Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

IDZIE WIELKI KRYZYS TRANSPORTOWY

ID: 240454


Spowolnienie gospodarcze
Brexit

Potem kryzys> ogromny spadek frachtów
Jedyne rozwiązanie na utrzymanie Polskiego Transportu to obniżka płac kierowców na trudne czasy!
Firmy transportowe wychodzą teraz na zero więc Diety kierowców trzeba jak najszybciej obniżyć o połowę aby utrzymać Polską siłę transportu
Kierowcy muszą się poświęć albo inaczej pójdą na bruk!
Wybieracie bezrobocie czy mniejsze wynagrodzenia na trudne czasy?

~BMWX20
*.7.147.212

Posty (4051)

~Max 4
Kuwa kolejny znawca od transportu kolejny przyglup z wyje/banym ego się znalazł
~TTF
jak nie jest prawda to co napisałem to nie jest dla mnie twoja wypowiedź max4 komplementem.
bo przez takich to et nie jest platforma branzowa tylko oddziałem ergoterapi na psychiatryku.
~TTF
na zadane na et pytanie np. czy frejus korkuje sie przez remonty otrzyma się 200 odpowiedzi.
Ale ani jeden nie bedzie na temat. beda za to wszystkie wypociny swiata typu
glacy kot kopie nowy tunel czy zamknięty bo Komorowski zapitolil wszystkie znaki drogowe bo lubi obrazki
~TTF
I to nazywacie portalem dla tls.
Na miejscu admina zmienił bym nazwę na
ETrolle
~dobry kolega
Ttf co sie czepiasz dk ze mna mozna pogadac na wiele tematow problem w tym ze nikt tu sie na tym nie zna wiec nie bede gadal sam ze soba jako operator cystern chemicznych i specyfiki pracy w ch
~Max 4
TTf odpowiedzieć to ją mogę komuś kto ma minimalne pojęcie o transporcie no a ty tylko trollowac potrafisz i to też bardzo slabiutko
~Max 4
Cześć dobry kolega znowu jelop napisał że ty to ja i na odwrót
~TTF
poszukaj poczytaj wtedy napisz czy troluje.
wkiiiiia mnie maciciele zycia codziennego.
~Pan Ordynator
To bujaj dzwona landryno.
~ostrowiec
@ kierowca ostrowiec - nie nie z ostrowca - nick nie ma nic wspólnego z miastem :) Swoją drogą 0, 45gr z km bez podstawy to ja nie wiem kto to za tyle jeździ na zachód... Oprócz tego udowodniłeś tezę, przedmówcy z postu i bardzo wielu osób, że pensje kierowców już nie będą rosły. i zgodzą się jeździć za mniej. Jeśli określenie "jaskółka" było w sensie, że tak dobrze płacę - dziękuje :) ! A co do wyjazdu tych panów to jest sprawa osobista ich i tyle. A nazwy firmy nie podam na tym forum bo po co? żeby mnie jakiś zazdrośnik później wypisywał, że ten h**** kupił sobie nowego Focusa czy Mondeo albo to złodziej i oszust? Daruje sobie tę przyjemność.

1

~Transportowski
ku ku na muniu pracuje u szefa, który "ma wyłączność na pewną firmę". Ta pewna firma jest taka skora do płacenia, powyżej stawek rynkowych, żeby ku ku na muniu mógł zachwalać swojego dziad transa na forum. Hit roku!

1

~Far Seer
Zarobki poszły w dół pisze jako kiero - jazda po kraju. Jazdy było mniej to i kasa gorsza... Trudno kryza dosięgnie każdego po równo. Powtarzam po raz kolejny kto ma trochę zapału, elastyczności to przetrwa. Budowlanka dalej płaci fachowcom wcale nie najgorzej :)
~zcx
Łysego kryzys transportowy dopadł 30 lat temu i trzyma nieprzerwanie do dziś.

Ten pracowniczy również.
~jarek ogarek
na rynku brakuje kierowców, dlatego upadł ostaszewski, stanwex, link ogranicza flote i wielu innych robi to samo, - place firm leasingowych w słomczynie, grzędach juz nie mieszcza samochodów zapamietajcie hasło przewodnie uniwersytetu pakingowego - im wiecej firm upadnie tym lepiej dla kierowców

1

faq
dokładne Ogarek! Nareszcie zaczniecie doceniać Premiumki jak nie będzie do czego wsiadać

1

~Pan Ordynator
Nikt tu nie pisze o rzetelnych firmach.
Ale chyba trudno cieszyć się z patologii na większą skalę.
~jarek ogarek
duzy prod opakowan, kazdego dnia ładował ok 50 zestawow, obecnie w porywach ok 20 szt i coraz mniej zamówień
~xthx
Pan Ordynator - kto zatrudnia takiego przygłupa jak ty?

1

~Pan Ordynator
Bardzo porządny człowiek, który nie jest dziadem.
~Pan Ordynator
Na próżno więc szukać na forum, mojej negatywnej opinii o pracodawcy.
faq
jeszcze się okaże, że to rodzinny biznes... i wywindowana opinia przez tyle lat runie bezpowrotnie ; )
~Zadowolony kiero
Tez uwazam ze kryzys maja tylko dziady. W firmie w ktorej pracuje juz 6 rok kryzysu nigdy nie bylo, dobra kasa na czas w trasie max 10 dni auto przypisane do kierowcy. Co 3 lata wymiana auta. Parkujesz na platnych jesli jest taka potrzeba ile by nie kosztowal i gdzie by to nie bylo. Gadzety typu kurtka odblaskowa latarki jakies swiatelka zaslonki tez mowisz ze potrzebne bierzesz na fakture. I co najwazniejsze za przekroczone tacho masz telefon dlaczego przekroczyles a nie jak u dziadow ze cie do tego namawiaja. Kolejka kierowcow jest na nastepne 4 auta ale robimy bezposrednio u szefa a Ci co maja u niego w spedycij auta tez ledwo koniec z koncem wiąza a kierowcy zarabiaja sporo mniej i sie zmieniaja caly czas bo kasa slaba i nerwy :) Tylko bezposrednia praca jak ktos ma auta ppd spedycija i chce tylko kase liczyc to i kiero ma ciezko. Ja robie 7. 5 tysiaca kilometrow i jak by sie to na wyplate zamienialo to mam ponad zlotowke za kilometr
Ł ysy
zadowolony kiero. Swoim wpisem podtwierdziłeś jedynie starą dobrze znaną teorię. Doskonałąpracę mają tylko kierowczyny piszące głupoty na etransport. Lażdy z was ma min siedem klocków za 7500km w miesiącu. oczywiście jeździ nową furą, a jego szef kosztównie liczy. Szef funkcjonuje w próżni rynkowej, zero konkurencji. Stąd ceny z kosmosu. Zleceniodawca płaci dużo więcej niż innym bojąc się, że nikt inny poza firmą zadowolonego kierowcy, tak dobrze nie wykona roboty.
Q/rwa, kiedy wreszcie szoferskie barany zrozumieją, że tak prymitywne teksty już nie przechodzą. Nie wszyscy to ameby.

2

g-a
Łysy - nie bądź okrutny... nie zabijaj marzeń :-)

1

Ł ysy
Jak przyjeżdża przygłup ku ku na rozładunek szef magazynu wita go kwiatami. Panny z biura oferują ciepłą zupkę wmocnioną drugim daniem.
Wózkowi w pocie czoła uwijają się wiedząc, że rozładunek musi być zakończony przed czasem skonsumowaniem przez przygłupa ku ku darmowego obiadu.
Tak ponoć wygląda rzeczywistość lansowana przez etransportowch szoferskich przygłupów.
Ile ma wspólnego z realnym światem? Pytanie retoryczne.

2

g-a
Miałem kiedyś "prowadzącego" co tak właśnie jak Łysy to opisał wyobrażał sobie tę robotę. Liczył mi 80 km/h jako średnią po kraju ( i zgodnie z tym awizował mi rozładunki i załadunki - na które liczył pół godziny max). Długo nie popracował.
Ł ysy
Zapomniałem dodać, przygłup ku ku ustala godzinę rozładunku. Jak ma ochotę, jedzie szybciej. Jak nie, leży bykiem i nikt nic nie może zrobić. Tak wygląda praca jak się nie pracuje u dziada.

1

~jarek ogarek
trzeba jeszcze trochę poczekac az wieksszośc dziadtransow pospłaca auta - obecnie zarabjaja tylko na leasingi i wynajem - jezdząc po 3 zł /0, 7 eur / km kiedy pospłacają raty nie będa mieli ciśnienia żeby utrzymac kierowce i żelastwo,
~Pan Ordynator
Siema glaca przygłupie.
Kwiaty na rozładunku?
Nigdy o tym nie pisałem.
Co do awizacji, zgadza się, jeśli już jest to są to godziny pracy odbiorcy.
Nooo, ale u dziada się nie robi goło/dupcu.
Ł ysy
Przygłupie ku ku. Ty ustalasz czas dostawy i odbiorca musi się dostosować. Nikt ci nie będzie rządzić na którą godzinę masz dojechać.
Przygłupie ku ku, tego też nie pisałeś?

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.62

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels