~kierooooo 6 lat temu | jak w temacie... | | | |
~kierooooo 6 lat temu | jak w temacie | | | |
~kierooooo 6 lat temu | proszę o opinie | | | |
~biznes 6 lat temu | oplaca sie.
silnik najlepszy na swiecie. w ogole sie nie psuje. dlatego nie ma zadnych opinii.
kupuj i podbijaj rynek.
tylko nic nikomu nie mow, zeby sie nie zorientowali | | | |
~Kierowca1 6 lat temu | Ironia typowego blazna który nie ma nic do powiedzenia i na niczym się nie zna przykro.
Konstrukcja silnika podobno poprawiona ale przy tym przebiegu niczego nie możesz być pewny chociaż widziałem już takie z przebiegiem ponad milion... I dalej jezdza | | | |
~biznes 6 lat temu | ~Kierowca1
2018-12- 29 18:12:54
widziałem już takie z przebiegiem ponad milion... I dalej jezdza
to teraz durniu przeczytaj moj wczesniejszy post i popros kogos zeby ci przetlumaczyl na twoj, bo sam tego nie zrozumiesz. | | | |
~TATA 6 lat temu | Tragedia. Co Ty z zrobisz?Chyba na drogę nie wyjedziesz?mam nadzieję. | | | |
~TATA 6 lat temu | Jeszcze posadz za kółko pijanego, daj magnez. Napisz tylko z jakiego woj. jestes. Zona dzieci wozi do szkoly. Bedzie omijać dziada jeszcze nastąpi zamozaplon | | | |
~TATA 6 lat temu | W Polsce powinni postawić jakaś barierę na powstawanie takich dziadów. dzis jedno auto, za rok drogi MAn z 2013. Następnie stawki za grosze najgłośniej będzie krzyczał. DZIADU WONT DO STODOŁY | | | |
~biznes 6 lat temu | sie ciesz ze w polsce nie ma minimalnego IQ zeby zatrudniac. bo ty ze swoim 60, nawet do lopaty sie nie nadajesz.
fajera zycie ci uratowala | | | |
~Vestas 6 lat temu | Gdzieś tam wkoło komina może jeszcze pojeździ. | | | |
~Mike 6 lat temu | Witam ja takim dafem jeżdżę przy takim przebiegu tuleja się zapadła na piątym i szóstym cylindrze profilaktycznie założono i wyfrezowano 6 cylindrów i nad wymiarowe tuleje. Z tego co sie dowiedziałem wadliwy materiał zastosowali w bloku c ylindrow i to taka przypadłość roczników 2010 -2012. Czasem to sie ujawnia przy przebiegu 130000-150000 tys km ale jak wifdac nie jest to regula. No i dafy turbosprezarki maja wadliwe rozsypuja sie | | | |
~Pan Ordynator 6 lat temu | Jeśli gasi się silnik zaraz po zatrzymaniu, żadne turbo nie wytrzyma tyle ile powinno. | | | |
~biznes 6 lat temu | otoz to. dobrze dbasz, to pojedziesz.
zazdrosnicy zawsze sie znajda | | | |
~kieroooo 6 lat temu | Dziękuje MIKE za odpowiedź.
Podejrzewam ze koszty to grubo ponad 10 tys zł ale dziś i przy takim przebiegu nie ma już dobrego auta nie te czasy, pracowałem w firmie gdzie były Mercedesy i Iveca ja jeździłem nowym actrosem MP4 i pierwsza wymiana oleju była przewidziana przy 140tys km... 140 tys!! pierwsza wymiana który olej wytrzyma taki przebieg przy dużym obciązeniu a potem nie dziwota że 700 tys isilnik do remontu... | | | |
~kod 95 6 lat temu | co to jest 760 tys dla ciężarówki? ??
poza tym taki przebieg jak na 8 letniego tira, trochę mało nie uważasz? | | | |
~kod 95 6 lat temu | 760 tys to przekręcił mój pasat wieśwagen | | | |
~kierooo 6 lat temu | Czesc kod95 auto było kupione w polskim salonie sprzedający podaje numer Vin wiec wydaje mi sie ze przebieg bedzie mozliwy do weryfikacji.
Pozdr | | | |
~Glowa 6 lat temu | Witam
W pierwszej kolejnosci sprawdz rocznik w serwisie. To ze auto ma w dowodzie rok produkcji 2010 nie oznacza ze zostalo wyprodukowane w 2010 roku.
Zdarzaly sie przypadki ze auto bylo wyprodukowane wczesniej a rok produkcji w dowodzie to rok pierwszej rejestracji auta.
Koszt naprawy olejaka (czyli brania oleju) to ok 15000zl.
Jezeli chcesz nim jezdzic to przy tym przebiegu koniecznie musisz wymienic paski napedowe wraz z rolkami i napinaczami - koszt ok 2000zl. Kolejna rzecza jest lozysko wiskozy ktore wytrzymuje rowniez ok 700000km, kosztuje ok 1000zl w oryginale i nie bierz zamiennika bo wytrzyma rok. Dla pewnosci jeszcze turbina ktora pada w dafach miedzy 600000 a 1000000km, koszt ok 3500zl.
No i jeszcze krotki przewod rozrusznika, ktory lubi sie w dafie upalic i nie urochomimy silnika, koszt ok 20zl.
Nastepnie wymiana oleju w silniku wraz z filtrami co 60000tysiecy i przejezdzisz nastepne 700000km.
Nie wspomnialem o sprzegle ale to czesc eksploatacyjna i zalezy od nogi kierowcy.
Pozdrawiam | | | |
~Efi 6 lat temu | DAF XF105 przy przebiegu ok 800 tys. km powinien już mieć wymienione sprzęgło, turbinę, paski, napinacze, piastę od visco, wtryski oraz pompy PLD. Jeżeli nie ma to trzeba w najbliższym czasie to zrobić. Pozostaje jeszcze kwestia osiadających tulei cylindra, ale tu tylko pomaga regularne wymienianie płynu chłodzącego (co trzy lata). Jeżeli poprzedni właściciel nie robił wymiany płynu regularnie to jest szansa że na kryzie bloku powstaną wżery i tuleja "siądzie".
DAF jest tani w zakupie... Ale w eksploatacji już nie.
Pomyśl nad Mercedesem Actrosem MP3 lub MAN TGX 480. | | | |
~Masius 6 lat temu | Witam, przy zakupie odpal i sprawdź czy nie robi ciśnienia w zbiorniku płynu chłodzącego, bo jak rak to tuleje zapadniete. Przerabialem to w moim Dafiku i turbo, jak nie było wymieniane to napewno Ci padnie | | | |
~Kaczor 6 lat temu | Jakie ludzie są mądrzy ja mam same DAF I przebieg około 800 tyś. I wszystko jest ok ale wymiana oleju i filtrów co 45 tyś km. i nic innego nie chce jak daf. | | | |
~kierooo 6 lat temu | Dziękuje Panowie za informacje wszystkie są cenne i pomocne aż miło się to czyta gdy nie ma ironi i złośliwości.
Wszystkiego dobrego w Nowym roku | | | |