ID: 238286
Pojazdy wykonujące przewozy międzynarodowe będą musiały wracać co 4 tygodnie do siedziby przewoźnika
ID: 238286
ID: 238286
Pojazdy wykonujące przewozy międzynarodowe będą musiały wracać co 4 tygodnie do bazy eksploatacyjnej przewoźnika w państwie, w którym ma on siedzibę. Ponadto muszą być wyposażone w drugą generację inteligentnego tachografu przed końcem 2024 r. Te urządzenia mają automatycznie rejestrować miejsce i czas przekroczenia granic państwowych oraz lokalizować czynności ładowania i rozładowywania.
Pojazdy wykonujące przewozy międzynarodowe będą musiały wracać co 4 tygodnie do bazy eksploatacyjnej przewoźnika w państwie, w którym ma on siedzibę. Ponadto muszą być wyposażone w drugą generację inteligentnego tachografu przed końcem 2024 r. Te urządzenia mają automatycznie rejestrować miejsce i czas przekroczenia granic państwowych oraz lokalizować czynności ładowania i rozładowywania.
~etransport.pl
Posty (42)
~kierowca | "Wycofaliśmy z tego projektu przepisy, które zmuszałyby do kierowania samochodów ciężarowych do kraju. Po 4 tygodniach musiałyby wracać do kraju siedziby przedsiębiorstwa. To kolejna protekcjonistyczna propozycja, która powodowałyby, że wracałaby w ten sposób cała masa samochodów bez ładunków. (... ) Skutecznie to zablokowaliśmy" - wskazał Adamczyk. | |||
~Edek z krainy kredek | No to już teraz będzie koniec dziadów typu Łysy, transportowski itp., bo jezeli inne firmy wyczyszczą im ładunki z giełdy, to z czym oni wrócą? Koniec gumofilcw jest coraz bliżej. Amen. | |||
~kiero | Kierowca robiący kabotaż ma zarabiać tyle ile jego kolega z kraju załadunku. Ciekawe jak to będzie egzekwowane? | |||
~bary | Co takiego strasznego jest w tych przepisach dla Polskich firm?Nic. Ich problem to siermieznosc wlascicieli i dzialania. Nauczyli sie robic biznesy omijajac prawo albo na jego granicy do tego znizyli sobie ceny frachtow czym sciagneli gniew europejskiej konkurencji i teraz ropacz. Ale to problem "Januszy" tego biznesu bo sa firmy ktore juz dostosowaly sie do nowego prawa zamiast brac na przeczkanie wierzac w cud. Jak sie patrzy w przyszlosc pokazuja litwini z Girtek na czele ale nasi wola isc w towarzystwie rumunow i bulgarow bo moze sie uda nie widziec prawa. | |||
~Transportowski | Edek bajkopisarzu wtedy będziesz dymał w Girtece za 1000 EUR miesięcznie w systemie 2/1. 2 miesiące w trasie i miesiąc w domu. | |||
~kiero | Transportowski nie strasz, dziesięć lat wstecz pracowałem dla Litwina płacił wtedy 70 euro dniówki. Od tego czasu zarobki poszły w górę. A u ciebie ile zarabiał kierowca w 2008 roku? | |||
~Wielki Szu | Złomy dziadów będą na allegro wystawiane za symboliczną złotówkę. | |||
~Madmax | Edek. Kpisz, drwisz, wyśmiewasz drugiego człowieka i jego pracę. Do tego egoistycznie uwielbiasz samego siebie. Nie masz szacunku do otoczenia. Dla mnie, to ty jesteś dziadem, prostakiem, zwykłym chamem. Żebyś kiedyś nie płakał, jak małe dziecko, jak cię życie potraktuje. Nie myśl sobie, że można tak bez końca wszystkich dookoła obrażać. Adresuję to również, do kolejnego chama z tego forum Wielki Szu, szmrod, czy jakoś tak... | 2 | ||
~!!!iiii | ~bary Girteka przenosi swój biznes do DE, bo tam będzie działać na granicy prawa ale nikt się go nie czepi, bo jest firma GMbH i płaci podatki w DE i o to w tym chodzi. Jeśli stałeś kiedyś na weekend w BE to wiesz dobrze, ze kontrole omijają auta z tablicami ze starej UE nawet jak w środku ewidentnie siedzi na pauzie kierowca z nowej UE. | |||
~Qwerty | Od kiedy te przepisy maja wejsc w zycie?? | |||
~Ngine | Co zmienic by się nic nie zmieniło? Ciężarówki mogą zjeżdżać a kierowcy? Będą się zamieniać autami? Bajabongo. | |||
g-a
| Skończy się bojkotem francuskich i niemieckich marketów i banków. Ciekawe kto na tej wojence więcej straci. | 3 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.