ID: 236238
Praca kierowcy (kategoria C lub kategoria D) jako praca dodatkowa w weekendy
ID: 236238
ID: 236238
Na codzień (5 dni w tygodniu, pon. -pt. ) wykonuję inny zawód, z zarobków jestem zadowolony i zamierzam się go trzymać. Zawsze jednak warto mieć dodatkowy fach w ręku, albo jako zabezpiecznie na przyszłość albo jako źródło dodatkowego zarobku. Do samochodów wagi ciężkiej zawsze mnie ciągnęło i rozważam zrobienie kategorii C lub D (i właściwych im kwalifikacji). Chciałbym jednak, ze względu na koszty, które trzeba ponieść, żeby z tych uprawnień móc wyciągać jakieś dodatkowe pieniądze.
1. Czy można znaleźć zatrudnienie jako kierowca (z kategorią C lub D) jeżdżący tylko w weekendy? Jakie są szanse na znalezienie takiego zatrudnienia i czy można liczyć na to, że nie będzie to jednorazowe zlecenie (na jeden weekend), ale w miarę regularne (co jeden weekend lub co miesiąc)?
2. Kwestiach formalno-prawna. Zakładam, że przy tego typu pracy (w zasadzie nie stałej, ale wpisywaniu się w jakiś grafik tylko na określone dni) formą zatrudnienia nie byłaby umowa o pracę. Czy w takim przypadku za ewentualne zniszczenia pojazdu lub ładunku kierowca odpowiada swoim majątkiem?
3. Patrząc w przyszłościowo (np. gdyby trzeba było szukać pracy w przyszłości), to lepiej jest robić uprawnienia na ciężarówkę czy autobus?
Z góry dziękuję za poradę.
Na codzień (5 dni w tygodniu, pon. -pt. ) wykonuję inny zawód, z zarobków jestem zadowolony i zamierzam się go trzymać. Zawsze jednak warto mieć dodatkowy fach w ręku, albo jako zabezpiecznie na przyszłość albo jako źródło dodatkowego zarobku. Do samochodów wagi ciężkiej zawsze mnie ciągnęło i rozważam zrobienie kategorii C lub D (i właściwych im kwalifikacji). Chciałbym jednak, ze względu na koszty, które trzeba ponieść, żeby z tych uprawnień móc wyciągać jakieś dodatkowe pieniądze.
1. Czy można znaleźć zatrudnienie jako kierowca (z kategorią C lub D) jeżdżący tylko w weekendy? Jakie są szanse na znalezienie takiego zatrudnienia i czy można liczyć na to, że nie będzie to jednorazowe zlecenie (na jeden weekend), ale w miarę regularne (co jeden weekend lub co miesiąc)?
2. Kwestiach formalno-prawna. Zakładam, że przy tego typu pracy (w zasadzie nie stałej, ale wpisywaniu się w jakiś grafik tylko na określone dni) formą zatrudnienia nie byłaby umowa o pracę. Czy w takim przypadku za ewentualne zniszczenia pojazdu lub ładunku kierowca odpowiada swoim majątkiem?
3. Patrząc w przyszłościowo (np. gdyby trzeba było szukać pracy w przyszłości), to lepiej jest robić uprawnienia na ciężarówkę czy autobus?
Z góry dziękuję za poradę.
Posty (10)
UrsusC3150V
| jak w temacie... | |||
MANnalegalu
| urs-zrobienie tylko C nie polecam-bo dopiero z E bedziesz gosciu dorabial w eekendy bezproblemowo-dlateg o ze kierowcy etatowi w weekendy kreca pauzy weekendowe i skoczek na rozladunki, zaladunki sobotnie jest na wage zlota w powaznych firmach w ktorych kierowcy jezdza na tacho | 1 | ||
MANnalegalu
| autobusem nie jezdzilem ale moj dobry kumpel jezdzil-powiedzial mi tak (i sadze ze nie klamal) -lepiej wozic swinie niz ludzi | |||
MANnalegalu
| za uszkodzenia auta i towaru kierowca odpowiada tylko jesli byl pod wplywem alko, narkotyk i mu to udowodnili-pozatym ma to w pompie bo na wszystko ubezpieczenie-wiadom o jak ktos jest kolek to mu szef cwaniak za wszystko zabierze | |||
~Xxx | Jeśli chodzi o pracę weekendową to zdecydowanie lepiej robić kat D. | |||
~Tak se mysle | Zakładając że kat C z KW będzie kosztowało powiedzmy 6tys to jak sądzisz w jakim czasie to odrobisz? | |||
~Pan Ordynator | Zarobi. Ale nie odrobi nigdy. | |||
UrsusC3150V
| ~Xxx możesz napisać coś więcej? | |||
MANnalegalu
| tzn D-ale jaka robote znajdzie na miejscu? | |||
UrsusC3150V
| OK, a patrząc już teraz bardziej konkretnie, to jeśli chodzi o kierowców z C, jak wyglądają szansę na taką pracę w przypadku firm, w których kierowcy (C) jeżdżą niekoniecznie na długich trasach, ale wokół tzw. "komina" (np. budowlanych, kurierskich, komunalnych, itp. )? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.