~Kiero82
| Puchatek, to znaczy? Chodzi o ta pauze? | | | |
~panTACHOry
| To dlatego że nie wpisujecie kraju rozpoczęcia przy każdym wjeździe do kraju i kraju zakończenia przy każdym wyjeździe z kraju. Gdybyście tak robili zamykacie furtkę i innokrajowy nie skontroluje. Pokażcie przepis AETR lub WE561, zabraniający takiej paaktyki. | | | |
~xxxx
| a w namiotach będzie można spać | | | |
~fryc
| ~panTACHOry
2018-10 -22 12:40:34
Symbole państw masz obowiazek wprowadzac do tachografu na rozpoczęcie i zakończenie pracy.
Dwa razy.
Nie mniej i nie wiecej. | | | |
~panTACHOry
| fryc, proszę o przepis /art. XXXX rozporządzenia. Zgodzę się że trzeba je wpisywać na każdy kraj dwa razy -przy wjeździe do tego kraju i wyjeździe z tego kraju. Mowa o rozpoczęciu pracy w tym kraju i o zakończeniu pracy w tym kraju.
Gdy KIER jedzie z Niem do Hiszp a przy przekraczaniu granicy D/F nie zaznaczy tego to gendarmeria żabia będzie mogła ukarać za przewinienie w Niem ale gdy zaznaczy kraj zakończenia pracy jako D to zakończy odcinek z właściwością dla tego kraju.
Proszę o przepis albo nie pięrtolenie glupot. | | | |
~fryc
| Art 34
. Kierowca wprowadza w tachografie cyfrowym symbole
panstw, w ktorych rozpoczyna i konczy dzienny okres pracy. | | | |
~New
| no to pantachory dowalil do pieca... albo jezdzi busem | | | |
~panTACHOry
| Dokładnie,
a więc na podstawie tego przepisu ma obowiązek
wprowadza nia zapisu wjeżdżając do kraju i wyjeżdżając z kraju
na przykładzie
... rozpoczyna dzienny okres pracy w Niem o godz. 13:18, kończy dzienny okres pracy w Niem o godz. 15:36, rozpoczyna dzienny okres pracy we Fra o godz. 15:37...
człon "w których" jest istotny.
Nigdzie nie ma wspomnienia o ilości razy wprowadzania zapisu symbolu.
Jeżeli jest, proszę o art. X | | | |
~fryc
| panTACHOry ohuiales chyba. | | | |
~New
| ohuia to ten co nie poda przepisu
ma racje pantachory polac mu
widac kto sie matmy uczyl brawo
fryc czekamy | | | |
~lumia
| zescie tlumoki, to wiadomo od dawna.
na czele z puchatkiem, barracuda i im podobni. na sile chca lansowac swoj plaski sposob myslenia i postarzegania przepisow.
oczywiscie ze mozna zakonczyc i rozpoczac tacho na granicy.
przeciez moglem chciec zakonczyc tam prace, ale sie rozmyslilem i pojechalem dalej. bo dlaczego nie?
obowiazkiem kierowcy jest zrobic wpis na zakonczenie i rozpoczecie pracy.
w skrocie :
dyskusja jest zbedna bo obie formy sa prawidlowe
ps. nie ma zadnego obowiazku robic wpis zakonczenia i rozpoczecia przy przekraczaniu granicy
ps II - musze tlumaczyc ciemnogrodowi znaczenie wyrazu " obowiazek "? | | | |
~New
| lumia a tu chodzi o zakonczenie tym i rozpoczecie innym... to jrst tyko ograniczone iloscia wpisow na czipie 120 wpisow | | | |
~lumia
| jesli nie wyciagal kk z tacho, to ciezko mu bedzie wytlumaczyc jak to sie stalo, ze zakonczyl prace w kraju X a rozpoczal w kraju Y.
skad masz dane o ilosci wpisow na czipie? | | | |
~New
| z artykulu ocrk z 28 pazdziernika 2016 (czas paacy) w ktorym nie jest podane rozwiazanie problemu zadanego przez pantachory a takie rozwiazanie nie bylo mi znane a jest interesujace | | | |
~lumia
| ja bym jednak wolal przeczytac przepis, a nie skrot objasnienia tlumaczenia opisu | | | |
~rybaRbar
| Akurat służba kontrolna dla całej Hiszpanii jest jedna, więc Kubusiu nie rozumiem o czym piszesz. "Miszcze postojowi" podać przepis proszę. Sprawa dotyczy kontroli przez służby kontrolne obcego kraju do 28 dni przed za 45. Jeżeli zamykacie okresy (odcinki) to taka służba nie ma podstawy do kontroli za 45 wstecz. Brzmi sensownie. | | | |
~fryc
| Skąd bierzecie natchnienie do pisania takich bzdur?
Wpisywanie zakończenia/rozpoczę cia pracy na każdej granicy uniemożliwia kontrolę prawidłowego odbioru odpoczynku regularnego.
Świetny tekst. | | | |
~rybaRbar
| Szanowny kolego, nie każdy region Hiszpanii stanowi granicę kraju. W przepisie 34 jest mowa o granicy kraju. Wpisy na służby nie podziałają strachliwie, ale skutecznie. | | | |
~rybaRbar
| Ten przepis mówi o możliwości wprowadzenia przez Hiszpanię dodatkowych zapisów w tachografie dotyczących regionów wewnętrznych, co nie oznacza, że przekraczając region, zmieniasz kraj. A teraz od początku, proszę przeczytać ze zrozumieniem art. 34, proszę przeczytać ze zrozumieniem to co napisałam poprzednio i wtedy stanie się jasność. Proszę nie zmieniać się z Kubusia w Osiołka. | | | |
~rybaRbar
| Taki płaszczyk zapewnia Ci 200e z portfela, ponieważ czas kontroli to czas innej pracy.
Wpisywać symbole krajów przy wjeździe i wyjeździe z tego wychodzi, można, bo nie ma zakazu z artykułu.
Nie popieram robienia 45 w kabinie, jeżeli o mnie chodzi. To robi tylko osiołek bez certyfikatu, oraz jedna firma przy rondzie Obornickim w POZ, która ma teraz bazę w Złotykowie. | | | |
~fryc
| Rozpoczynając dzienny okres pracy- nalezy wpisać kraj.
Kończąc dzienny okres pracy- należy zrobic to samo.
Nic więcej.
Co za durna glowa wymyśliła, aby robić to na kazdej granicy?
Po co? | | | |
~fryc
| Nie ma to również zadnego wlywu na ewentualne kary. | | | |
~fryc
| ~rybaRbar
2018-10-2 3 11:06:46
odleciales w kosmos ha ha. | | | |
~fryc
| Ale pisz jeszcze ryba.
Będzie się pośmiać z czego... | | | |
~rybaRbar
| fryc to jest twoja intepetacja a ins. znajdzie swoją a Wam, którzy to czytają, polecam dla świętego spokoju robić tak aby nie musiano lepić czapy bo wyśmiewacze, co nie potrafią podać przepisu, zawsze się znajdą a nie są to Polacy przez duże P, są to twory obcej ziemi, a żeby przekonać się, że tak jest polecam odcinki Adolfa Kudlinskiego. Kto znajdzie, temu złoto! | | | |
~fryc
| Brednie piszesz.
Można się posmiac jedynie.
Podalem ci wczoraj art 34 o ktorym nie miałeś pojęcia, a dziś wielki znawca jesteś :-) | | | |
~Pan Ordynator
| Nie wiedzieć czemu, przy tym "problemie", nagminnie mylona jest kabina z pojazdem. Dlaczego? | | | |
~Alfredooooo
| Tu piszą chyba tylko ci co robią dopiero prawko bądź go nie mają po to na tachu jest dzień rozpoczęcia i zakończenia i tylko w tym celu się go używa a nie widziałem funkcji przejazd przez granicę | | | |
~Pan Ordynator
| Nie tyle dzięń co kraj (lub kraj i region). | | | |
~Daro
| Oj jak to czytam to widzę że kierowcy między sobą się przebijają. A fakt jest taki przepisy już nie dla bezpieczeństwa ale który kraj jest w stanie zebrać z kierowcy najwięcej. do tego niby jedna Unia A każdy kraj swoje przepisy gdzie konwencja Atr zostaw samochód na parking idź do hotelu już ładunku nie ma.. ktoś fajnie napisał zatrudniać kierowcow z państwa islamskiego nikt do niego nie podejdzie. A zwykłych ludzi karac. A może zaraz zamykać na 2 niesiace | | | |