~Pan Ordynator
| Los dziadów jest mi obojętny, ale patologia nie. Czaisz baze? | | | |
~david
| Dziady płaczą o pakiet mobilności a co drugie ogloszenie o prace-dojazd do auta przewaznie w de busem z siedziby firmy. Czyli co?De facto ci kierowcy pracuja tak jak by pracowali u zagranicznego pracodowcy, firmy maja zachodnie stawki za fracht a kierowca ma jezdzic za polska nadzna podstawe. I to jest w/g dziadow ok. Naprawde maja tupet zeby sie oburzac. | | | |
~Ł ysy
| Kiedyś były w modzie odpusty. Idą święta, zróbmy coś dobrego. Zbierzmy kasę na modły za zdrowie psychiczne szoferskich przygłupów wypisujących brednie na etransport.
Tych po jebów nie idzie już czytać. Nie sądziłem, że tylu idiotów pracuje w tym zawodzie. | | | |
~Dżejsika z Wombżeźna
| tak, tak 8-10 tysięcy miesięcznie to wyzysk... kierowca zarabia więcej niż sędzia, który 10 lat ma wyjęte z życiorysu na przygotowanie do zawodu - i jeszcze za mało. Świat zwariował. | | | |
~Ł ysy
| zcx. Kim ty jesteś? Dziadem, ludzkim śmieciem czy tylko robolkiem z rozdmuchanym ego? A może szefem śmiesznej firmy? | | | |
~david
| Coz. Czytam wpisy p. lysego i niestety. Pokazuje on na jakim poziemie jest wiekszasc naszych pozal sie boze pracodawcow. To przykre ze sa tacy ludzie w tej branzy. Jesli juz pan nie moze czytac jak pan pisze to po co pan to robi? | | | |
~ngine
| david gdzieś był kiedyś tutaj wątek o mundrościach polskich dziadtransów - tam jest szerokie spektrum "wiedzy i inteligencji" jaką takowi posiadają, boki zrywać, i taka hołota transportowa chce udowadniać całej UE swoją wyższość i rację. | | | |
~zcx
| Tylko że ta UE nue może jakoś obejść się bez tych dziadów
Wciąż dają im zlecenia na transport i co gorsze
to płacą za to jeszcze | | | |
~zcx
| Znów mam dublera | | | |
~david
| placic moze wam i placa ale jakie pieniadze?nie odnosicie wrazenia za caly zachod traktuje was jak ja wiem?pariasow?rzuca wam ochlap a wy jak wyglodniale wilki rzucaci sie na ta padline i wyrywacie jeden drugiemu z pyska. wiem, wiem. zaraz pewnie dziady sie oburza ze jezdza tylko za min poltora euro. coz... snijcie dalej ten sen... | | | |
~Kali
| Jak dziady padną wrócą do wyuczonych zawodów. Czyli gdzie? do łopaty. Bo majątek po ojcu już sprzedany na ciężarówki i przejedzony. | | | |
~!!!iiii
| david a widziałeś ogłoszenia ALDI, Duvenbeck, XPO, Schawemaker, LIDL, Kaufland, Amazon, VW, Recaro, Zalando, ESA/DAF i długo wymieniać? Dla kogo tam pracują pracownicy i de facto dla kogo są zyski za ich prace? Płaca krocie czy ochłapy, rozliczają się wg kraju do którego idą zyski i skąd pochodzi kapitał? UE chce aby płacić składki do ich systemów emerytalnych ale nie mówi o tym, ze pracownik nie dostanie emerytury z ich systemów, bo to nie zgodne z przepisami i pracownik pobiera świadczenia socjalne z kraju pochodzenia czyli w Polsce ZUS oddz Opole.
czyli polski obywatel zatrudniony w Polsce lub w Niemczech dorabia na emerytury dziadków z wermahtu a nie na swoje leprze jurto. Nawet leczyć się tam nie będziecie mogli na starość. Ale dziad to twój wróg RFN to przyjaciel. Tak pracownika z demoludów traktuje zachód a nawet dobija go teraz, bo Ukraina nie jest w UE a będzie mogla legalnie pracować w DE a od 2 kwartału najprawdopodobniej w Fr, Be a was drodzy pracownicy zachód nie chciał 5lat. | | | |
~Paweł R.
| Piękny krok do spowolnienia naszej gospodarki... ale można to jeszcze uratować.
Czy te przepisy działają również w przypadku samozatrudnienia? | | | |
~Pan kierowca
| Cios wymierzony jest w dziad-gumiaków, a normalne firmy sobie radzą z każdym ciosem. W pierwszym rzędzie, UE powinna wziąść się bardzo mocno z firmy typu magnes, druga karta, wyłącznik tachografu, jazda bez karty itd. itp. Takie firmy stwarzają nieuczciwą konkurencję, i powinny być wyeliminowane z rynku jak najszybciej. Kolejnym krokiem jest zrobienie porządku z firemkami typu "transportowski, przewoźnik" i reszta cymbałów. Takie złodzieje rozliczające kierowcę z km lub %, powinny zakończyć swój żywot. | | | |
~Bogaty.
| Spokojnie kolego.
Damy sobie radę. Nie ma takiego przepisu którego nie da się obejść. | | | |
~Bogaty.
| Jak będzie potrzeba to kierowcy pójdą na własną działalność. | | | |
~Pan kierowca
| Bogaty, chyba jeszcze nie wytrzezwiales po weekendzie. Własna działalność? Chyba we wschodniej Polsce, bo w zachodniej raczej będzie mało chętnych na taki system. | | | |
~Bogaty.
| Będzie potrzeba to sam przyjdziesz z podaniem w zębach. | | | |
~Bogaty.
| Jest poniedziałek po 8-ej.
Czas na kawkę i chwilę rozrywki.
Taka praca niestety. | | | |
~Pan kierowca
| Bogaty, kiedyś pracodawcy byli tak pewni siebie, że wszystkim mówiono teksty typu:"jak się nie podoba, to za bramą stoi 10-sciu na twoje miejsce". Jeżdżę kilkanaście lat, i wiele już się przeżyło, ale takiego deficytu pracowników, jeszcze nie było. ZAPAMIĘTAJ, czasy gdzie pracowników się wybieralo, już nie powrócą, nawet gdy przyjdzie kolejny krach. Powód? Społeczeństwo sie starzeje, rąk do pracy ubywa, także POZOSTAJE wam śnić o tym, że będziecie ludźmi pomiatać. | | | |
~Bogaty.
| To ja mam pieniądze i to ja decyduję ile ci zapłacę. Tak było zawsze i tak zawsze będzie.
Zapamiętaj to sobie. | | | |
~Bogaty.
| Kiedyś był taki Lenin, co chciał to odwrócić, ale wiesz na pewno co z tego wynikło. | | | |
~Pan kierowca
| Na pieniądze nie narzekam. Kredytu zadnego na głowie, a jeżeli praca i zarobki mi nie odpowiadają, to sie to zmienia. Proste jak ruch. anie. Myślę, ze nie jeden kierowca odłożonych pieniedzy ma więcej, niż te gumofilce, które wyplaty dają na raty, bo pieniądze za fakturę nie wpłynęły. | | | |
~Bogaty.
| To że kogoś nazywasz gumofilcem, a siebie panem kierowcą czy ordynatorem jest żenujące. | | | |
~Marek
| luki na muniu, zachowuj się jak na błazna przystało.
Rozumiesz? | | | |
~Marek
| kuku | | | |
~Pan Ordynator
| Obecność na forum panów psiewożników wzrasta. Rywalizacja o nagrodę "złotego gumofilca" trwa. Czas macie go końca roku, i ani jednego dnia dłużej. | | | |
~Pan Ordynator
| Poczytaj Bogaty wpisy Łyska. Te pewnie nie są żenujące. Jesli ktoś potrafi nazwać bliżniego śmieciem, to sam kim jest? | | | |
~Pan kierowca
| Również witam szanownych Panów kierowców. Rozładunek zakończony, jedziemy na załadunek. Później już tylko do domu. | | | |
~!!!iiii
| Pan Kierowca czy te firmy zmuszają kogoś do pracy na km, % czy jazdę na "wspomagaczach"? Dlaczego kierowcy to robią?
Myślisz, że w UE zależy komuś na eliminacji dochodu z kar i mandatów. Weszły nowe UE rozporządzenia o katoryzacji przewinien w transporcie i niestety przewinienia o których napisałeś nie są niedopuszczalne i nie powodują utratę dobrej reputacji ale jazda 1 rocznym składem bez ważnego przeglądu o 7dni może spowodować utratę dobrej reputacji. Widzisz paradoks? | | | |