ID: 229824
Delegowanie pracowników w UE niekorzystne dla firm
ID: 229824
ID: 229824
Przedstawiciele Komisji Europejskiej, bułgarskiej prezydencji oraz Parlamentu Europejskiego ogłosili wstępne porozumienie w sprawie delegowania pracowników. Nowe przepisy utrudnią konkurencję ze strony polskich firm za granicą i mogą się przyczynić do ich stopniowego wypierania z rynków innych państw UE - uważa Konfederacja Lewiatan.
Przedstawiciele Komisji Europejskiej, bułgarskiej prezydencji oraz Parlamentu Europejskiego ogłosili wstępne porozumienie w sprawie delegowania pracowników. Nowe przepisy utrudnią konkurencję ze strony polskich firm za granicą i mogą się przyczynić do ich stopniowego wypierania z rynków innych państw UE - uważa Konfederacja Lewiatan.
~etransport.pl
Posty (156)
~ngine | zsrr przy tych wszystkich unijnych regulacjach europejskich była ostoją wolności. Jedno jest pewne: ue musi kiedyś (niedługo) runąć, pytanie tylko jak Polska się na to przygotuje. | |||
~Wielki Szu | Zaklamany kolego ł ysy jak to jest ze wszystkie Białorusy ci uciekły. Toc stawiales na nich. Znowu zonk. | |||
~ICE | Nie orientuje się ktoś czy wejdzie ten obowiązek tacho w nowych busach od 2020r? Można znaleźć informacje w necie różne. | |||
~mt. | Jak sie nie podoba kierowczynom w polskich firmach, to prosze uprzejmie wyjechac na zachod. Tam tylko czekaja z wypchanymi portfelami, by moc ozlocic polskie kierowczyny. Juz widze wasze emerytury: emerytura o takiej samej wysokosci jak inne w miejscu zamieszkania dla osob o podobnym stazu pracy i skladkach (mutatis mutandis). Baj, baj bajeczko o niemieckich emeryturach w Polsce. Przepraszam, ze tak napisalem ale jestem dziadtransem i nie potrafilem sie powstrzymac | -1 | ||
~Ł ysy | "Im więcej dziadów padnie, tym lepiej dla Panów Kierowców" - pamiętacie ten tekst? Tekst pisany kilka lat temu przez jakiegoś nawiedzonego szoferaka. Jak wygląda rzeczywistość wszyscy wiemy. Trzymajcie kciuki Pany Kierofce za dziadtransów. Dzięki tym znienawidzonym dziadom wy możecie być " Panamy". Wypociny wielkiej szmaty trzeba olać. To przygłup ziejący jadem. | |||
~Ł ysy | Zakładam wyjątkowo abstrakcyjny scenariusz, przyjmijmy, że zarobki w zawodzie prostym sięgają 10tyś zł. Już widzę rzesze młodych ludzików w banku czekających na kredyt na prawo jazdy. Za rok Pany Kieroffce poczują pierwsze sygnały bezrobocia. Za dwa lata zarobki wracają do rozsądnych poziomów. Tylko przygłup wielka szmata świat widzi w swój specyficzny, głupawy sposób. Pożyjemy zobaczymy. Już nawet nie liczę "tych szczęśliwych dat ", które miały przynieść kierowcom wory kasiory. | |||
~Wielki Szu | Ł ysa pała. Przypomnij sobie ze jeszcze niedawno płaciłeś 3. 5 tys szoferom. Dzis za 5 tys nawet Białorusy nie chca u ciebie tyrac. O składkach ZUS nie wspomnę. Do tego zmuszą cie paragrafy. | -1 | ||
~Wielki Szu | ł ysy kmiocie. Tirami nawet Chińczycy nie chca jeździć. To nie jest nawet sprawa zarobków. Znowu w Tworkach zbyt małą działkę proszków ci zaaplikowali. | -1 | ||
~Ł ysy | Wielka szmato, nie dyskutuję z przygłupami, możesz poczuć się wyróżnionym, skwituję twój bełkot. Dzisiaj kierowcy osiągnęli max poziom zarobków. Jeszcze kilka lat temu poziom zarobków dyktowały zarobki zachodnich kierowców. Obecnie praktycznie nie ma różnicy między zachodnimi, a wschodnimi kierowcami przyjmując różnice kosztów utrzymania. Wszelkiego rodzaju parkingowe głupoty rozwieje kalkulator. Zatem, dzisiaj już nikt więcej nie zapłaci, bo płacąc więcej skazuje się na plajtę. Jedyną nadzieją naszych Panuf Kierofcuf są zadłużeni po uszy leasingowcy. Jak ci spłacą fury zarobki spadną. Pozyjemy zobaczymy. Szmata, ty pierwszy grzecznie podpiszesz papierek. | |||
jacek-kuba
| ~Ł ysy Wielka szmata, rozwieję twoje marzenia. Ja wiem jak będzie wyglądała rzeczywistość. Co ty wiesz? masz schizofrenię? nie pamiętasz swoich wypocin z przed kilku lat wstecz? Wyjdź człowieku z lasu albo zamilcz-nie zaczarujesz rzeczywistości. Wyzywanie nic nie zmieni. | |||
jacek-kuba
| Młodzi ludzie w zdecydowanej większości mają w nosie taki zapieprz i brak życia rodzinnego. Prawdziwe dziady padną już padają. Kierowcy ci prawdziwi zawsze znajdą pracę. W ostateczności za granicą -chociaż to akurat nie moje klimaty. Za wiele lat może wejdą pojazdy autonomiczne -wówczas zostanie kilku potentatów, reszta zniknie z rynku-ale to już nie za mojego żywota. Póki co kierowcom nic nie zagraża i nie ma opcji spadku wynagrodzeń. | 1 | ||
jacek-kuba
| Ja doskonale rozumiem, że każdy chce żyć. Czym lżej i wygodnie-tym lepiej. Zdaję sobie sprawę, że człowiek sam się podbudowuje pozytywnym myśleniem. Niestety czas spojrzeć prawdzie w oczy-następuje czystka na rynku przewoźników, to już się dzieje i w najbliższym czasie przyspieszy. Zostaną profesjonaliści-resz ta niestety wróci do zawodów wyuczonych. Artykuły z prasy branżowej doktorów za masło-nic nie zmienią NIC powtarzam. | 2 | ||
jacek-kuba
| Świat idzie w kierunku ścisłej specjalizacji-nikt dzisiaj nie produkuje wszystkiego. Transport nie jest tu żadnym wyjątkiem. Czas rolników którzy mają przy okazji kilka magnumek -mija nieodwracalnie. To nie jest złośliwość z mojej strony, to naturalny, nieodwracalny proces. | 1 | ||
najemnik
| Pozwolę się dołączyć. Pływałem na wyspy i na promie w stołówce same stare chłopy, na Fina to samo i na Norka też. Jak dla mnie do zawodu nie przychodzą nowi ludzie w przeciwieństwie do taboru. Jaki stąd wniosek panie Łysy odnośnie wynagrodzenia? Bo spotyka się już 300 zł dniówki. | 1 | ||
~ada | Mogę wszystko zrozumieć, ale... nie cierpię. Stałe gadanie panów kierowców, szkoda tego czytać. Jak zwykle nic się nie zmieniło. | |||
jacek-kuba
| Zwiększyli jeszcze ilość panierki na rybie w DFDS? Nie byłem tam już ponad rok. | |||
~ada | JAK BEDO PYTAĆ, TO 6 NA POCZĄTKU I WECKENDY W DOMY, HA, HA | |||
jacek-kuba
| Znasz ada kogoś kto taniej jeździ? nie mówimy o traktorach-bo tam nie znam stawek | |||
najemnik
| Też dawno nie byłem w Anglii, ostatnio cały czas ćwiczę Skandynawię. Ada zmienia się bardzo dużo, nowe fury muszą jeździć a nie ma ich kim obsadzać. Wynagrodzenia rosną, pomalutku ale jednak i nic nie wskazuje że ten proces ma się zmienić. Oczywiście jak w każdym wyścigu wcześniej czy później cześć pracodawców dostanie zadyszki i pozostanie tylko sprzedaż sprzętu. | 1 | ||
jacek-kuba
| Dokładnie tak to wygląda-ale kilku forumowych rolników na siłę chce zaczarować rzeczywistość, nie dopuszczając do siebie faktów. Spadam do później | |||
najemnik
| Ada nawet na kilometrówce 40 groszy plus podstawa to szóstka i co tydzień w domu nie jest czymś niemożliwym do uzyskania. Przy ogarniętym spedytorze to nic trudnego. | |||
~ada | JESTEM TYLKO OBSERWATOREM TEGO KABARETU, BO NIE MA WIĘKSZEGO UBAWU JAK Z KIEROWCAMI MAGISTRAMI: SŁOWNIK, APARYCJA, INTELIGENCJA ITP., | -1 | ||
~Wielki Szu | Kolego ł ysy niby czemu ja miałbym podpisywać takiemu jak ty jakiekolwiek lewe kwity? Dzis dziadtrans jest leszczem. Żyjesz latami 90 tymi. To se ne wrati pane. Ode mnie to możesz dostać blaszkę w nalesnikowate czoło leszczyku. | 1 | ||
~ada | To jest to, tak trzymaj wielki szu | |||
~ada | Nie macie pojęcia co was czeka panowie kierowcy, zniszczycie dziadtyransa i będziecie niewolnikami. Tam nie będziecie buiżnić i wyzywać. Tam będziecie pracować jak anonimowe pionki, jak jeszcze będą was chcieli. Będziecie wspominać czasy dziadtransa z łezką w oku. | |||
~ada | no i amen | |||
~Wielki Szu | Zawsze miałem uprzedzenie do tak zwanych małych rodzinnych firm. O niebo lepsze są kolchozy Wypłata zawsze na czas a nawet przed kół wozić nie trzeba a w razie awarii serwis. Opony zawsze firmowe a nie china tiry po trzech latach kupował zawsze dziad a dla mnie nowka z fabryki. O trzynastej pensyjce w postaci boków nie wspomnę. | |||
najemnik
| Dziadtran sam się niszczy a przy okazji niszczy rynek. Dlatego Niemiec, Francuz i Norweg gonią dziadostwo od siebie albo zlecają robotę której sami nie chcą robić. Bo przyjdzie polski dziadtrans i zrobi taniej i szybciej. | |||
~ada | te boki to co? | |||
Dawid87
| wielki szu, twoje wymagania już napisałes, do wymiany koła serwis, opony markowe, trzynasta pensja, i tak dalej, może teraz co potrafisz, zacznijmy od tego że naczępą wjechałeś pod most i ja rozwaliłeś, żeby wymagać trzeba coś umieć, | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.