REKLAMA

szukam pracy na początek CE rafalszukapracy@wp. pl war-mazurskie
ID: 237108

Witam Panowie szukam pracy na podwójna aby ktoś wprowadził mnie do zawodu wiek 35l. Jakiejś firmy która inwestuje w ludzi i traktuje normalnie.

~rafalszukapracy@wp. pl
*.olsztyn.vectranet.pl

REKLAMA

Posty (22)

~rafalszukapracy@wp. pl
2018-10-19 20:07:59
jak w temacie...
~Parkingowy dyrektor
2018-10-19 23:00:26
Takie firmy nie istnieja... nic nie umiesz jeszcze chcesz byc normalnie traktowany... dobre sobie. Dzis nie jeden stary szofer sie przejedzie po dziadtransach, a mlody leszcz zyczy sobie gwiazdke z nieba. Przyjmi sie do dziada, przeginaj tacho, siedz bez kasy, ogrzewania z 3 tygodnie w budzie posmakuj splesniałego chleba, nie wykap sie przez tydzien, uzeraj sie ze spedytorem, czekaj na wypłate z dwa miesiace... itd, to wtedy żadaj normalnej firmy i cos soba reprezentuj, bo dla mnie to nie do pojecia co chca miec młodzi, ale i dobrze... bo robicie wode na młym...

1

~xxxx
2018-10-20 15:05:36
Panie kolego to panowie kierowcy doprowadzili do jazd za dniówkę km lub fracht umowa za najniższą krajową ale 6 z przodu dobre sobie he he he niech chłop szuka a nie mu jeszcze dopie... sz że nie umie przecież takie zapotrzebowanie na kierowców. Szukaj może coś trafisz pozdr.

1

~kierowca
2018-10-20 15:12:39
Dam Ci kolego dobrą radę. Jak masz iść do typowego dziadtransa i mieć tak jak Parkingowy pisze to lepiej zatrudnij się do molocha, tam przynajmniej nie będziesz starym rymplem jeździł, tacho będziesz miał okey i kasę na czas. A po jakimś roku lub więcej zaczniesz szukać czegoś bardziej Tobie na rękę. Powodzenia.

1

~Romek
2018-10-20 16:22:47
Unikaj firm które płacą za km. Lub frachty, bo będziesz oszukany. Musisz mieć podstawę na umowie i diety za każdy dzień. Powodzenia
~Tur
2018-10-20 16:36:55
Nie na tacy tylko na meilu.
~xxxx
2018-10-29 13:54:03
szukam dalej
~na pohybel idiotom
2018-10-29 14:43:05
nie moze byc !
nie zapchali ci skrzynki meilowej?
~xxxx
2018-10-30 20:24:33
waśnie o to chodzi że zapychają i nie wiem czy twojej pracy nie wziąć bo twój szef będzie się cieszył że pracuję za michę ryżu i doświadczenie
~Axor
2018-10-30 21:21:30
Z jakiego miasta jesteś? są setki firm które Cię wezmą na drugiego do przyuczenia. Nie zwracaj uwagi na wpis tego "pseudo kierowcy dyrektora". Pozdro Powodzenia
karzełreakcji
2018-10-30 21:25:21
Rafał, na olx jest na chwilę obecną około 4 500 ofert pracy dla kiermana. Zrobimy tak, jutro odpalam od rana telefon. Znajde Ci robote w około godzinę. Dam Ci tu namiar, jak wczesniej przelejesz mi 1000PLN na wskazane przeze mnie konto. Pasi? Jestem w Twoim wieku i właśnie myślę jak rozstać sie z transportem, bo chata juz stoi i dzieci tesknią..
silwio
2018-10-30 21:42:33
Uwielbiam czytać wpisy typu"nie wykap się przez tydzień"... autor-Parkingowy profesor...

A kto ci zabrania?...
~Mgdb
2018-10-30 21:49:10
Daw-trans. rogowko. Niedaleko Torunia. Samochody Nowe, przeszkola Cię ale będziesz musiał po szkoleniu minimum 6 miesięcy przepracować. Spoko firma ale praca ciężka, zbiórki, adr, Anglia itp.
~Xxx
2018-10-30 22:22:28
DEMOTRANS obczaj sobie, tam Cię wezmą, są podwójne obsady i praca nie jest ciężka bo to kurierka tylko otwierasz i zamykasz drzwi. Żadnych umów lojalnościowych, nie podoba się to po prostu idziesz dalej. Nowe auta, kasa zaraz po zjeździe.
~bągobągo
2018-10-30 23:09:11
wy wszyscy jesteście po*i
~xxxx
2019-04-02 21:04:15
Panowie dalej szukam
~Pan Ordynator
2019-04-02 21:06:28
Wal w ciemno do glacy, przyjmuje nawet kulawych.
Konstefiks0104
2019-04-02 23:15:04
Poszukuje kierowców busy 10 kraj

-1

~xxxxx
2019-04-08 12:30:58
dzięki wole zestaw
~turbinek
2019-04-08 14:28:12
Zrup tour de dziadtrans
~xxxxx
2019-04-17 14:48:40
jak w temacie
~nagiszukarafalka@wp. pl
2019-04-17 19:18:41
Rafałku, ubierz se ładnie, jutro jedziemy Ci odebrać nowego aktrosa
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.204.180.223

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2021
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels