ID: 234201
Na dwóch osiach wychodzi taniej
ID: 234201
ID: 234201
Zakup kurtynowej naczepy dwuosiowej przynosi użytkownikowi oszczędności, których źródłem jest z jednej strony mniejsze zużycie paliwa przez 4-osiowy zestaw ciężarowy, a z drugiej niższe opłaty drogowe w niektórych krajach europejskich.
Zakup kurtynowej naczepy dwuosiowej przynosi użytkownikowi oszczędności, których źródłem jest z jednej strony mniejsze zużycie paliwa przez 4-osiowy zestaw ciężarowy, a z drugiej niższe opłaty drogowe w niektórych krajach europejskich.
~etransport.pl
Posty (16)
~Pluszak | Nich jadą takim zestawem do Włoch na wąskich krętych drogach i stromych zjazdach życzę powodzenia. W takich naczepach powinna być tylna oś skrętna już nie wspominając o sile hamowania bo retarder i hamulec górski to nie wszystko | -2 | ||
~kierowca | Ganiamy z taką naczepą na liniach kurierskich jest spoko. | 2 | ||
~Tołdi | Pluszak, co ty za bzdury wypisujesz??? Jak dwuosiowa naczepa może być mniej zwrotna na zakrętach od trzyosiowej??? No jak??? Weź mi to rozrysuj albo jak!?! | 1 | ||
maro12
| Zachowanie naczepy w czasie skrętu może być jednakowe. Zależy to tylko od rozstawienie osi względem naczepy. | 2 | ||
maro12
| Jeśli w trzyosiowej uniesiesz oś środkową to nic to zmieni w skróceniu. | 2 | ||
maro12
| W skręcaniu | 1 | ||
~onuca | Tołdi nie widzisz że to dziady albo sam dziad ze sobą pisze i podkręca temat pomyśl | -3 | ||
~Sweden1981 | Niech napiszą ile kosztuje opona do takiej naczepy bo musi być specjalna, inne zaciski i tarcze, specjalne osie i niech napiszą że kosztuje więcej od 3 osiowej, puki nowa będzie ok ale potem serwisowanie będzie kosztowało sporo kasy, 25 ton na takiej naczepie to jest sporo większy nacisk na osie ciągnika, komfort i bezpieczeństwo raczej będzie kiepskie | 1 | ||
~kierowca | Na kurierce naczepa sprawdza się rewelacyjnie, firma ma już około 50szt, oszczedność w paliwie, mniejsze koszta eksploatacji (mniej opon, tarcze, klocki). Faktem jest, że zależy co się wozi, u nas ładunek to od 8-12t średnio. W pewnych gałęziach transportu zapewne się sprawdzi. | |||
~Hyc | 8 - 12 ton ładunku to naczepa powinna być jednoosiowa | |||
~kiero | A nie prościej jedna oś unosić i blokować żeby się nie opuściła. A dla lekkich ładunków dwie osie do góry. Wtedy naczepa jest uniwersalna. | |||
~kiero | Puchatek61 a dlaczego nie fabryczne, tylko domorosłe / Widzę że nie masz o tym pojęcia. Jesteś następnym spedi, albo busiarzem. | -1 | ||
~kiero | Doskonale o tym wiem że są takie w których podnoszona jest 1 i 3 oś. Problem w tym że nie ma blokady zapobiegającej opuszczeniu się tych osi. Mogą podczas jazdy same się opuścić gdy czujniki wyczują większy ciężar przy jeździe po nierównym podłożu. Pierwsze naczepy miały ręcznie podnoszoną 1 oś, teraz dzieje się to automatycznie w niektórych można jeszcze ręcznie wymusić podniesienie i opuszczenie osi. | |||
~Kiero82 | Ostatnio na S7 wyprzedzalem wanne z firmy dziad trans-gumofilc. Bylo to zdezelowane Renault Premium, z podwieszona osia na pasie do mocowania ladunku. Patrzac na ten zlom, zastanawialem sie, jak to przechodzi przeglad techniczny. Zresztą kierowca podobny byl do tego auta, do tego z fajura w gebie. | |||
~Iveco hi way | O co wy się sprzeczacie? W dowodzie są 3 osie i za tyle się płaci, a podnosząc oszczędzasz jedynie opony | |||
~2PAG | Ciągałem "zwykłego" FLIEGLa. Naczepa zabawkowa. Wszystko strasznie cienkie i delikatne. Aż ciekaw jestem jak to wszystko ma się w tej naczepie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.