ID: 242234
Daf 106 460 km 2015rok. Ucieka ply. A stan sie zgadza.
ID: 242234
ID: 242234
Witam koledzy mam taki problem że gdy samochód się zagrzeję DAF 106 XF 2015 rok jest wyrzucany płyn mam tak już od miesiąca a stan płynu chłodzącego w zbiorniczku jest cały czas dobry Czy jest możliwe że to leci z czegoś innego Może gdzieś się coś skraplać klima jest wyłączona płyn jest gorzki?
Może ktoś miał podobny problem może to normalne kiedyś pytałem kierowcy na parkingu i powiedział że jego też tak ma ogólnie wszystkie wężyki i tuleje są po dokręcane więc nie wiem o co to chodzi jeśli ktoś miał podobny problem proszę o odpowiedź dzięki
Witam koledzy mam taki problem że gdy samochód się zagrzeję DAF 106 XF 2015 rok jest wyrzucany płyn mam tak już od miesiąca a stan płynu chłodzącego w zbiorniczku jest cały czas dobry Czy jest możliwe że to leci z czegoś innego Może gdzieś się coś skraplać klima jest wyłączona płyn jest gorzki?
Może ktoś miał podobny problem może to normalne kiedyś pytałem kierowcy na parkingu i powiedział że jego też tak ma ogólnie wszystkie wężyki i tuleje są po dokręcane więc nie wiem o co to chodzi jeśli ktoś miał podobny problem proszę o odpowiedź dzięki
Posty (34)
~Praktyk | Ja był lapal to co wyrzuca i na handel Czysty zysk | |||
~parkingowy dyrektor | Teraz to juz borygo walą na parkingach, jak jest słodko kwasno goszki? | |||
~parkingowy dyrektor | Mamuty transportu... opamietajcie sie, wasz koniec jest bliski... | |||
~parkingowy dyrektor | tuleje, | |||
~parkingowy dyrektor | dobry schoww | |||
gigi
| kogo koniec jest bliski> szefów? | |||
gigi
| o zo biega... | |||
~dobry kolega | Czyli co, CUD | |||
~Bolek | Albert, jeśli czytasz. Sprzedaj auto. To kompresja z cylindrów. Zobacz czy po otwarciu zbiorniczka wyrównawczego nie tworzy się rdza (tak wygląda, na pomarańczowo) . Opuszczona tuleja. , wżery w bloku, Lepiej wymienić silnik na nowy niż naprawiać | |||
gigi
| ponoć 2014 były wadliwe | |||
tomco23
| w tym trupie pekla ci tuleja lub opadla. to z cyklu staly reperuar dodawany gratis przez firme DAF | |||
tomco23
| gigi podobno wadliwe byly 106-tki z rocznikow 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 i 2019 z poostalych rocznikow 106 -tki byly ok | |||
~Bolek | tomco, nie znasz gościa a już do grobu łożysz. Nieładnie... | |||
~Hadra | Roczniki 2006 do 2013 zra alej | |||
~Szunaj | ~Hadra łepku do 2008 żarły olej nieuku obsmarkany nie czytaj książek tylko zacznij jeździć | |||
~Roman | Początkowe 106 mają podobny problem jak 105 z gniazdem na kołnierzu tulei w żeliwnym bloku. Są to wżery, dziurki, ubytki i w takim opadają tuleje no i uszczelka przepuszcza do płaszcza wodnego. To się frezuje pod tuleje nadwymiarowe. Daf robi już takie wyższe na kołnierzu więc temat znają. Rozwiązania szukaj w serwisie lub w sieci, na wolnym rynku. | |||
~Rudy | Pewnie pompa one tak 300-400k wytrzymują i leci A to że nie widać pod autem to może gdzieś po bloku lub ramie dalej płynie. Bez dokładnego oglądania nic nie ustalisz. Tak teraz robią te auta i to wszystkie marki nie tylko daf by te 300k wyjeżdżamy czyli pierwsze 3 lata leasingu i wtedy wracasz i znowu kupujesz taki model nowy 3 lata przejeżdża. Jak ma 400k to już czas na sprzęgło i rozrusznik daf i reszta się zaczyna. Ale to już bez różnicy czy to daf czy inny. A pompa pewnie z 3. 5tys taka taniosc | |||
~Jonatan | Witam grono ulubieńców dafa, mam problem ze swoją 106 2015r 460. Mianowicie walił mi ciśnienie w układ chłodzenia miał prawo nalatane 1mln km. Zrobiony remont; glowica, uszczelki, tuleje (blok sprawdzony na mikro wrzery, panewki, pierścienie, sprężarka... i uj... nadal wali ciśnienie miał ktoś taki przypadek? Bo ręce opadają... kupę kasy poszło i dalej to samo. Robiony na oryginalnych nowych czesciach | |||
~driver | Sprężarka za 400zl netto kompl naprawczy z robotą w serwisie | |||
~300D | w każdym układzie chłodzenia jest korek który ma zawór ciśnieniowy który to oczywiście ma prawo się spiertolić i wystarczy go wymienić może ten cały remont w ogóle nie był potrzebny albo co gorsze narobił szkód. egr ma chłodnice? noo, ręce opadają czasem | |||
~300D | najgorsza opcja to pęknięcia których nie da sie w zaden sposób wychwycić. rozszerzalność termiczna plus ciśnienie i wali kompreche albo spaliny w układ chłodzenia. generalnie albo korek albo egr albo masz przesssrane | |||
~ixin | 300D EGR ma chlodnice!!! -baranie. g... sie znasz a wielce sie wypowiadasz, zaworek haha kr*yn | |||
~qqq | Driver, sprezarka to w polifcie. | |||
~driver | A powierze czy spaliny robiony test na dwutlenek węgla? | |||
~driver | Cudów nie ma | |||
~300D | tee ixin, masz numery oryginału korków do daf to se popatrz w góglach i nie fikaj. 0397277 1867861 | |||
~300D | test na co2 bez obciążenia wyjdzie raz na sto, albo na jutubje dla pelikanów | |||
~driver | Wymienić silnik najtaniej | |||
~300D | eee... myslę że jeśli to nie egr ani korek to najtaniej wyjdzie wymienić pojazd. ... no, chyba że turbo ma chłodzenie cieczą. nie mam pojęcia jak wygląda turbina w daf. | |||
~Kran | W moim 106 480 przyczyną wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia była uszkodzona głowica sprężarki powietrza. Po wymianie wszystko wróciło do normy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.