ID: 232843
Zmiana kart w podwojnej obsadzie -jak?
ID: 232843
ID: 232843
Koledzy jak prawidlowo zmienic karty w podwojnej
Ja robie tak ze wbijam mlotki i wyciagam karty
Nie robie wpisu manualnego ale pozniej minuta lub 2 jest znak zapytania na wydruku czy cos nie tak
Czy za minute moga sie przyczepic w czasie kontroli
Koledzy jak prawidlowo zmienic karty w podwojnej
Ja robie tak ze wbijam mlotki i wyciagam karty
Nie robie wpisu manualnego ale pozniej minuta lub 2 jest znak zapytania na wydruku czy cos nie tak
Czy za minute moga sie przyczepic w czasie kontroli
~Pitero*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (18)
~Pitero | jak w temacie... | |||
~Info | Mogą Macue zrobić wpis manualny | 2 | ||
~Donald Truck | jak wytrzymać w podwójnej obsadzie kilka tygodni z warczącą chłodnią za ścianą... | -1 | ||
MagnusSE75
| A nie lepiej wbić pauzę, zamiast młotków przed zmianą kart? | |||
~doradca | a co za roznica czy beda mlotki, czy lozko przez te dwie minuty? | |||
~Ordynator ku-ku | Wyciągasz i zamieniasz karty, to wszystko. Reszta jest bez znaczenia-nawet to którym palcem naciska się przycisk od szuflady. | 1 | ||
~kiero | Pitero-nie znasz podstawowych rzeczy jak zamienić kartę w podwójnej obsadzie no ale to podwójna obsada to jest was dwóch wiec kolega twój też nie wie, to i czasu jazdy pracy też pewnie nie znacie w głowie sie to nie mieści | |||
~kiero | Czasu jazdy pracy też nie znacie? | |||
~Xxx | Po zmianie karty wyskoczy Ci wpis manualny, tam dajesz młotki. | |||
~Kierowcabombowca | Nie młotki, tylko niezłe młoty. | |||
~Obiektywny | To sie dowiedzial, polactwo w pigulce. Ttylko nie mowcie ze kursy i wogole, teoria z praktyka zawsze sie zgadza - na odwrot niekoniecznie. Ja tylko solo. | |||
~Flamingo | To jak ktora karate pierwsza sie wyciaga przy zamianie kart na drugiego Kierowce a ktora przy zakonczeniu pracy I zdaniu ciezarowki do dyspozytora, Ma to jakies znaczenie, wiecie cos jak to prawidlowo powino sie wykonania | |||
~Desperados | Prawidłowo się wykonania po polskiemu napisania | |||
~//~ | ~Flamingo Instruk cja obslugi tachograf cyfrowy VDO DTCO 1381 wersja - 4. 0 h t t p://www. vdo. lontex. pl/pliki/4. 0. pdf Spis treści: ... 4 Obsługa (informacje ogólne) 4. 3 Wkładanie karty 4. 4 Wyjmowanie karty ... 5 Obsługa przez kierowcę 5. 6 Zmiana kierowcy / pojazdu. 5. 6. 1 Przypadek 1 - załoga kilkuosobowa. ... | |||
~Rrr | Strzałka wstecz i żadnego zakańczania nie robisz. Karta sama wyskoczy. Dopiero jak spać idziecie to robisz kraj zak. | |||
~Rrr | Żadnego wpisu nie rób. Strzałka wstecz | |||
~frycu | Niczego nie wbijaj tylko młotkiem wybij tą prace s*aj bo jeszcze masz czas | |||
PavelSPM
| ~Flamingo 2021-07-2 4 15:09:15 "To jak ktora karate pierwsza sie wyciaga przy zamianie kart na drugiego Kierowce a ktora przy zakonczeniu pracy I zdaniu ciezarowki do dyspozytora, Ma to jakies znaczenie, wiecie cos jak to prawidlowo powino sie wykonania" Jako informacja. Instrukcja tachografu cyfrowego Stoneridge SE5000 Rev 8. "8230; Dwa scenariusze kierowcy. Karta obecnego kierowcy musi być zawsze wprowadzona na tackę 1, a karta drugiego kierowcy na tackę 2. Gdy kierowcy zamieniają się miejscami, muszą również zamienić karty, aby czas jazdy był rejestrowany na karcie bieżącego kierowcy. Uwaga! Stanowczo zaleca się, żeby obsługa kart odbywała się w następującej kolejności: Przy wyjmowaniu: Najpierw wyjąć kartę bieżącego kierowcy z gniazda 1, następnie wyjąć kartę drugiego kierowcy z gniazda 2. Przy wkładaniu: Najpierw umieścić kartę drugiego kierowcy w gnieździe 2, następnie umieścić kartę bieżącego kierowcy w gnieździe 1. Stanowczo zaleca się UNIKANIE zamiany kart o północy, między 23:59 a 00:01, ze względu na przetwarzanie danych dokonywane wtedy przez VU (wymogi przepisów). Stanowczo zaleca się UNIKANIE zamiany kart w trakcie trwania scenariusza Prom/Pociąg... " Źródło: h t t p://stoneridgeelectr onics. pl/images/manual/se5 000-8_smart_Podręczn ik_kierowcy_i_przeds iębiorstwa. pdf (żeby link zadziałał trzeba usunąć w nim odstępy) Instrukcja tachografu cyfrowego VDO DTCO 1381 wersja 2. 0-2. 1. "... Zmiana kart (y) kierowcy. Przypadek 1: Członkowie załogi zamieniają się rolami, kierowca 2 staje się kierowcą 1. 1. Kartę kierowcy wyjąć z jednego czytnika i włożyć ją do drugiego. Kierowca 2 (teraz kierowca 1) wkłada pierwszy swoją kartę do czytnika 1. Następnie kierowca 1 (teraz kierowca 2) wkłada swoją kartę do czytnika 2. 2. Ustawić żądaną aktywność... " Źródło: h t t p s://www. fleet. vdo. com/media/1386/pl_a2 c86198400-ba00138121 100117. pdf (żeby link zadziałał trzeba usunąć w nim odstępy) ZWRACAM UWAGĘ NA ZASADNICZĄ RÓŻNICE / INNOŚĆ pierwszeństwa umieszczenia / wkładania kart do odpowiednich gniazd / czytników odnośnie tachografów Stoneridge SE5000 a VDO DTCO 1381 podczas zamieniania kierowców załogi. Stoneridge SE5000. Z instrukcji - "... Najpierw umieścić kartę drugiego kierowcy w gnieździe 2, następnie umieścić kartę bieżącego kierowcy w gnieździe 1... " VDO DTCO 1381. Z instrukcji - "... Kierowca 2 (teraz kierowca 1) wkłada pierwszy swoją kartę do czytnika 1. Następnie kierowca 1 (teraz kierowca 2) wkłada swoją kartę do czytnika 2... " REKOMENDUJĘ popatrzeć. Zmiana kart podwójna obsada h t t p s://www. youtube. com/watch?v=V2LNf55d J80 (żeby linki zadziałali trzeba usunąć w nich odstępy) REKOMENDUJĘ zapoznać się (różne przykłady z rysunkami pracy kierowców w załodze). s://blog. etransport. pl/transe*spert/publ ikacja, 227, cala_prawda_o_zalodz e_czyli_jak_prawidlo wo_policzyc_czas_pra cy. html (żeby link zadziałał trzeba: z przodu do niego dodać h t t p, zamienić * na x, usunąć w nim wszystkie odstępy) Na ten link powołuje się wiadomość : "Cała prawda o załodze, czyli jak prawidłowo policzyć czas pracy?" Utworzona : 2012-12-27 Źródło : etransport. pl | -2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz