ID: 241724
Wyłącznik tachografu podstawą do cofnięcia zezwolenia na prowadzenie warsztatu
ID: 241724
ID: 241724
Ujawniony przez inspektora ITD wyłącznik tachografu okazał się podstawą do cofnięcia przez Prezesa GUM zezwolenia na prowadzenie warsztatu w zakresie instalacji tachografów cyfrowych.
Ujawniony przez inspektora ITD wyłącznik tachografu okazał się podstawą do cofnięcia przez Prezesa GUM zezwolenia na prowadzenie warsztatu w zakresie instalacji tachografów cyfrowych.
~etransport.pl
Posty (5)
laki81
| Bardzo dobrze trzeba takie nieuczciwe praktyki likwidować na tym cierpią normalne firmy transportowe i normalni kierowcy, bo nie wszyscy są kombinatorami. Tak samo jak kierowcy co stosują niedozwolone urządzenia do oszukiwania tachografu powinni być karani nie tylko finansowo, ale powinni mieć zabierane uprawnienia na drodze (zasada złapany ukarany). | 1 | ||
~z. | Nieuchronność kary, tym bardziej na drodze bezwzględne zastosowanie jw.. Szkody są wielowymiarowe | 1 | ||
Kierownikciezarowki
| 2019-04-04 19:17:12 Powinno moim zdaniem być w tym przypadku dwa w jednym. Warsztat bez zezwolenia i przewoźnik bez licencji. A kierowca jeżeli z tego korzystał, bez uprawnień. | 1 | ||
gigi
| ale generalnie wszyscy mądrzy a temat jest taki, bo ja do domu bo weekend bo to bo tamto, magnesik sie pyknie, pstryczka zarzuci... na forum wszyscy przepisowi itd... | 1 | ||
gigi
| a życie pisze inne opowieści... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.