ID: 229540
Stworzony z myślą o potrzebach i komforcie kierowcy
ID: 229540
ID: 229540
Wysokość kabiny w miejscu kierowcy wynosi 210 cm oraz 216 cm z tyłu, daje możliwość swobodnego poruszania się, dzięki temu kierowca jest w stanie wstać i przejść bezpośrednio do części sypialnej. A to nie wszystko...
Wysokość kabiny w miejscu kierowcy wynosi 210 cm oraz 216 cm z tyłu, daje możliwość swobodnego poruszania się, dzięki temu kierowca jest w stanie wstać i przejść bezpośrednio do części sypialnej. A to nie wszystko...
~etransport.pl
Posty (16)
~KruGer | co z tego jak w Europie nikt ich nie kupi ze wzgledu na jakies chore przepisy długościowe po co ten artyków, kazdy kto choć troche interesuje sie transportem wie ze MaCK jest jedna z lepszych cięzarówek | 1 | ||
~Sławnan 550 | Na weekend na Garbsenie by się nadał szczególnie te uchwyty na duże napoje | 1 | ||
darekl74
| u nas niema na takie pojazdy infrastruktury | 1 | ||
MANnalegalu
| ja w moim busie mam wiecej miejsca -stolik z palet i krzeslo ze skrzynki po piwie... | |||
~bakun | W Europie owszem dłuższe naczepy czy linki do 24, 5 metra jak najbardziej, ale wydłużyć nawet obecnie stosowane kabiny choćby o metr to co to to nie. Bo na starym kontynencie panowie nie idzie o nasze potrzeby tylko o potrzeby eurokołchozów ( czytaj korporacji). | 2 | ||
ese
| ~bakun 2018-02-24 21:07:49 W Europie owszem dłuższe naczepy czy linki do 24, 5 metra jak najbardziej, ale wydłużyć nawet obecnie stosowane kabiny choćby o metr to co to to nie... "- Tym bardziej, że zdecydowanie i często o to występują operatywne szczególnie-podobno - w Polsce związki zawodowe kierowców. | |||
irish_dude
| co z tego jak w Europie nikt ich nie kupi ze wzgledu na jakies chore przepisy długościowe po co ten artyków, kazdy kto choć troche interesuje sie transportem wie ze MaCK jest jedna z lepszych cięzarówek Na podstawie jakich doświadczeń stwierdzasz, że MACK, to jedna z najlepszych ciężarówek? Nie chodzi mi o wygląd na zdjęciach. | |||
~janek | A w jakiej marce ciężarówki zarabia się lepiej | |||
~janek | Kenwoorth USA tam pewnie lepiej wygodniej i lepiej płacą | |||
~janek | Może Volvo te na Amerykański rynek Bo tam wszystko większe i lepsze Nawet wypłaty | |||
~Yaco | Niech zaczną myśleć już bo jeszcze 5 lat to trzeba poprosić autoboty bo deceptikony się nie zgodzą... na przewożenie ładunków by warunki kierowców się poprawiły. Najpierw niech poprawią wynagrodzenia a potem warunki | 1 | ||
~Xyz | Maksymalnie 1860 Nm??!! To juz najwiekszy europejski zamulacz srania r410 ma okolo 2100nm. Porazka a nie silnik. | |||
~Zagłoba | Z krótką cysterną u nas by mógł pośmigać. | |||
irish_dude
| Puchatek - chciałem, po prostu, wymienić poglądy, bo może koleś wie o Macku coś, czego ja nie wiem i mogłoby to wpłynąć na moją opinię o tym pojeździe. Szkoda, że nie odpisał. | |||
~Arek | Chyba czas zwijać się do Stanów nie dosyć że wypłata konkretna taka jak powinna być to jeszcze sprzęt odpowiedni Mercedes Actros albo magnumka przy tym wygląda jak Kórnik w Stanach już nawet ogłoszenia po polsku są że przyjmą do pracy i pomagają we wszystkich formalnościach też brakuje kierowców | 1 | ||
~Arek | Xyz ich wszystkie wozy kręcą powoli Dlatego osiągają takie przebiegi zużywają się wolniej dzięki temu dam ci przykład samochód o pojemności 1 litra wał korbowy w tym silniku wykonuje 3 razy tyle obrotów oraz pracy niż duży silnik ten mały szybciej kopnę w kalendarz niż ten duży odpowiednie przełożenia a obroty Nie mają znaczenia i dziwne że ich włosy mają prawdziwe konie a nie silnik 10 l i prawie 500 koni tam motor będzie miał 25 l i tyle samo koni ale będzie mocniejszy i dłużej pojeździ |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.