ID: 233563
Volvo Fh13 zapchany katalizator
ID: 233563
ID: 233563
Siema, w moim Volvo FH13 2010 r zdiagnozowali zapchany katalizator ( na początku słabe auto z obciążeniem po górę a później ograniczenie mocy). Cena nowego kata powala, ktoś ma jakiś pomysł, czyszczenie, zakup używki, sam nie wiem.
Siema, w moim Volvo FH13 2010 r zdiagnozowali zapchany katalizator ( na początku słabe auto z obciążeniem po górę a później ograniczenie mocy). Cena nowego kata powala, ktoś ma jakiś pomysł, czyszczenie, zakup używki, sam nie wiem.
~Andrzej*.11.106.70.ipv4.supernova.orange.pl
*.11.106.70.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (42)
~Www | Koszt niecale 7000 tys w serwisie VOLVO orginal nowy zakladalem 2 miesiace temu | |||
~Ł ysy | Tak puchatek, czyściłem w zeszłym roku. Auto śmiga, paliwko w dół o 2-3 literki. Trochę jest roboty, ale coś za coś. Teraz czekam na teksty przygłupów, " jak cię nie stać na nowy, zamykaj firmę ". Może i stać, ale znam kilka sposobów na przyjemniejsze wydawanie kasy. | 1 | ||
~Kierowca Odrzutowca | 2010 rocznik zmienia może zacząć koszty generować. | |||
~Ł ysy | Na aucie z czyszczonym tłumikiem plus wymiana turbiny mam spalanie na poziomie 25-26 literków. Raz na rok, raz na dwa lata wyjmuję chłodnicę i intercooler. Czyszczę, zwiększając przepływ powietrza. Dziady tak robią. Ważny jest każdy litr paliwa. W porządnych firmach nikt kosztami głowy sobie nie zawraca. Tak twierdzą Rysio szatniarz i przygłup ku ku. | |||
~puchatek61 | Łysy Zawraca sobie głowę. Zawraca. Spalanie Twych aut całkiem niezle. Ale chyba teren niezbyt wymagający.. DPFy też regenerujesz w domu? | |||
~Kieroldzik | 25-26 to pewnie przy 24 T? . . kolejny bajkopisarz. | |||
~świetlicowa | Ł ysy - dykte z przesiadłowa wozisz że takie małe spalanie? | |||
Ł ysy
| Ciężkie ładunki zostawiam konkurencji. | |||
~świetlicowa | to masz uj nie kierowców - volvo 500, szmidta hakówka, 40-42 tony całkowitej, ostatnio tylko italia na dół przez austrie 32 literki a do traktorów nie pamiętam kiedy rope kupowałem | |||
Andrzejfilin
| Dzięki za porady. Czyszczenie samemu chyba jednak nie załatwi na stałe sprawy? | |||
darek88
| Mysle ze domowe metody nie pomoga i za jakis czas bedzie trzeba i tak smigac do serwisu. Warto zaplacic, wymmienia wklady i bedziesz mial to z bani na kilka lat. | |||
~Forest glemp | Jesli mozna zrobic cos samemu i zaoszczedzic przy tym sporo kasy, to czemu nie? Tutaj Łysy ma absolutna racje. Z kolei nie zauwazylem zeby panowie kierofffcy, posiadacze wspanialych tedeikow jezdzili notorycznie do serwisow z byle gownem, nawet śwajcar, ktory zarabia dziesiatki tys frankow, przyjezdza swoją dacia Rs do polandii na przegląd... | |||
~Andrzej | Sorzystalem z porady Darka88 i zregenerowalem u Kalińskich. Szybko odeslali mi zregenerowanego kata, po wymianie problem znikl. Teraz nie tylko ma wieksza moc ale tez mniej pali. Warto wydac te kilka tysi ale miec problem z bani. | |||
~Kiero82 | Kalinski to jest porzadna firma. Od lat jezdze do nich, gdy dzieje sie cos z układem wydechowym, i wszystko idzie szybko, sprawnie i bezproblemowo. | |||
~maro | miałem to samo robił mi gościu we wrocławiu 2000 z wymianą rok gwarancji jeżdze już 1, 5 roku i volvo gwiżdze | |||
Andrzejfilin
| @Kiero82 Wiele osob dobrze wypowiada sie o Kalinskich, pytalem znajomych i tez polecali. @Maro, miales regeneracje kata czy wymiane wkladow? | |||
robert2
| Lysy a w jaki sposob czyscisz ten katalizator? Wypalasz przy pomocy komputera czy jakos inaczej? | |||
PrzemekS_1
| Witam chciałbym odświeżyć temat. Jestem w podobnej sytuacji jak w temacie. Volvo fh 13 500 Euro 5. Po podłączeniu komputera błąd katalizatora. Turbo doładowuje do końca, silnik wydaje się że pracuje tak jak wcześniej, ale różnica w mocy i spalaniu jest ogromna. Głównie mam pytanie o spalanie. Jak duże mieliście w takiej sytuacji? Zwłaszcza z pełnym obciążeniem. Nie mogę tutaj posądzać kierowcy o kradzież paliwa, bo ostatnio sam jeździłem i jest to samo, a nawet z tygodnia na tydzień gorzej. Na jakim poziomie mieliście normę spalania z zabitym katem? | |||
darek88
| Przemek proponuje Ci zadzwonic do Kalinskich, zapytac o koszt regeneracji katalizatora. Bez jego odetkania nie ma szans, ze spadnie Ci spalanie czy sam sie naprawi. Mozesz zerknac tez do ich sklepu, pewnie znajdziesz tam twojego kata s://sklep. kalinski. pl/ | |||
~Paletka | U mnie z zabitym katalizatorem palił mniej o 2 litry. ale był muł i turbo do końc niedołdowywało. Katalizator wymieniłem w serwisie Volvo, pkiet za orginał z wymianą 9800zł brutto, a stary zabierasz do domu i możesz sobie np. zregenerować na zapas | |||
PrzemekS_1
| Dzięki koledzy za odpowiedź. | |||
~Kamiloo | Łysy mozesz napisac jak to czysciles i jakim plynem? Jak poznac czy wklad jest wysuniety czy nie? | |||
kiero82
| Kamiloo Łysy pisał jakiś czas temu, że czyści to płynem marki Ludwik. | |||
~piotrek | nie doładowywóje mi turbo na wyświetlaczu o dwie kreski przy pełnym załadunku i więcej pali moc chyba nie spadła. Czy to jest zapchany katalizator? | |||
~Btk | Volvo? Wyczyść czujnik ciśnienia na kolektora ssacym na początek | |||
~Kot | Co to za dziad transy, Ludwik i jakieś tam, wyczyść zamień pospawaj, swiat wali się na ryj, i rzemiosło patroli | |||
~lol | co chcecie od Łysego, jedźcie do warsztatu i podpytajcie jak regeneruja dpfy, płyn do mycia grilla + karcheri dpf jak nowy... | |||
~Rafici | Witam wszystkich jeżeli wkłady się nie przesunęły to do zrobienia koszt około 1000 zł 782440442 krakow | |||
Ł ysy
| Rafici. A jak katalizatory są "zaje ba ne "ad Blue? Jak są kryształki mocznika w "rurkach "? | |||
~adam | Ja regeneruje w EkologiczneAuto w Krzywiniu już któryś scr i wszystko śmiga ; ) także moge również ich polecic |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz