ID: 229791
Niemieckie kontrole z polskimi nadużyciami
ID: 229791
ID: 229791
Kontrole prowadzone przez funkcjonariuszy regionalnej policji drogowej w Bad Hersfeld ujawniły kilka ciągników siodłowych w rejonie Kirchheim (Hesja), których wygląd zewnętrzny wzbudzał pewne podejrzenia. Zatrzymano między innymi dwa polskie ciągniki jadące w konwoju.
Kontrole prowadzone przez funkcjonariuszy regionalnej policji drogowej w Bad Hersfeld ujawniły kilka ciągników siodłowych w rejonie Kirchheim (Hesja), których wygląd zewnętrzny wzbudzał pewne podejrzenia. Zatrzymano między innymi dwa polskie ciągniki jadące w konwoju.
~etransport.pl
Posty (16)
~Krzysiek kraków | Chore!!! Są towary których zabezpieczyć się nie da... co za roznica czy pojedzie na plandece czy izotermie. Wypasc nie wypadnie. Plandeka, slupki i deski nad burtowe trzymaja wszystko. 23 tony plyt stalowych i 200 pasow? Co to za glupoty. Nie jeden nas wiózł, 1 pas z tych lepszych to 5 ton, dająć 13 pasów czyli tyle ile jest uchwytow mocujacych pomijajac multilocka to jest zabezpieczenie na 65 ton. Co do kostek aluminium, to jak to pasem scisnie to rozetnie pasa. Nawet jak sie kruszyly bo muszą sie delikatnie rozpadać to przecież wewnatrz naczepy, a same klocki pozostaja nie naruszone. Za chwile bedzie ze plandeką możemy wozić tylko jeden jedyny rodzaj towaru... ehhh kolejne argumenty że odechciewa sie tej roboty | 2 | ||
~kiero | BAG ma książki z obrazkami pokazującymi jak zabezpieczyć każdy ładunek. Na stal łańcuchy, na puszki siatki. Niemiecka policja obecnie jest zdecydowanie gorsza od BAG. Nagonka na polski transport zaczęła się w ubiegłym roku, kiedy nastąpiło masowe zatrudnianie Ukraińców. | |||
~trucking | 7 lat woziłem meble, od zawsze były ładowane jak Tetris i nigdy nie spinane pasami. Jedyne wymogi to koce do przekładania, pełne odeskowanie najlepiej listwy obite materiałem lub rozwieszone koce na boki i minimum dwie listwy z tyłu. Meble na plandece od zawsze tak jeździły więc jeśli już tego się czepiają zakazując dalszej jazdy i nakazując przeładunek to coś jest na rzeczy... | 2 | ||
~kierowca | BAG z ddrów 90euro mandat za nie spięte worki dmuchane z pyłem dodatek do farb. Palety metr od ziemi. | |||
~volvo | nie bój sie trucking znajdą się i tacy co dociągną pasem. meble ino będą trzaskać | 1 | ||
~UDO | NIE WIEDZA KOSZTUJE!!! | |||
g-a
| UDO - słownik też. Dla ciebie kwotę chyba nieosiągalną. | |||
~UDO | MĄDRUJĄ TYLKO NA PARKINGU!!! | |||
~Mikilanda | Nie no unia jest zaje.. bista kochajmy ja nie ma co narzekać przeciez wszyscy ja mamy kochac | |||
~Donn Diego | Moze wiozac meble nie mial XL-ki? | |||
~sawa | spokojna jazda i nietrzeba aż tyle pasow do spinania | |||
~Lkw | Od kiedy metalowe blachy spinać można pasami. . łańcuchy i tylko łańcuchy | |||
~New | Lkw... lancuch to sobie zaloz na szyje. Kierowca... zapomniales napisac ile te "worki" z tym pylem wazyly. | |||
~diabel | Co do zabezpieczania ładunków w Niemczech to ich służby kontrolne korzystają z gotowych wzorów na obliczanie ilości np pasów i nie jest to tak jak kolega ~Krzysiek kraków opisuje, a na przykładzie właśnie płyt stalowych dobitnie to widać, liczy się oczywiście wytrzymałość pasa a bardziej siła z jaką może docisnąć towar i co w tym przypadku jest istotne to jego kąt względem podłogi naczepy, następnie współczynnik tarcia pomiędzy podłogą a ładunkiem i tu wspomagamy się matami antypoślizgowymi które właśnie kilkukrotnie mogą zmniejszyć ilość potrzebnych pasów, a reasumując to my czasem myślimy że jeden pas to zabezpieczy ładunek 5 ton ale w Niemczech sens tego jest taki, że trzeba ładunek docisnąć do podłogi z taką siła by nie był w stanie się przemieścić przy nawet dużych siłach działających na niego w czasie jazdy w różnych kierunkach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.