Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Jaki ciągnik pod wywrot 2011*2013r

ID: 230279


co polecicie pod wywrotke z lat 2011-13. Chodzi o coś stosunkowo lekkiego, mało awaryjnego i oszczednego w paliwie

~kiper
*.dynamic.mm.pl

Posty (12)

~kiper
jak w temacie...
~terex
Scania 440. Lekka może nie jest, ale oszczędna i wytrzymała.
~kiper
kolego a ile ona waży i jak wychodzi w paliwie?
~Xyz
Scania to kibel. Pod wywrotke a brak blokady. Masz ty mózg?? Do tego korozja ramy i kabiny. Oszczędność? Czego, bo napewno nie paliwa. Do tego tonaz non stop w okolicach 40dmc a te padliny o mocy od 410 do 450 po prostu nie jadą. Do tego ciągłe problemy z adblue i odcinki i tak malej mocy. Scanie to ci moze polecić tylko gimbus zauroczony fotkami stuningowanych aut z zerowym pojeciem o mechanice. Kup mana 440 lub volvo 480 i bedziesz zadowolony.
~300
"Chodzi o coś stosunkowo lekkiego, mało awaryjnego i oszczednego w paliwie"

Jestem na posterunku i udzielę Ci rady:
Nic nie kupuj, nawet nie myśl o tej branży boś na nią za głupi.
-dziękuje zrozumiałem
-proszę bardzo

1

~jonc
Xyz -odradzasz Scanie a polecasz MAN chyba chcesz by mu ten transport od razu upadl. man 440 malenki silniczek 10 litrowy pod 40 tonowy zestaw moze i lekki ale za dlugo z tym nie pochodzi. skad wiesz ze bez blokady a moze bedzie miec blokade. Gnijaca kabina w Scanii, co jak co ale w volvach i scaniach kabiny gnija ostatnie. najgorzej w gnijacych dafach xf i mercedesach. (nie potrafie zrozumiec holendrow -zeby nie umiec wpasc na pomysl i zrobic nadkola w dafie pod kabina tego nie potrafie zrozumiec). kipper jezeli jezdzisz po twardym bierz zwykla premiumke. najtansza w zakupie silnik moze i maly ale trwalszy niz w manie. schowki dorobisz sobie za kabina a i masa w wywrotce b. wazna a premiumczyna jest lekka i sie nie lamie. a wywrotka chyba nie bedziesz latac 4/1 to i kabinka wystarczy. to samo CF z tym ze jest drozszy w zakupie i mozna wyrwac z duzym motorem
~kiper
czytając wypociny zawodnika 300 widze że poziom taborectwa na tym forum utrzymuje się standardowo na wysokim poziomie
~kiper
kolego "jonc" jeżeli eksploatujesz jakiegoś cfa napisz jak to wychodzi w paliwie, jak awarie itp chodzi o silnik i zawieszenia skrzynie w manualu sa te same co w premim
okosaurona
Taczki albo dwukółka w opcji z łopatą i grabiami.

1

~kiper
podnoszę, jskieś opinie o cfie z lat 11-13 jakie spalanie?? inne propozycje również mile widziane premiumki znam więc możemy pominąć
~Paweł
Premium 460eev na trasach pomiędzy Austrią a Włochami z naczepe Stas 50m3 wychodziła od 29 do 31 litrów. Zestaw ważył 14 ton
~Pablo
Jezeli chcesz lekkiego konia, to daf cf. A jesli chcesz male spalanie to musisz miec zapas mocy, bo na wywrotce zawsze ladujesz do fulla. Chyba, ze jezdzisz tylko po plaskim- wtedy moze 420KM wystarczy. Ja jezdze R420, naczepa MEGA. Zestaw na pusto bez paliwa wazy 13, 7t. Spalanie od 34 do 40 litrow. Glownie jezdze na Czechy. Nie polecam tak slabego silnika pod wywrotke. Wczesniej mialem R500 i spalanie duzo mniejsze po gorach.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.40.121

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels