fryc | 2100 euro to szał faktycznie. Ile trzeba czekać na przyjęcie? | 2 | ||
~Jerzy Turban | Ł ysej pały już się nie chce czytać. Bzdety non top te same. DDT jednak jest szkodliwe. | |||
Dawid87
| valhalla a ty skąd jesteś dla Den Hartogh może z zachodu? | 2 | ||
~to ja Wiesiek | Systemy 3/1 i inne skończą się wraz z wprowadzeniem pakietu mobilności, lub brakiem Ukraińców do pracy u polskich przewoźników. Już dziś w mazowieckim Ukraińcom oferują podstawę i 60 euro diety. | -1 | ||
valhalla
| Dawid, mówisz o Ukraińcach a potem odwracasz kota ogonem. Chcesz sobie gó*noburzyć, to proszę cię bardzo, ale nie ze mną. | |||
Dawid87
| Wiesiu 2+2 to 4, radze spokojnie przeczytać o co chodzi z tym pakietem UE wręcz domaga się systemu 4 tygodnie 45h w PL, valhalla śmieje się z ludzi którzy wyjechali z PL do zachodnich firm, a teraz wyśmiewają Ukraińców pracujących w Polsce za większe pieniądze ja wy u pana w DE | 1 | ||
~Pan Kierowca. | Ukrainiec w Polsce zarabia tyle samo co Polak i kilka razy więcej niż na Ukrainie.. valhalla zarabia połowę tego co Holender, Więc kto tu jest dymany? | 1 | ||
valhalla
| Tyle, że ja pracuję w polskiej firmie. Gdy opisałem panujące tu warunki to stwierdziliście, że kłamię. To o czym ja mam z wami rozmawiać? | |||
~Rafał | Lysy juz nie raz pisalem gdybys byl przedsiebiorca to zapewne nie spedzal bys tyle czasu na portalu dla frustratow, zwyczajnie mialbys co robic, co drugi tutaj to zwykly dzieciak i nie trzeba byc blyskotliwym zeby to widziec | |||
~Kpr. Wiaderny | Ten wątek powinien sie zakończyć bardzo szybko. Wspomniane systemy skończą się jak kierowcy nie beda podejmować pracy w takich systemach. Ale tak szczerze dla mnie najlepszy system to 2/1 ewentualnie rzadkość to 2/2. | |||
~Kpr. Wiaderny | Trzy tygodnie i dłużej to już dla mnie patola. To jest moje zdanie i proszę sie nie oburzać jeśli ktoś tak jeździ. | |||
~Z telefonu | Ukraińcy jeżdżą 3 miesiące w budzie, np. Dawida i nie ma w r tym nic dziwnego. Ponoć | |||
~Daro | Tak jest hehe | |||
~Ł ysy | Rafał. Ty jesteś błyskotliwy i to widzisz. | |||
~przewoźnik | do wszystkich którzy pragną pracy zagranica i wychwalają. Gówno prawda z tymi składkami od całości itp w innych krajach jest system podobny do naszego i w każdym kraju kroją jak mogą. system podstawy nie istnieje tylko u nas. tylko np w Niemczech jest to godzina a w Irlandii najniższa jak u nas tylko w euro. *a krzyczycie tyle o systemach itp a prawda jest taka ze u angola będziesz siedział po 8 tygodni w kabinie i powiesz ze zajebiście jest bo funt ale to że o* cie na cacy na podatku na składce to nie no u niego tak ma być. ludzie zrozumcie My jako przewoźnicy w większości pójdziemy w inny biznes, bądź są tacy co są już zabezpieczeni, a pracownik proszę bardzo wolność i zagranica. Cały pakiet mobilności myślicie że jest zrobiony dla kierowcy. Unia na to sra tutaj liczy się kasa. chcą wam pomoc proszę bardzo niech ogranicza rozładunki i załadunki przez kierowce a nie w większość towarów zagranica ogarnia kierowca. Ja to mówią czasem można wpaść z deszczu pod rynnę:) Życie wszystkim zarobków jak w NBP | |||
~Tonieja | *y przewožniczy de*ilu. Gzie pójdziesz? Gówno potrafisz i gówno masz. Skończysz jak bambry ze szklarniami i sadami w latach osiemdziesiątych. Teraz jeżdżą 30-toletnimi polonezami i mieszkają w niedocieplonych gierkach. Z wami będzie podobnie. Śmiecie na śmietnik. Recyclingu nie będzie. | |||
~Tonieja | Qrva. Ale się nazwał. Pleses. | |||
~przewoźnik | No imamy przykład pięknej polskości. nie wrzuca się wszystkich do jednego worka jeden coś umie drugi nie i tak jest wszędzie. Myślą przewodnia i tak jest fakt że Niemiec czy Irlandczyk czy inny gad też oszukuje na swój sposób. A co do skończenia to gwarantuje ci że jeśli zdrowie pozwoli to nie skończę dla mnie transport nie jest ograniczeniem, dzisiaj każda branża mierzy sie z brakiem pracowników, z pracownikiem roszczeniowym itp, z pracownikiem który prosi o szlifierkę kątową dla lewo ręcznych:) i wołającym 4 z przodu | |||
~przewoźnik | a jeszcze jest taka sprawa że punkt widzenia zmienia się od punktu siedzenia jeśli masz możliwość rozliczania w inny sposób pracownika z korzyścią dla pracodawcy zgodnie z prawem to miej pretensje do Państwa. To samo byś robił będąc przewoźnikiem. I nie tylko kierowca jest rozliczany na zasadach diet ryczałtów premii itp nawet dyrektorów potężnych firm wynagrodzenie składa się z kilku składników które nie podlegają opodatkowaniu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.