ID: 231761
Volvo FH12 gdzie najlepiej zamontować dwie duże fanfary
ID: 231761
ID: 231761
Witam. Dostałem dziś od prezesa dwie spore fanfary, długość około 60 cm a średnica otworu wyjściowego to około 25-30 cm. Są spore więc będą powodowały duży opór powietrza i nie chodzi mi o spalanie tutaj [ ; ) ] tylko o to by nie uszkodziły nic przy pełnej prędkości i wietrze. Prezes zastrzegł żeby ich nie montować w kabinie z racji iż jest to dużo pracy (podsufitki itd) a po latach może zacząć przeciekać bo mieli już takie przypadki. Volvo posiada owiewki które są dość mocne i sztywne jednak boję się że mogą nie wytrzymać oporu. Stąd mój pomysł aby tył był zamontowany do rurki będącej ramą owiewki ( wykręcić śrubę montującą owiewkę nawiercić otwór na wylot i przykręcić śrubą na wylot wszystko razem tj. fanfarę owiewkę i rurkę. Drugi uchwyt niestety nie będzie miał możliwości być zamontowanym do rurki, pozostaje sama owiewka. stąd moje obawy, dlatego od wewnętrznej strony planuję dodać sporą podkładkę z blaszki która zwiększy pole kwadratowe pracującej powierzchni, z zewnętrznej strony jednak nie będzie nic takiego z racji żeby było ładnie ( no chciał nie chciał musi być estetycznie nie jest to ciągnik w pole tylko siodłowy ; ) ) co o tym sądzicie? Czy wytrzyma to przy wietrze i jazdę odcinką? Dodam iż z racji kształtu owiewek nie będą one zamontowane na wprost do kierunku jazdy tylko będą skierowane nieco do środka pojazdu. Proszę o porady :)
Witam. Dostałem dziś od prezesa dwie spore fanfary, długość około 60 cm a średnica otworu wyjściowego to około 25-30 cm. Są spore więc będą powodowały duży opór powietrza i nie chodzi mi o spalanie tutaj [ ; ) ] tylko o to by nie uszkodziły nic przy pełnej prędkości i wietrze. Prezes zastrzegł żeby ich nie montować w kabinie z racji iż jest to dużo pracy (podsufitki itd) a po latach może zacząć przeciekać bo mieli już takie przypadki. Volvo posiada owiewki które są dość mocne i sztywne jednak boję się że mogą nie wytrzymać oporu. Stąd mój pomysł aby tył był zamontowany do rurki będącej ramą owiewki ( wykręcić śrubę montującą owiewkę nawiercić otwór na wylot i przykręcić śrubą na wylot wszystko razem tj. fanfarę owiewkę i rurkę. Drugi uchwyt niestety nie będzie miał możliwości być zamontowanym do rurki, pozostaje sama owiewka. stąd moje obawy, dlatego od wewnętrznej strony planuję dodać sporą podkładkę z blaszki która zwiększy pole kwadratowe pracującej powierzchni, z zewnętrznej strony jednak nie będzie nic takiego z racji żeby było ładnie ( no chciał nie chciał musi być estetycznie nie jest to ciągnik w pole tylko siodłowy ; ) ) co o tym sądzicie? Czy wytrzyma to przy wietrze i jazdę odcinką? Dodam iż z racji kształtu owiewek nie będą one zamontowane na wprost do kierunku jazdy tylko będą skierowane nieco do środka pojazdu. Proszę o porady :)
Posty (1)
fiufiu125
| jak w temacie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.