Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

4. 30 jazdy na tacho

ID: 235788


Czy 04. 30 na tacho to już przekroczony czas jazdy?

~Dawid
*.40.249.21.threembb.co.uk

Posty (49)

gustav
Ta dyskusja przypomina mi instruktaż parkingowego profesora, który zamiast tarczkę wyjąć przed spaniem, nastawiał budzik na 3. 00 by ją wymienić.

1

~Kiero82
Jezeli sta*ales na 4:30, to nie popelniles zadnego wykroczenia. Wszystko jest w jak najlepszym porządku.
~Kiero82
Gustav, ale zes mnie teraz rozwalil tym tekstem. Napisz tylko czy to bylo w realu, bo nie wierze normalnie.
gustav
Doktorzy nauk zaś twierdzili, że /jazda może "zajść" na pauzę" i odwrotnie/. (tzn. że przy spełnieniu odpowiednich warunków wykresówka może przebywać w tachografie dłużej niż 24 godziny!!!)
Nigdy jednak /pauza nie może "zajść" na pauzę, a jazda na jazdę/.
Jeżeli chodzi o zdolności poznawcze i twórcze woźniców nic się nie zmieniło.
~kkk
gustav - przepisy sa jednakowe.
ale pokaz mi gdzie w 561/06 sa kwoty za naruszenia.


tak dla ulatwienia - UoTD gdzie zawarty jest taryfikator, to nie sa przepisy unijne tylko krajowe
PULASS
Ten kto ma naklejkę od dżangłery że w 4. 30 dolatuje wszędzie, to nie dostanie mandatu...
~kkk
to tylko LULki dojada wszedzie w 4, 5h
gustav
kkk, masz rację, pojadę 4, 40 i w Polsce nie wystawią mi mandatu (bo nie mają za co), w Niemczech już raczej oka nie przymkną, a we Francji i w Hiszpanii zapłacę?
Zastanowił eś się nad tym?
Nie chodzi o taryfikator, a o wykroczenie, podlegające karze lub nie.

1

~Kiero82
Niezly talent z goscia. Zeby wstawac w nocy przelozyc tarczke, to trzeba byc cos nie tam tego. Ale z drugiej strony, jezeli doktorzy nauk tak twierdzili, to co mial chlop zrobic.
~Kiero82
Gustav, podobno przepisy maja sie zmienic w pl. Nie bedzie tolerancji 15 minutowej, jezeli chodzi o przegiecia. Mowil mi to sam szef, a ile w tym prawdy, to nie wiem.
~kkk
tak gustav.
dlatego wielu kierowcow niejako na " ochotnika " chca sie poddac kontroli w polsce, zeby nie placic kar na zachodzie.

561/06 nic nie wspomina co jest wykroczeniem. to UOTD o tym stanowi. i o wysokosci kary

Kiero82 - tak, po zmianie UoTD nie bedzie zadnej tolerancji. jazda 4, 31 bedzie naruszeniem i bedzie karalna
~kkk
i jeszcze raz.

to nie przepisy sie zmieniaja, tylko taryfikator.
przepisy pozostaja bez zmian
~fryc
W nowym taryfikatorze nadal nie ma za to kary.
~fryc
Jazda 4. 31 bez wymaganej przerwy jest wszędzie wykroczeniem.
Wysokość h każde panstwo ustala indywidualnie.
gustav
A świstak siedzi i zawija w sreberka na siłowni.
Wstawajcie sobie o 3. 00, ja wyjmuję tarczkę i idę spać.
~fryc
Jazda 4. 44 w Polsce
jest to wykroczenie nie podlegające karze.
~Kiero82
Fryc, w pl do 15 min nie bylo. Mogli ukarac dopiero powyzej. Ale nie bedziemy sprzeczac sie o bzdury. Malo wazne. Najwazniejsze jest to, ze gosc nastawial budzil na godz. 3:00, zeby wymienic tarczke. To juz trzeba byc inteligentem.
gustav
Normalnie mnie cofnęło spod prysznica gdy doczytałem.
Szofer stara się poddać kontroli w Polsce by uniknąć kary we "francji"!

Szofer wjeżdża "pod" inspektorów i mówi ;
-jechałem 4. 32, skontrolujcie mnie.
Dowódca patrolu odwoje swoich podwładnych od inny zadań, skrupulatnie sprawdzają proszącego i wystawiają mu zaświadczenie o braku możliwości karania przez służby we "francji", i "hiszpani" oraz bezsensownego przymykania oka przez służby w "niemczech".
Szacun i kolorowych snów.
~volvo
4. 44 nie nie podlega karze, zgoda. a pojedź kolejny dzień 4. 44 i już nazbierałeś 28 minut. co wtedy?
gustav
Przekroczyłeś czas jazdy bez przerwy dwa razy po 14 minut, czy raz o 28?
Chyba wpadłeś do nie umytej cysterny i zaszkodziło.
Za dwa razy i 77 razy nie ma kary!
~kkk
coz gustav, jednak jestes idiota i malo wiesz co sie dzieje na drodze.
idz pod ten prysznic i ulzyj sobie
~volvo
Przekroczenie maksymalnego dziennego okresu prowadzenia pojazdu o czas do
1 godziny oraz za każdą następną rozpoczętą godzinę
100

Prze kroczenie maksymalnego czasu prowadzenia pojazdu bez przerwy o czas
powyżej 15 minut do 30 minut oraz za każde następne rozpoczęte 30 minut
150

to na tyle jeżeli chodzi o itd
~volvo
Skrócenie dziennego czasu odpoczynku o czas powyżej 15 minut do jednej godziny
oraz za każdą następną rozpoczętą godzinę
100

Skró cenie tygodniowego czasu odpoczynku o czas do jednej godziny oraz za każdą
następną rozpoczętą godzinę
50

Przek roczenie tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu o czas powyżej 30 minut
do dwóch godzin oraz za każdą następną rozpoczęta godzinę
50

śmies zne są te kary
~torreador
volvo... w PL moze i smieszne, ale jak Cie ustrzela w F lub Es, wtedy juz nie jest tak smiesznie
~volvo
no właśnie tez mi to dało do myślenia. czyżby codziennie można było jechać 4. 44 i nic?
nie sądzę
~torreador
volvo... w PL moze i smieszne, ale jak Cie ustrzela w F lub Es, wtedy juz nie jest tak smiesznie
FAN-MAGNUM
gustav - zimny czy ciepły prysznic? ?

Normalnie mnie cofnęło spod prysznica gdy doczytałem.
Szofer stara się poddać kontroli w Polsce by uniknąć kary we "francji"!

Szofer wjeżdża "pod" inspektorów i mówi ;
-jechałem 4. 32, skontrolujcie mnie.
Dowódca patrolu odwoje swoich podwładnych od inny zadań, skrupulatnie sprawdzają proszącego i wystawiają mu zaświadczenie o braku możliwości karania przez służby we "francji", i "hiszpani" oraz bezsensownego przymykania oka przez służby w "niemczech".
Szacun i kolorowych snów.

co wiesz o podwójnym ukaraniu?
jaka ma możliwość służba kontrolna jednego kraju do szybkiego sprawdzenia czy przy poprzedniej kontroli zostałeś ukarany?
przecież, to kontrolujący ustala rodzaj kary i jeżeli Ty się z nią zgadzasz to nikt następny nie może jej podważyć - a tu kontrolujący = pogroził palcem i powiedział "następny raz proszę tak nie robić "

przeżyłem, coś takiego - powiem Ci prywatnie, że zwrot kosztów za błąd kontrolującego pozwolił mi na 2 tyg darmowego urlopu :-)

dlatego, żeby jedna służba nie podważała innej= OSTATNI KONTROLUJĄCY SPRAWDZA POPRAWNĄ TWOJĄ JAZDĘ OD OSTATNIEJ KONTROLI I NIE PODWAŻA DECYZJI POPRZEDNIKA - nawet z innego kraju
FAN-MAGNUM
aha, no to że przy kontroli jego karta powinna "wylądować" w Twoim tacho to raczej nie muszę wspominać -

MYŚLĘ, CHOCIAŻ NIE JESTEM PEWIEN :-) że to wiesz oczywiście :-)
~Sokół
Dać wam, przygłupom nawet 5h ciągłej jazdy to i tak wam braknie.   Po co jeździć 4:30? Albo jakieś 4:44 i się martwić o kary? Można jeździć NORMALNIE, tzn. jechać max 4h, albo 3:30 i zrobić sobie przerwę. I bez stresu. Ale do polskich kieroffców to nie dotrze.
~fryc
Sokół czasem dobrze wiedzieć co i ile można
Nie oznacza to, że tak zawsze robimy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.152.43.79

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels