ID: 242548
2000 podstawy
ID: 242548
ID: 242548
2000 podstawy + 0, 40 za km. 1 weekend poza domem połowa powrotów na pusto. brać?
2000 podstawy + 0, 40 za km. 1 weekend poza domem połowa powrotów na pusto. brać?
Posty (49)
~kiero | i nie siej popeliny na forum... sam znam kilkunastu ukraińców z firmy obok którzy pracują za 6000 -6500 i już rozpytują od kiedy będą mogli spier... ć do pracy u niemca... | |||
~Adam | Popelina u nas to samo ukr to ostatnia osoba jaka spier.. Do niemca... Tam żeby zarobić trzeba się narobić a nie jak w polszy Hiszpanie Włochy portugali i ciągle jazda pauza... | |||
Borsuk183
| ~Z telefonu 2019-05-11 13:07:42 Więcej zarobi, więcej wyda na innego człowieka, a tym samym ten więcej zarobi i bedzie w stanie wydać. To ma iść w tym kierunku. To co ty próbujesz wypromować to czysta deprywacja. Coś co tylko ty rozumiesz. Już żeby zostawić tych kierowców w spokoju, chodzi o każdą jednostkę Nawet Łysy słabo ogarnia "w czem okoliczność" w przepływie pieniędzy i nakręcaniu gospodarki a Ty chcesz aby trzy tysiące groszy ogarnął temat. Szacun i życzę szczęścia. | |||
~Z telefonu | Łysy zabarykaduje się w swoim pałacu że szmaragdow, a poniżej będzie jego plebs, tygrysy, słonie i kobry | |||
PavelSPM
| Miarą czasu dla rozliczenia podstawy z należnymi dodatkami jak i kwot diet z ryczałtami za noclegi w podróżach służbowych jest godzina, ilość godzin w dobie, miesiącu, roku. Dla wszystkiego są odpowiednie ustalone państwem limity norm na podstawie których czyni się rozliczenie z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy) w ustalonym okresie rozliczeniowym. Zarobek zależy od ilości zużytych pracowniczych godzin w dobie i w okresie rozliczeniowym. W ramach czasu jednego etatu płaci się podstawa (od 2250 zł. brutto) lub pogodzinna płaca (od 14. 7 zł. brutto) z dodatkiem za prace w porze nocnej (20% od pogodzinnej stawki). Powyżej czasu jednego etatu płaci się nadgodziny (pogodzinna płaca) i dodatki za nadgodziny (% od pogodzinnej stawki). Dodatek za 1 nadgodzine pracy - 50% Dodatek za 1 nadgodzine pracy w porze nocne - 100% Dodatek za 1 godzine pracy w weekend czy święto - 100% Każdy w stanie policzyć lie, co najmniej, ma być. Podstawa minimalna - 2250 zł. brutto (okolo 1634 zł. netto) za jeden etat (19-23 dni pracujących, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) co daje minimalną pogodzinną stawke za jedną godzine pracy okolo 14. 8-12. 2 zł/h brutto (średnio okolo 10 zł. netto). Jedna godzina pracy w nocy to 10 zł. plus 20% co daje okolo 12 zł. netto. Jedna nadgodzina pracy to 10 zł. plus 50% co daje okolo 15 zł. netto. Jedna nadgodzina pracy w nocy, niedzielę czy święto to 10 zł. plus 100% co daje okolo 20 zł. netto. Jedna godzina dyżuru/dyspozycji ("koperta") - 30%, 60% lub 100% od wynagrodzenia (zależy od warunków). Dobowa krajowa dieta - 75 zł. (30 zł. dieta plus 45 zł. rycz. za nocleg, w razie nieprzedłożenia rachunków za noclegi) zgodnie z Roz. MPiPS od 01. 03. 2013 r. Dobowa zagraniczna dieta - okolo 63-95 euro, zależnie od kraju docelowego (okolo 38-52 euro dieta plus okolo 25-45 euro rycz. za nocleg, w razie nieprzedłożenia rachunków za noclegi) zgodnie z Roz. MPiPS od 01. 03. 2013 r. O MiLoG-u i Loi Macron nawet nie wspominam. | |||
PavelSPM
| "Nie czyste na rękę" pracodawcy wymyślają pseudo zarobki, tak zwane, dniuwki, km, %, obroty i t. d., żeby za koszt kierowców kompensować swoje przestoje pojazdów. | |||
~Z telefonu | Pawel, zgoda, ale nie do końca. Piszesz o idealnym świecie. W Anglii jest na godzinę, to specjalnie przedluzaja rozładunki poprzez siedzenie i czytanie gazety, by nabic do 15 godzin. Na swoje muszą wyjść, opłacani stawką godzinową powiedzmy glodowa. Jeden drugiego chce przechytrzyć. Zabawa w ppiaskownicy | |||
~fryc | SPM też tak robi. Wciska młotki bez względu na to co robi. I tak nabija sobie do 60 godzin pracy tygodniowo Czyste ma ręce czy nieczyste? | |||
~Pingu | Szacowny Pan "3000zł" z pewnością jest sfrustrowanym posiadaczem 3 aut / z czego 2 w dzierżawie/ i nie może znaleźć kierowców. Stąd takie wpisy które prawdopodobnie poprawiają mu nastrój ale absolutnie nie napędzą kierowców. Nie będę przytaczał tu przykładów i podawał nazw firm które zatrudniają już Filipińczyków, bo żaden normalny europejczyk nie będzie jeździł za 700 euro, gdyż koszty utrzymania są dużooooooo wyższe. Pytanie - proszę mi podać powód dla którego mam płacić więcej " skwituję tym, że przewóz towarów wzrasta lawinowo a kierowców lawinowo nie przybywa a ubywa. Więc by mieć kierowcę musisz mu zapłacić GODNIE a nie wypisywać na forum swoje" pobożne zyczenia". Kierowca znający język i znający swoją robotę nie musi się martwić o pracę. Wprost przeciwnie - jest rozchwytywany. | |||
~kierowca | 5tys na ręke stalej, weekendy wolne, tacho bez kombinacji, 8-10 tys km, krajówka. Zestaw 5lat. Są firmy co jeszcze można normalnie pracować. | |||
PavelSPM
| ~fryc To że mnie obmawiasz, i oczerniasz - ciebie, kłamca, to nie "wybiela". | |||
~fryc | Pewnie, że są. Tylko trzeba normalnie pracować, a nie udawać że się pracuje. | |||
PavelSPM
| Wystarczy wprowadzać "łóżko" do tachografu tylko w miarę potrzeby, wymaganych przepisami, w czasie odebrania przerw (15; 30; 45 minut) czy odpoczynków (9; 11; 24; 45 godzin), a reszta czasu rejestrować, wspierając się na przepisy, "młotkami" i "kopertą", i spokojnie bez problemów kierowcą wypracowują się w jednym 5-6 dziennym tygodniu maksymalnie dopuszczone 60 godzin pracy ("jazda" + "młotki"). Sprawdzono w praktyce. Z reguły, za 3 tygodni kierowca wypracowywuje ponad ustaloną miesięczną normę czasu pracy, a 1-miesięczny okres rozliczenia pozwalia w każdym mieciącu mieć 1 tydzień wolny, nie tracąc roczny urlop. Właśnie z tego tyle szumu i negatywu od "nie czystych na rękę" pracodawców z powodu wprowadzenia kierowcami "młotków" i "kopert" do tachografu, bo im nie wdaje się zamieścić aktywność kierowcy w 8 godzinach na dobę i 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym, i tamtym samym zmniejszyć płacę lub dni wolne za godziny nadliczbowe jako kompensację. | |||
PavelSPM
| ~VooVoo Poproś potencjalnego pracodawcy, dla zapoznania się, o wzorzec (kopię) Umowy o pracy i inne wewnętrzne dokumenty Firmy które będziesz musiał podpisać w razie zgody zawrzeć umowę jako potwierdzenie - "2000 podstawy + 0, 40 za km". Zniknie jak "majtki z plotu". Na pewno nie zza wstydu. | |||
~Bezkonfliktowy | 2000 euro podstawy i 0, 45 grosza z kilometra. Jestem za. | |||
~Milicja | Po co te 2 tyś podstawy, przecież można wszystko wyliczyć w km, najlepiej jak kierowca na działalność. Kilometry ×40 groszy brutto. | |||
gustav
| Dawid, a już myślałem, że szwajcarski sposób leczenia idiotyzmu tobie pomógł. Pamiętaj, zimna woda i ćwiczenia fizyczne. | |||
~Www | Pavel SPM a ty dalej na bezrobociu? | |||
~3000zl | Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem napędzania koniunktury jest jak wy ciężko pracujecie za możliwie najmniejsze pieniądze, a ja napędzam rynek kupując nowy luksusowy samochód, dom i co tam jeszcze chcecie. Nie ma różnicy kto wydaje. Świat jest tak skonstruowany, ze ktoś musi robić na kogoś żeby ten ktoś miał dobrze kosztem innych. Zapamiętajcie to sobie tłumoki. Jesteście najniższa klasą robotniczą. Takie tez będą wasze zarobki. | |||
gustav
| 3000zł jesteś geniuszem, masz piątkę dzieci dostałeś za nie 500+. Nie pijesz wina pod GeeSem (codziennie) i zaoszczędziłeś by kupić kilka krów i świń. Teraz masz 500+ na dzieci, 500+ na krowy i 100+ na świnie. Wyliczyłeś z czego, kogo masz większy dochód | |||
~Stary bywalec | i już wiadomo skąd te 3000zl. | |||
~Księgowy | Jakby nie liczyc 300 zł ma 4 dzieci i 2 krowy. To chyba daje 3000 zł. | |||
gustav
| Wiadomo skąd 3000 zł. Dwoje dzieci, dwie krowy i dziesięć świń. Jest 3000 czy nie? | |||
~Księgowy | 300 zł, nie ukryles gdzieś 1 krowy. | |||
~przewoźnik | wyjdzie około 6000 było by ok tylko ten weekend tak średnio. Ale masz za to mniej roboty bo powroty na pusto. Jak dobry sprzęt, blisko do firmy, to można próbować. | |||
~VooVoo | Nie wiem po co się pytałem jak tutaj wszyscy zarabiają po 10000 | |||
gustav
| przewoźnik, a ty czasem nie przedstawiałeś się z dużej litery? Jak tam twoje marzenia o uregulowanej stawce za km przez UE dla przewoźników? | |||
~Janusz | ukraińcy, chińczycy, filipińczycy... ... tylko dlaczego w ogłoszeniach o pracę coraz częściej spotyka się zapis " tylko narodowość polska" | |||
~hycel | Ł ysy szuka do prowadzenia paryżnek Mongołów. Mongoł z Mongołem lepiej się dogada niż z polakiem | |||
~kiero | ~3000zl 2019-05-11 19:23:12 cyt "... Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem napędzania koniunktury jest jak wy ciężko pracujecie za możliwie najmniejsze pieniądze.. " plus za stwierdzenie: ".. jak wy ciężko pracujecie... " natomiast "... za możliwie najmniejsze pieniądze.. " - już nadzych dziadtransów UE prostuje... płącą coraz więcej kierowcom i płaczą na forum.. hehe.. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.