~Kryskamaryska
| Aleś se wybrał sposób na zycie. Wez idź spać może do rana Ci przejdzie. | | | |
~zcx
| po co sobie zaprzątasz głowę zawczasu. | | | |
~Grzesiek.
| nie, nie wybrałem sobie sposobu na życie
Po prostu lubię jeździć samochodem, zawsze podobały mi się duże zestawy
Pracowałem już w kilku robotach, po prostu chce nabrać doświadczenia w innej branży | | | |
~Kryskamaryska
| Krajowki. | | | |
~Malinowski
| Jak wygląda łączony kurs c, c+e? | | | |
~Kamaz
| Malinowski de*ilu dla tego chlopaka wszystko jest nowe. Nie do*aj sie do niego forumowy glupku. | | | |
~Hidenobu
| Polecam iść do dużej firmy (tzw) molocha (na starcie normalna wypłata jak każdy) na międzynarodowke. Wbrew pozorom na miedzynarodowce mniej się narobisz. Trasy masz dłuższe, nowe auta i bez przegiec tacho. Jedynie co to mniej czasu w domu. Praktycznie każdy moloch bierze młodych na podwojna więc bez stresu. Po paru msc nabierzesz doświadczenia, zorientujesz się w terenie i zrozumiesz jak to wszystko dziala. Najważniejsze: nie słuchaj tych co mówią "daj sobie spokój, nie dasz rady". To nie prawdziwi mężczyźni tylko demotywatorzy | 1 | | |
~Pan Ordynator
| Niech wali do glacy. Renaty czekają koło czworaków, nawet kolorek można sobie wybrać. | | | |
~Grzesiek.
| ~Malinowski
łączony to jakby oba na raz
nie musisz najpierw zdawać na c, żeby później zrobić ce tylko od razu jazda c, po 20h, przechodzisz na ce
na egzaminie możesz nawet zacząć od zdawania ce a później c
ale dalej jest warunek żeby otrzymać prawko, musisz mieć zdane c, bo co Ci ze zdanego ce jak nie masz zdanego jeszcze c
i koszt mniejszy, 3900 za c +ce sam kurs
plus kwalifikacja 2200 | | | |
~kierowca
| Kolego który instruktor nauki jazdy wyjedzie z Tobą zestawem na drogę publiczną, jeśli nie masz zdanej kat. C, co to za szkoła nauki jazdy?Który WORD dopuści Cię najpierw do egzaminu na zestaw nie mając kat C. To co piszesz jest bardzo dziwne. | | | |
~Grzesiek.
| nie wiesz że od 2017 roku bodajże można kurs połączyć?
poczytaj sobie po necie co i jak
przepisy się zmieniają chyba powinieneś to wiedzieć | | | |
~Grzesiek.
| Widzę temat ucichł a obstawiałem że ktoś się wypowie i pomoże w trudnych początkach
Jedna osoba trochę pomogła na tyle tutaj obecnych?
Chciałbym się dowiedzieć coś na temat silosów jak to wszystko ma się w praktyce, czego szukać a czego unikać itp
Ktoś pomoże, doradzi? | | | |
~paw
| chcesz poznac nasze zdanie?
nie poznasz.
ja moge jedynie napisac za siebie
mam na to wyjepane. kolejny gamon zyciowy co nie wie co ma robic w zyciu. zygac sie na was chce | | | |
~ert
| Gamoń to ty jesteś ~paw to że na drugie masz porażka zostaw najlepiej dla siebie. Nie umiesz doradzić siedź cicho. No i mniej pij bo już ci odbija. | | | |
~szerokości
| Pomysł z podwójną po UE dobry pod warunkiem że trafisz na dobrego nauczyciela.
Drugi sposób to solówka po PL później zestaw. Naczepy specjalistyczne silo, tank to temat na później jak już nabierzesz doświadczenia z czystą jazdą. | | | |
~Z anglii
| Tak jak kolega powyzej napisal
Ja zaczynalem od solowki po kraju i potem poszlo. Wg. mnie:busik, solowka, zestaw, jezdzilem wanna, silos, firana teraz chlodnia w kolo komina-nie narzekam. | | | |
~Ronin
| Grzesiek tylko krajówka, Nie porywaj się na przerzuty po Europie po 2-3 tygodnie bo to patologia. Na kraju jak znajdziesz dobra firme to 5 tys zarobisz, tacho legal, weekendy w domu. Cisza, spokój, pieczywo zawsze swieze w GS kupisz :) | | | |
~Transportowski
| ~Grzesiek znajdź sobie inne zajęcie, chcesz po jakimś czasie sfiksować jak ku ku na muniu i reszta przygłupów z tego forum? | | | |
~Transportowski
| Chcesz być wyzywanym i postrzeganym jako leń, brudas, złodziej, alkoholik itd? | | | |
~Grzesiek.
| Transportowski
A czy to nie sami kierowcy sobie założyli pętle na szyję że są tak postrzegani jak piszesz?
Przecież nikt inny tego nie zrobił za nas
Z Anglii
To teraz z Twojej listy wychodziłaby solówka
Obecnie jeżdżę Iveco po śląsku
5. 80 samej paki, więc to już trochę inaczej | | | |
~Grzesiek.
| Szerokości
Właśnie tu by chyba był największy problem żeby znaleźć dobrego nauczyciela, widzę czasami po forum co tu się dzieje z ludźmi
Choćby i wpis wyżej od "smak gumy" widocznie to jakiś stary komuch albo milicjant bo wnioskuję że sam pewnie pałował ludzi | | | |
~kierowca
| Kolego pamiętaj o jednym mimo, że zaczynasz szukaj pracy gdzie szanuje się tacho (bez magnesów itp. ), tam gdzie zaproponują Ci robotę z km, % to też zamykaj drzwi z drugiej strony. Nie marnuj swego czasu na dzidowskie firmy, lepiej moloch, gdzie to wszystko w miarę jest okey, pojeździsz z rok, 2 lata i możesz wybierać. Początki są zawsze nie łatwe, trudne, ale małymi krokami i do przodu. | | | |
~Grzesiek.
| A to wiadoma sprawa
Tacho sam sobie powiedziałem że jak już mam jeździć to tylko bez magnesów, żeby było czyste moje sumienie
Gdzieś u Was na forum wyczytałem właśnie podobnie, ktoś pisał że nie szanują tacho - kluczykami rzacasz, nie płacą to samo
Przerwanie pauzy - rzut między oczy itp
Ktoś wyżej pisał że na początek solówka do 5tysiecy może się nawet znaleźć po Polsce
Więc pytanie jakie jest prawdopodobieństwo że dostanę umowę o pracę w firmie, albo na jakie mniej więcej warunki się zgodzić przy umowie
Bo szczerze mówiąc jakoś nie bardzo mi się chce pchać w działalność | | | |
~zcx
| jaka solówka
jak odbierzesz prawa to od razu szukaj na zestaw i nie za pół roku czy rok. | | | |
~kierowca
| Żadna działalność tylko umowa o pracę. Poczytaj sobie o samozatrudnieniu jako kierowca, a zobaczysz jakie są różnice, a są duże. A tak na marginesie zawsze czytaj co podpisujesz i jak czegoś nie wiesz, nie jesteś pewien papier do reki i do np:radcy prawnego, żebyś potem nie płakał, że podpisałeś jakąś lojalkę, czy nie daj Boże weksel in blanco. Pamiętaj w gówno wejść łatwo, wyjść gorzej. | | | |
~Mariusz
| Ja jestem po rozmowie w LINK i od stycznia podejmuję trasę. Na początek będzie ona z kierowcą szkoleniowcem. Tak zrozumiałem z rozmowy. Warunki to umowa o prace + dieta za pobyt w trasie. Kierowca międzynarodówki. Wszystkiego dowiem sie w styczniu. Z tego co wiem, to LINK nadal szuka pracowników i daje możlwiość szkoleń, więc może tam się udaj. | | | |
~MisioTadek
| O LINKU słyszałem, nawet tu na forum dużo się pisze. A czy ta firma ma baze tylko pod warszawą czy gdzieś jeszcze? | | | |
~Mariusz
| Z tego co wiem, to mają bazy w całej Polsce. Al e we Wiązownej jest główna siedziba firmy. Najlepiej zobacz na stronie LINKA, tam masz wszystko dokładnie napisane. Ja byłem pod Warszawą, bo mieszkam tu. | | | |
~Hidenobu
| Tez uważam że nie ma sensu zaczynać od solówki za mniejszą kasę, chyba że się ktoś boi się zestawu i łatwo się stresuje. Osobiście solówka tylko na naice jazdy jeździłem. Do pracy od razu na zestaw. Cofać na nauce jazdy uczą ; ) i pierwsza praca w podwójnej więc kolega pomoże, doradzi. | | | |
~mrxardas
| tez jestem nowym kierowca, tylko ja odrazu poszedłem na miedzynarodówke, do verhok europe. niemiecka lub polska umowa o prace, mysla za ciebie, nie musisz nic robic tylko jezdzisz cmrki tez za cb wypisuja, jak dostałem mandat za przeładowanie to za mnie go oplacili, baza w kazdym kraju, duzo przepinek wiec nie ma zabawy z ładowaniem. ogolnie jest to mega laktowa firma, jak na cos sie nie zgodzisz czy cos zrobisz zle to nawet cie nie o*ają za to. | | | |