ID: 239014
LEADER Damian Łakomski (Opolskie) proszę o opinie !!
ID: 239014
ID: 239014
Jw.
Jw.
Posty (12)
DonSimon1984
| jak w temacie... | |||
DonSimon1984
| Ktoś pracuje, rzetelny? | |||
~Były spedytor | Odradzam. Nigdy nie dostaniesz umówionej wypłaty zawsze coś potrąci, na busach jeżdżą po 15h przeladowani, jak spedytor nie znajdzie ładunku to otrzymasz połowę stawki, nie zdziw się jak Cię wymienia z innym kierowca w nocy, na parkingu gdzieś a DE a jak podpadles szefowi to zostawia cię tam całkiem samego i masz survival | |||
~Ronin10 | Dzień dobry, odgrzewam kotleta może ktoś pracował lub pracuje w firmie Leader i napisze rzetelną opinię. Dziękuję i pozdrawiam. | |||
~But | Ja pracowałem i odradzam Ci... dno i wodorosty... to tak w skrócie... nie dostajesz umówionej stawki... wszystko jest wyłącznie Twoja winą... zero kontaktu z kimkolwiek z firmy w razie awarii auta... maskara po prostu... | |||
~Adrian | Pracowałem w tej firmie od października 2013 do stycznia 2014, czyli jak widać niezbyt długo i dzięki Bogu. Na początku byłem bardzo szczęśliwy ponieważ wróciłem z UK, żeby częściej być w domu. Co do samej pracy to często jazda na łeb na szyję. Nie liczy się jak ważne, żebyś dojechał. Często na karcie, którą miałem płacić za tankowanie brakowało kasy. Gdybym nie miał własnych pieniędzy to nie miałbym paliwa na webasto. Nie powiem bo oddawał mi kasę, którą ja zakładałem za to, ale to było trochę irytujące, że nie dość, że praca stresująca i ciężka to jeszcze ja mam się martwić i zastanawiać nad kasą na karcie. Dodatkowo auto często przeładowane co powodowało dodatkowy stres w razie kontroli. Raz miałem sytuację, że kazał mi jechać przeladowanym autem do CH. Odradzałem i ostrzegałem o mandatach, ale bez skutku. Moje słowa się sprawdziły. Oczywiście wyszło, że to moja wina i tekst, że moje pieniądze na święta są właśnie u celnika na granicy. Co do kasy. Pieniądze płacił na czas i tego zarzucić mu nie mogłem i to był jedyny, plus, tej pracy. Natomiast co do jakiś ewentualnych potrąceń to potrącił mi raz z wypłaty ZA EURO palety. A skoro za nie zapłaciłem z WŁASNEJ KIESZENI to znaczy, że były MOJE. Na koniec naszej współpracy wiedząc, że mnie zwolni sprzedałem de facto SWOJE PALETY i chociaż tym dałem mu po NOSIE. Jeżeli nie chcesz mieć normalnego życia, nie masz ambicji, chcesz być, SZMATĄ do podłogi, , chcesz tak jak ja stracić mnóstwo włosów z głowy, nabawić się wrzodów i mieć przez kilka miesięcy problemy ze snem to jest to idealna praca dla Ciebie. Czy żałuję, że tam pracowałem? Tutaj zaskoczę. Nie żałuję. Praca u tego człowieka była dla mnie nauczką, żeby nie babrać się w jazdę na busach w międzynarodowym transporcie. Wam odradzam z pełną odpowiedzialnością pracę u tego człowieka. | |||
~Peter | Ja pracowałem kilka m-cy. I naprawdę odradzam prace w tej firmie. Umowę podpisujesz na 3 tyś. I z tej kwoty masz opłacony ZUS. Za dzień pracy płacą 300 zł ale jak wrócisz do PL i podpadniesz to zamiast 7 tyś za 4 tygodnie jazdy dostaniesz to co na umowie czyli 2. 2 tys na rękę. | |||
~Pinkeln | Podsuma powyzszych komentarzy: *kerowc a jest tylko trybikiem w maszynie (busie) *wyplata na czas, jesli godzisz sie przeginac czas *jesli nie godzisz sie przeginac czasu, ostatnia wyplata zostaje obcieta do najnizszej krajowej *w razie kontroli przeladowanego auta panuje zastraszenie w postaci przelania na kerowce poczucia winy, ze dal sie zlapac *jak spedytor nie znajdzie ladunku to otrzymasz polowe stawki O powyzsze punkty trzeba pytac przy zatrudnieniu, jesli chcesz miec czysta sytuacje i nie miec niespodzianek. | |||
~Ekspert | Odradzam pracę dla tej firmy. Gonitwa. Zawsze prędko albo ekspres nie ma czasu zjeść. A pauzy to najlepiej by chcieli w czasie rozladunkuzeby kierowca robił. A i tak odcinają wypłatę za byle co. Odradzam | |||
~Sasa | W gorszej firmy to ja nie pracował każą naginać czas roboty i tak w codzien a jak Ciebie nie pasuje takie coś to woń. i jak Ty jeździsz 8 tygodnia i masz obiecane 13 tysiacow to dostaniesz 4. 5.. H... J z taka firma. oszusci. Nie dla leader. | |||
~Bartek | Przez rel i w ogłoszeniu dniowka 450 zł na polskiej umowie, na niemieckiej 125euro. Ogłoszenie wystawione, 5 minn później już ma kierowcę na niemiecka umowę Haha, została tylko PL. Na rozmowie okazuje się, że dniowka 450 jest za przepracowany dzień. Nie znają Ci ładunku, lub jedziesz krócej niż 4, 5 h to dniowka 200 zł. Weekendy na bazie w DE, za 200 zł- dzień. Chyba, że pracujesz w sobotę dłużej niż 6 h, lub jechales więcej niż 4, 5 to wtedy 450 zł. Jak zapytałem o realne wynagrodzenie, bonuuz się w tym pogubiłem, to Pan Damian wziął kalkulator i policzył... za system 3/1 zarobisz 7500 zł. Zestawem wyjeżdżasz z opolskiego, ale niekoniecznie nim zjedziesz na bazę w PL, bo możesz busem w piątek. Bus odjeżdża z niemieckiej bazy w piątek o 22, w sobotę o 8 jesteś na bazie w opolskim. Oczywiście zjazd bezpłatny. Ale jak skończysz w piątek rano, to też czekasz za darmo aż bus odjedzie... Nasz rozmowa trwała 10 min. Zakończyłem i wyszedłem jak wyliczyl wypłatę. Zus odprowadza od 5922 zł i tyle. | |||
~Paweł D. | Czytam te wpisy i jestem zdumiony, ze to taka zła firma. Pracowałem w tej firmie w 2022 roku przez 10 miesięcy. Wypłata zawsze na czas w umówionej stawce. Na premie nie liczcie, przynajmniej ja nigdy nie dostałem. Czas pracy to świętość. Jazda po europie na tacho więc żadnych przegięć z czasem pracy. Kabotaże to trudny temat więc nie będę pisał. Ta baza w Niemczech jest, ale nie liczcie na wiele, nikomu nie zależy na tym aby było tam czysto. Można ugotować jedzenie, wyprać w pralce automatycznej i wykąpać się. JA wolałem spać w samochodzie. Firmę polecam szczególnie początkującym kierowcom. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.