ID: 230279
Jaki ciągnik pod wywrot 2011*2013r
ID: 230279
ID: 230279
co polecicie pod wywrotke z lat 2011-13. Chodzi o coś stosunkowo lekkiego, mało awaryjnego i oszczednego w paliwie
co polecicie pod wywrotke z lat 2011-13. Chodzi o coś stosunkowo lekkiego, mało awaryjnego i oszczednego w paliwie
~kiper*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (12)
~kiper | jak w temacie... | |||
~terex | Scania 440. Lekka może nie jest, ale oszczędna i wytrzymała. | |||
~kiper | kolego a ile ona waży i jak wychodzi w paliwie? | |||
~Xyz | Scania to kibel. Pod wywrotke a brak blokady. Masz ty mózg?? Do tego korozja ramy i kabiny. Oszczędność? Czego, bo napewno nie paliwa. Do tego tonaz non stop w okolicach 40dmc a te padliny o mocy od 410 do 450 po prostu nie jadą. Do tego ciągłe problemy z adblue i odcinki i tak malej mocy. Scanie to ci moze polecić tylko gimbus zauroczony fotkami stuningowanych aut z zerowym pojeciem o mechanice. Kup mana 440 lub volvo 480 i bedziesz zadowolony. | |||
~300 | "Chodzi o coś stosunkowo lekkiego, mało awaryjnego i oszczednego w paliwie" Jestem na posterunku i udzielę Ci rady: Nic nie kupuj, nawet nie myśl o tej branży boś na nią za głupi. -dziękuje zrozumiałem -proszę bardzo | 1 | ||
~jonc | Xyz -odradzasz Scanie a polecasz MAN chyba chcesz by mu ten transport od razu upadl. man 440 malenki silniczek 10 litrowy pod 40 tonowy zestaw moze i lekki ale za dlugo z tym nie pochodzi. skad wiesz ze bez blokady a moze bedzie miec blokade. Gnijaca kabina w Scanii, co jak co ale w volvach i scaniach kabiny gnija ostatnie. najgorzej w gnijacych dafach xf i mercedesach. (nie potrafie zrozumiec holendrow -zeby nie umiec wpasc na pomysl i zrobic nadkola w dafie pod kabina tego nie potrafie zrozumiec). kipper jezeli jezdzisz po twardym bierz zwykla premiumke. najtansza w zakupie silnik moze i maly ale trwalszy niz w manie. schowki dorobisz sobie za kabina a i masa w wywrotce b. wazna a premiumczyna jest lekka i sie nie lamie. a wywrotka chyba nie bedziesz latac 4/1 to i kabinka wystarczy. to samo CF z tym ze jest drozszy w zakupie i mozna wyrwac z duzym motorem | |||
~kiper | czytając wypociny zawodnika 300 widze że poziom taborectwa na tym forum utrzymuje się standardowo na wysokim poziomie | |||
~kiper | kolego "jonc" jeżeli eksploatujesz jakiegoś cfa napisz jak to wychodzi w paliwie, jak awarie itp chodzi o silnik i zawieszenia skrzynie w manualu sa te same co w premim | |||
okosaurona
| Taczki albo dwukółka w opcji z łopatą i grabiami. | 1 | ||
~kiper | podnoszę, jskieś opinie o cfie z lat 11-13 jakie spalanie?? inne propozycje również mile widziane premiumki znam więc możemy pominąć | |||
~Paweł | Premium 460eev na trasach pomiędzy Austrią a Włochami z naczepe Stas 50m3 wychodziła od 29 do 31 litrów. Zestaw ważył 14 ton | |||
~Pablo | Jezeli chcesz lekkiego konia, to daf cf. A jesli chcesz male spalanie to musisz miec zapas mocy, bo na wywrotce zawsze ladujesz do fulla. Chyba, ze jezdzisz tylko po plaskim- wtedy moze 420KM wystarczy. Ja jezdze R420, naczepa MEGA. Zestaw na pusto bez paliwa wazy 13, 7t. Spalanie od 34 do 40 litrow. Glownie jezdze na Czechy. Nie polecam tak slabego silnika pod wywrotke. Wczesniej mialem R500 i spalanie duzo mniejsze po gorach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.