ID: 234489
ANTRANS Olkusz
ID: 234489
ID: 234489
Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?
Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?
Posty (156)
~bywalec | hehe ok oświecam cie:z Polski A1 wjezdzasz do czech i lecisz na mikulov, wjazd do austrii i przez wieden i dalej caly czas A2 az do granicy włoskiej - ludzie wy nie umiecie nawet gmaps odczytać? z kim tu prowadzić merytoryczną dyskusję? | |||
~kris | I co ze niby blizej albo taniej? | |||
~super kiero italo | @bywalec niektórzy to nieraz nie wiedzą przez jaki kraj przejeżdżają, a bez nawigacji to są czarnej d... więc wiesz jak to jest z drajwerami | |||
~Błażej lololo | Dziadtrans hahaha | |||
~Przypadek | OMG jak tu u Was pracować. Na początku myślałem że to jakieś forum fantazjujacych busiarzy. Okazalo się że to kwiat polskiego biznesu transportowego. Od 15 lat jestem kierowcą u Niemca, dzieli Was przepaść co najmniej dwóch dekad... pzdr. | |||
~Bartek | Kierowca zarabia 12% z frachtu. Na konto dostaje roznice pomiedzy swoim obrotem i podstawa, a reszte dostaje do reki w biurze rozliczen. Dzieje sie tak dlatego, ze psietsiempiolcy nie stac na kilometrowke - robi sie tutaj 12 - 13 000 km i wowczas zarobek wyniesie ok 6500 zl; dla psietsiempiolcy to duza oszczednosc na niewolniku. Niewolnik natomiast moze zarobic 5000 zl, czekajac 2 tygodnie w trasie; jest system tygodniowy i 2 tygodniowy. Towar wiezie sie w glebokie Wlochy, powrot to zbieranina po 2 - 4 palety w miejscach, do ktorych czasami trudno wjechac ciezarowka. Oczywiscie lepiej na zaladunku nie ruszac czasu tacho: Wowczas mozna np. czekac na zaladunek od 8. 00 do 18. 00, a jak juz zaladuja, jechac do 5 rano, aby wyrobic sie w czasie pracy: Czesto na baze zjezdza sie naruszywszy go (chyba, ze ktos lubi stac na weekend 50 km od bazy). Kierowca podpisuje w umowie aneks, wedlug ktorego pokrywa wszystkie koszty uszkodzenia zestawu do 1000 zl, poniewaz psietsiempiolca oszczedza w ten sposob na procedurach ubezpieczeniowych. Kierowca podpisuje rowniez zobowiazanie, ze jesli zlozy rezygnacje z pracy, to jeszcze przez dwa tygodnie musi jezdzic, poniewaz inaczej zaplaci 2000 zl. Za rozladunki i zaladunki niewolnik zarobi prosto w twarz 50 zl, przy czym jesli np. spedytor zleci rozwiezienie tego towaru po Polsce innemu kierowcy, to ten pierwszy jest obciazany za to, ze ten drugi rozladuje, np - 150 zl: Kolejny sposob na to, zeby suma sumarum psietsiempiolce bylo stac na rate leasingu porsche cayenne. Szkolenie odbywa sie na stojaco, przed biurkiej w dziale rozliczen. Przed wyjazdem trzeba podpisac protokol odbioru naczepy i jakies inne swistki, ogolnie potrzebuja czlowieka wszedzie, podobnie po powrocie przy tankowaniu i myciu zestawu dzwonia z dzialu rozliczen i trzeba troche pobiegac. Spedytorzy nie maja zycia w obozie pracy, poniewaz psietsiempiolca zmusza ich do tyrania rowniez podczas weekendow - po 18. 00 zjazd w sobote, spotykam spedytora sprzatajacego naczepe. Ile placi spedycja podwykonawcy? Otoz 82 eurocenty pusty/pelny. TYLE W TEMACIE. | |||
~Bartek | Ja sie zwalniam po miesiacu pracy w tej firmie. Wspolpracownicy, spedytorzy, rozliczeniowcy i ogolnie kadra jest w Antransie ok., ale wiadomo, ze efektywnosc transportu jest podnoszona przez kadre zarzadzajaca i tutaj mialbym ogromne watpliwosci wzgledem etyki traktowania pracownikow. Kapitalizm w najbrutalniejszej postaci. | |||
~olo | kołchoz i tyle większość już stanowią ukry. Tacho na maxa a i tak mało. | |||
~Bartek | Dzis przynioslem do biura rozwiazanie umowy o prace. Nie do konca jestem w stanie zrozumiec powodu, dla ktorego ratlerek z biura zaczal drzec po mnie ryja (tak - darl ryja), ze jestem bezczelny; w koncu najzwyczajniej na swiecie przynioslem rozwiazanie umowy, przy okazji - w biurze - informujac ludzi, ze sie zwalniam. Nie mialem jechac w trase - ciezarowka w serwisie, przede mna Nowy Rok, tak wiec postanawiajac sie zwolnic, zgodnie z normalnymi procedurami przynioslem rozwiazanie umowy, a nie np. nie pojawilem sie rano, kiedy mialbym wyjechac. Pelnia kultury, bez szkody dla psietsiempiorcy. Mniej wiecej godzine zajelo zdawanie protokolow, liczenie pasow, kantowek, napinaczy, desek na naczepie, kluczy w ciagniku, kabla usb od komorki, i innego gowna, ktorgo nie ma sensu krasc chehehehe. Ratlerek wydarl ryja, ze moja wyplata JEST ZAMROZONA. Kiedy lagodnie poinformowalem frustrata, iz wyplata za wykonana robote nalezy mi sie z urzedu i jesli chce, mozemy spotkac ie w Sadzie Pracy, tepak ten - gotujac sie z wscieklosci - krzyknal, ze nie znam sie na prawie i ze zaraz skontaktuje sie z prawnikiem. CHAHAHAHAHAHAHahahah ahahhahaha, kochani koledzy kierownicy - NIe WDEPNIJCIE W TO GOWNO!!! :D :D :D | |||
~Fart | Bartek ma rację jeździłem w Antransie dwa miesiące nie polecam jak i firmy Natanek z Krakowa | |||
~Łysy | Antrans i Natanku połowa conajmniej to Ukraina | |||
~zorientowany | do kolegi:"~Bartek" Po zwolę sobie sprostować wypowiedź, cytując pewne frazy. *1 "w końcu najzwyczajniej na swiecie przynioslem rozwiazanie umowy, " -Przyniosłes rozwiązanie umowy, a, że okres wypowiedzenia miałeś 2 tygodniowy to zalatwiłeś sobie L4, o którym z dumą poinformowałeś w dziale rozliczeń - dlatego usłyszałeś od "ratlerka" to co usłyszałeś. Normalny człowiek z odrobiną honoru składa wypowiedzenie, przepracowuje okres który jest w niej zawarty, aby po pierwsze nie pozostawić po sobie złego śladu, po drugie dać pracodawcy szanse, na znalezinie kogoś na Twoje miejsce. *2 "Mniej wiecej godzine zajelo zdawanie protokolow, liczenie pasow, kantowek, napinaczy, desek na naczepie, kluczy w ciagniku, kabla usb od komorki, i innego gowna, ktorgo nie ma sensu krasc chehehehe. " -Co dziwnego jest w tym, że firma ma procedury związane z kontrolą swojego sprzętu. Powierzyli Ci coś i chcą to odzyskać w takim stanie (nie pomniejszonym, nie uszkodzonym) Dla Ciebie to może grosze, ale takie grosze w ilości X dają pewną kwotę a po drugie Twoj nastepca chciałby mieć dostęp do tego co miałeś Ty-Nie myśl tylko o sobie gburze; ) - a to, że dział techniczny poradził sobie z tym w mniej niż godzine. Tylko pogratulować dobrej organizacji pracy. *3 "iz wyplata za wykonana robote nalezy mi sie z urzedu i jesli chce, mozemy spotkac ie w Sadzie Pracy, tepak ten - gotujac sie z wscieklosci - krzyknal, ze nie znam sie na prawie i ze zaraz skontaktuje sie z prawnikiem. " - gość ten oznajmił Ci, że od Twojej wyplaty odbite zostanie zadeklarowane z Twojej strony 2000zł, na które idioto sam się zgodziłęś podpisujać oświadczenie w którym godzisz się pokryć rekompensate za postoj zestawu (ponieważ Ty porzucasz pracę) P, nie dająć szansy pracodawcy na znalezienie kogoś na Twoje miejsce. Dlatego zasugerował CI on abyś przepracował jeszcze 2 tygodnie tak jak jest w umowie, tylko po to, żeby mógł znaleść kogoś na Twoje miejsce. A co do "prawnika" to sam zacząłeś szczycić się tym iż "w świetle litery prawa bla bla bla... " szczycąc się, iż studiowałeś prawo 2 lata... p. s swoja drogą szkoda, że nie pykło bracie:) Wpis ten nie miał na celu nikogo obrażać a dać szanse na obiektywny obraz w/w firmy. | |||
~Bartek | Jak mówię, firma jest uczciwa i kadra pracuje porządnie i bez zastrzeżeń, co zapewne wpływa korzystnie na wizerunek firmy na rynku. Co do jakości usług nie ma żadnych obiekcji, bo to zależy wyłącznie od spedytorów i kierowców. Firma jest wypłacalna i uczciwa, co ma związek z działaniem od strony księgowości i działu rachunkowego. Również mechanicznie wszystko idzie dobrze, bo nie zauważyłem wady, którą chłopcy zdiagnozowali, rozbierając silnik. Zastrzeżenia budzi jedynie - być może - forma dialogu prowadzona przez Pana Prezesa (zza drzwi szklanych). Być może są to moje obiekcje, a moje wypowiedzi odnoszą się bezpośrednio do tonu, z jakim zostałem potraktowany, także można ująć cały incydent ze mną jako drobną ripostę natury estetycznej. Aczkolwiek kwestie estetyki to rzeczywiście ocena subiektywna. W każdym bądź razie w innych firmach zapinkala się mniej, a zarabia więcej. Także warto rozważyć perspektywy również pozaestetyczne. Pozdrawiam. | |||
~Bartek | Ze swojej strony wiem, że nie ma podstawy, aby negować fakt, iż się uniosłem. Z drugiej strony jednak spotkało mnie to samo i może warto pominąć dalszą psychoa*alizę mocji - donikąd tym nie dojdziemy. Warto jednak, żeby dbać o klimat zarówno wśród pracowników wewnętrznych (biurowych + mechaników) jak i zewnętrznych (kierowców). Nie można mieć zastrzeżeń do ludzi. Trzeba tylko przemyśleć relację pracownik - pracodawca, bo jeśli do firmy trafi człowiek, który wcześniej pracował w firmie, gdzie podawano mu kawę przed wyjazdem i po powrocie, to może się ciężko zszokować. Warto to zmienić. Tyle, więcej nie marudzę, bo jak mówię firma sama w sobie jest porządna i normalna, tylko z góry jakieś złe fluidy. | |||
~robi | Witam czy ktoś jeżdzi z ich naczepo juak to wygląda | |||
~Italiano | witam, jakie stawki? są przyjęcia? jakies konkretne kierunki czy cała europa? systemy czy co weekend w domku? z góry dziękuje za info | |||
~Pszemo38 | Italano- Z tego co wiem, bo dzownilem i sam sie przyjalem to pomalu przyjmuja, gosc mowil, ze robota po wirusie im sie rusza, ale biora tylko takich co conajmniej 2 lata w 1 firmie przerobili. Zobaczymy jak bedzie ale jutro zrzucam i spedi zadzwonił, ze powrot jest. Z opinii slyszalem, ze sami robote kleca, czasem jest pare miejsc, ale tym co zalezy zjezdzać zjezdzają. Zobaczymy. Narazie jest OK. | |||
~Kierowca | Nie ma Firmy idealnej - Jestem kierowcą samochodu ciężarowego na trasach międzynarodowych. W obecnej firmie a mam 58 lat pracuje 2, 5 roku nie mam pojęcia czy jestem traktowany inaczej bo jestem stary, ale traktują mnie z szacunkiem. Firma posiada 40 zestawów. Pytałem innych kierowców - traktowani są jednakowo. Kawa Pączek - Ciasto. Szef zawsze ma czas żeby podejść podać rękę przywitać się spytać co tam, co można by zmienić, polepszyć. A jak cię nie widzi to potrafi zadzwonić. Jak wchodzę do biura to da się wyczuć szacunek gęsty szacunek wiszący w powietrzu. Nawet osoba sprzątająca biuro jest traktowana z szacunkiem przez właściciela firmy. Nazwy nie mogę podać bo podpisałem lojalke. Szef twierdzi ze nie potrzebuje pochwał ani skarg ludzi co nie mają pojęcia o jego pracy. OBY tak dalej było tam gdzie pracuję. | |||
~Toldi | Podstawa w każdej firmie to dobry fraje i grzeczny, i naj lepiej na działalność, dziwka idealna! Ale gdzie takiej szukać? To jest pytanie! Kujawsko pomorskie? Warmia i Mazury? Podlaskie? Lubio oni chleb? To takich Desperados trza szukac | |||
~robi | Da się tam zarobić z ich naczepo czy kicha jest | |||
~robi | No i nic zadnych odpowiedzi? ?? | |||
~Pimpus Sadelko | Ostatnio widać Antrans na Saint Gobain. Czyżby Antrans chce pozyskać nowego klienta. Historia lubi się powtarzać, zjechanie ceny za usługę innym samym kierowca będzie nadal zarabiał 6 tyś za 12-13 tyś. km | |||
~Bambo | Pojabane firmę dziad trans jak nic, złodzieje oszustów, nie polecam, kierownika transportu Sebastiana jest idiota A spedytorow samych matoły, księgowość samych kur... NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM NIE POLECAM... | |||
~Bambo | Kto pisze tutaj na to tylko ich pracowników, oferuję pracowników kasę za każde pozytywne opinie, oni dobrze widzę że firmę jest do *, kierowcow samych z Ukrainą i Białoruś, na placów masa samochody stoję bez kierowcow, mają mnóstwo spraw w sądzie, dzięki włoskich mafia że firmę mają prawie 80 auta, głównych zlecenia z giełda transportowa, trans. eu i timicom, wykonuję duże transport z Włoch na roskije towaru bez zezwolenia, na pewno ITD będę interesować takich tematy, Nie polecam | |||
~Bambo | Na pewno wszystkie negatywne opinie będę usunięte szybko żeby niekt tego nie przeczytał. Nie polecam SAMYCH DZIADÓW | |||
~Siofer | Mało Robię Dużo Stekam I Zadnej Pracy Się Nielekam :) :) :) | |||
~Kojot | A ja planowałem podjąć pracę w tej firmie. A to okazuje się że syf | |||
DRV
| ~Kojot-planowałeś podjąć? Czy trzeci raz Cię już nie chcieli przyjąć?; ) | |||
~Darek | Auuuuu Jaduuuuuu ; ) ; ) ; ) | |||
~Krzysztof | Witam jak sytuacja na dzisjejszy dzień we firmie po Pakiecie Mobilnośći interesują mnie zarobki jaką podstawę płacą i czy dniówka czy z km płacą jakie systemy pracy jaka atmosfera wśród kadry w biurze w stosunku co do kierowcy może ktoś z kolegów konkretnego napisze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.