Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka

ID: 228463


A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie

~wierny FAN
*.194.12.153

Posty (22188)

~KtoPytaNieBłądzi
Nie mam pojęcia dlaczego tak robi ale jedno jest pewne.

Serio idzie "na bogato" i albo jest tak odważny, albo taki głupi, albo ma taką kasę za reklamy tej spedycji, że przy takim zadłużeniu w leasingi spać spokojnie.
~wierny FAN
Kto pyta nie błądzi ale wielbłądzi. A ty wiesz że przy leasingu operacyjnym nie masz obowiązku zapłaty wykupu, mozesz oddać żelazo na koniec ale zwykle jest to tak skalkulowane że lepiej jednak wykupić bo po co robić bankom prezenty
~Spocony Knur,
Liczy na jedno ktos mu to podpowiedział, co 10 lat jest topniecie w transporcie kto pamięta krach 2009r stawki były kosmiczne i nagle pało wszystko, potem odrodzenie, 2020r krach padło mnustwo co nabrali lising ów przez siłę, 2021r - liczy że stawka urośnie bo rośnie gospodarka odzywa, tylko jest pytanie o następnego wirusa i bałagan światowy tego nie przewidzi i nikt mu nie podpowie,
~maly
taa a to zabezpieczenie majatek to stare mieszkanie w bloku wczesny gierek dzialka w dzierzawie i dacia logan kombi

1

~KtoPytaNieBłądzi
Wierny fan
Oczywiście wiem, że nie ma obowiązku wykupu ale jaki by to miało wtedy sens?
On sam kiedyś gadał, że liczy na większe zyski jak już spłaci te auta, że dopiero wtedy zacznie lepiej zarabiać i po spłacie liczy, że te auta jeszcze trochę mu posłużą.
~driver
Nie ma obowiązku?? W którym leasingu? Poza wynajem Który pójdzie na taki myk że zostawi sobie auta bez wartości dla siebie i podaruje takiemu przygłup owi 30%wartości Nic prostego by nie było jak brać leasing z dużym wykupem mieć małe raty i nie wykupywać a braxc kolwjne
~KtoPytaNieBłądzi
W leasingu operacyjnym musisz wykupić zestaw po zakończeniu spłaty?

Rozjaśnia driver bo może się mylę
~driver
Zobowiązujesz się umowa odkupu w dniu podpisania umowy leasingu Pomysl sam jaki miałby interes finansujący zostać z truchlem na placu Chyba że za 1%
~Gucio
Czy Państwo biznesmeny transportowe widziało jakie się auta bierze do firm, to w firmach typu dziadtrans jeden zestaw Sławusia jest wiecej wart jak kilka Waszych złomów i takie firmy mają byc na rynku i w takich powinni pracować kierowcy, a nie biznesmeny z rymplami po 10 lat mienia się przewoźnikami jesteście zwykłymi dziadami co nawet na Was moczu szkoda. Uczyć się od młodych jak prowadzić firmę.
~Mosiek
Gucio, biez sprawy w swoje rynce i też biez lising, że steropiano na angielskiej budowie będziesz nadawał, jak cie wieżyciele nie odnajdo,
~Mosiek
Guciu NIMA co zazdrościć, ty za rok wakacje na Teneryfie spędzisz, glupki na parkingu w niemczech i bedo wzucac filmy jak zesrali się pod naczepo,
~KtoPytaNieBłądzi
Driver, wydaje mi się, że taka Scania po trzech czy 5 latach jest jednak więcej warta niż te 10 czy 20procent wykupu :)
~maly
nowy model R 500 2018r 600tkm nalotu widzialem wczoraj pod bordeaux za 46500E netto
~driver
Powiem tylko tyle Jak brałeś leasing na dobrych warunkach to masz wszystko i fajne auto i prawie za free Oddalbys auto za 8%wartości? Czy 1%
Ł ysy
Gucio. Musisz być wyjątkowo pustym, wręcz głupim człowiekiem.
Nie interesuje mnie wartość pojazdu.
Wyjątkowo jestem zainteresiwany, ile pojazd zarabia. Przecież to maszyna robocza.
Ale to mój punk widzenia.
Sztuką jest włożyć mało, wyjąć dużo. Nie odwrotnie.
~driver
Wartosc pojazdu nie podnosi rentownosci firmy A branie autek po 100tys euro jest przejawem de*ilizmu bo kupując optymalnie zyskujesz np breloczek w postaci nowej naczepy gratis (daf +/-73tys e +naczepa 23tys To zostanie jeszcze na koszty finansowania ) A robotę zrobi taką samą nie wieksża Wyprzedając pytanie o oszczednosci w paliwie scania vs daf są naprawde znikome Nie do odrobienia w ekslatacji
Ł ysy
Przyjechał do mnie przedstawiciel Bergera. Chciał wcisnąć super naczepy. Lekkie /5700 kg/, przynoszące oszczędności w paliwie. Mówił o oszczędnościach na poziomie 1 lotra w stosunku do naczep Wieltona.
Wielton 24500 eur
Berger 28900 eur
Różnica 4400eur × 4, 48=19712 zł.
Teraz oszczędności :
Litr paliwa kosztuje 3. 85netto
19712 : 3. 85 = 5120
5120 ×100 = 512000.
Po przejechaniu 512000km zaczynamy rzekomo zarabiać.
Jaki jest sens zakupu takiego twora? Chciałbym piznać zdanie parkingowych ekonomistów.
Gdy Berger będzie proponował swoje naczepy w cenach Wieltona, Krone zastanowię się nad zakupem.
~driver
paliwo może nie Ale jak mam robotę że potrzebuje załadowac czasem 25, 5t-26, 5t nie ma lepszej naczepy oczywiscie nie w stawkach za 24t
~maly
lysy przyglupie transportowo-forumow y 5700kg to dla ciebie lekki berger???
5200kg wazy moja mulda a najlzejsze bergery to troche ponad 4T
to chyba byl przedstawiciel jakiegos szrotu i chcial ci wcisnac 30 letniego trailora a nie bergera zmien tabletki bo cuda ci sie snia po nocach!!!
a rano pieluche musieli ci zmienic czy udalo sie wytrzymac?

1

Ł ysy
driver. Ładunki pk 24-26, 5 t pozostawiamy dla konkurencji.
Ł ysy
mały. 4700kg ważą 2osiowe naczepy Bergera.
Chyba przeczytałeś kolorowy magazyn nie ten, który trzeba.
~maly
Ł ysy chyba ty
kazda ltn ltcn ltmn ma 3 osie
mulda ltcn wazy 5180 taka mam
~driver
A ja lubię takie Ew lubię doładunki
~maly
2oski maja bardzo podobna wage do "odelzonych" 3 osiek ze wzgledu na "mniej otworow" w ramie technicznie maja 27, 5T ladownosci w rzeczywistosci jakies 26-26, 2T
~Kris
No to zabłysnąłes mały. Tylko co to zmienia w dyskusji na temat? Mozna tez kupic konia na gaz za 150 tys euro i jezdzic nim wokół komina. Kto bogatemu zabroni. Ja nie jestem bogaty wiec kupuje premiumkę za 50 tys która daje mi srednio miesiecznie 4 tys zł a ktos inny kupuje scanie za 380 tys która tez daje mu 4 tys miesiecznie.

1

~Kieroldek
4 koła Kris na kraju czy na zachodzie?
Ł ysy
zcx. Większego klauna od ciebie trudno znaleźć.
Ł ysy
Nie wiem czy na etransport, czy na innym portalu opisywano firmę, która zakupiła gazowe Volva. Te samochody pracują na trasie PL-zachód, robiąc 35 tyś km w miesiącu. Trzech szoferów na furę i cały czas ogień.
Ma to sens. Koszt drogi zero, tankowania dużo taniej. Oczywiście przy stałej robocie.
Jaki sens miałby podobny zakup przez przewoźnika pracującego na moich kierunkach?
Czysta głupota.
Czy oczywiste oczywistości docierają do szoferskich głów?
Wątpię.
Ł ysy
Niech szoferski głupek pójdzie na swoje, kupi gazówkę lub elektryka i zacznie jeździć na północ lub na wschód. Zobaczymy co z tego wyjdzie?
Przygłupiasty mały, czekamy na twoje twórcze tezy.
~Transportowski
Kierowca Andrzej chyba został zastąpiony fachowcem zza wschodniej granicy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.112

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels