Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Na dwóch osiach wychodzi taniej

ID: 234201


Zakup kurtynowej naczepy dwuosiowej przynosi użytkownikowi oszczędności, których źródłem jest z jednej strony mniejsze zużycie paliwa przez 4-osiowy zestaw ciężarowy, a z drugiej niższe opłaty drogowe w niektórych krajach europejskich.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (16)

~Pluszak
Nich jadą takim zestawem do Włoch na wąskich krętych drogach i stromych zjazdach życzę powodzenia. W takich naczepach powinna być tylna oś skrętna już nie wspominając o sile hamowania bo retarder i hamulec górski to nie wszystko

-2

~kierowca
Ganiamy z taką naczepą na liniach kurierskich jest spoko.

2

~Tołdi
Pluszak, co ty za bzdury wypisujesz??? Jak dwuosiowa naczepa może być mniej zwrotna na zakrętach od trzyosiowej??? No jak??? Weź mi to rozrysuj albo jak!?!

1

maro12
Zachowanie naczepy w czasie skrętu może być jednakowe.
Zależy to tylko od rozstawienie osi względem naczepy.

2

maro12
Jeśli w trzyosiowej uniesiesz oś środkową to nic to zmieni w skróceniu.

2

maro12
W skręcaniu

1

~onuca
Tołdi nie widzisz że to dziady albo sam dziad ze sobą pisze i podkręca temat pomyśl

-3

~Sweden1981
Niech napiszą ile kosztuje opona do takiej naczepy bo musi być specjalna, inne zaciski i tarcze, specjalne osie i niech napiszą że kosztuje więcej od 3 osiowej, puki nowa będzie ok ale potem serwisowanie będzie kosztowało sporo kasy, 25 ton na takiej naczepie to jest sporo większy nacisk na osie ciągnika, komfort i bezpieczeństwo raczej będzie kiepskie

1

~kierowca
Na kurierce naczepa sprawdza się rewelacyjnie, firma ma już około 50szt, oszczedność w paliwie, mniejsze koszta eksploatacji (mniej opon, tarcze, klocki). Faktem jest, że zależy co się wozi, u nas ładunek to od 8-12t średnio. W pewnych gałęziach transportu zapewne się sprawdzi.
~Hyc
8 - 12 ton ładunku to naczepa powinna być jednoosiowa
~kiero
A nie prościej jedna oś unosić i blokować żeby się nie opuściła. A dla lekkich ładunków dwie osie do góry. Wtedy naczepa jest uniwersalna.
~kiero
Puchatek61 a dlaczego nie fabryczne, tylko domorosłe / Widzę że nie masz o tym pojęcia. Jesteś następnym spedi, albo busiarzem.

-1

~kiero
Doskonale o tym wiem że są takie w których podnoszona jest 1 i 3 oś. Problem w tym że nie ma blokady zapobiegającej opuszczeniu się tych osi. Mogą podczas jazdy same się opuścić gdy czujniki wyczują większy ciężar przy jeździe po nierównym podłożu. Pierwsze naczepy miały ręcznie podnoszoną 1 oś, teraz dzieje się to automatycznie w niektórych można jeszcze ręcznie wymusić podniesienie i opuszczenie osi.
~Kiero82
Ostatnio na S7 wyprzedzalem wanne z firmy dziad trans-gumofilc. Bylo to zdezelowane Renault Premium, z podwieszona osia na pasie do mocowania ladunku. Patrzac na ten zlom, zastanawialem sie, jak to przechodzi przeglad techniczny. Zresztą kierowca podobny byl do tego auta, do tego z fajura w gebie.
~Iveco hi way
O co wy się sprzeczacie? W dowodzie są 3 osie i za tyle się płaci, a podnosząc oszczędzasz jedynie opony
~2PAG
Ciągałem "zwykłego" FLIEGLa. Naczepa zabawkowa. Wszystko strasznie cienkie i delikatne.
Aż ciekaw jestem jak to wszystko ma się w tej naczepie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels