~BuZiarz
| A skąd ty wiesz że są w kredytach? Nie rozumiem oczerniania innych na siłę. Driver ty naprawde jesteś dziwny | | | |
~driver
| a leasingi to co to są? | | | |
~Gucio
| Pewnie, bo w firmie gdzie dobrze płacą, mają zadbane sprzęty kierowcy na złość kładą l4. To tylko u dziadka który każe kierowcy zmieniać klepy po godzinach na ka*ale. Opis pasuje do drivera | | | |
~marzenia i upadek
| nikt nie pójdzie na L4, dlaczego bo są to jak to sefy mówią chłopcy ogarnięte i zdyscyplinowane | | | |
~Gucio
| Piszesz leasing i kredyty, więc piszesz dwa razy o tym samym? Lekarz o tym wie? | | | |
~BuZiarz
| Drivera i jego mądrości najlepiej ignorować. Kupil 12 aut za gotowke. A nie, jednak w leasing. Kierowca robi ponad 15 tys km na msc. A nie-to auto robi. Ma robote od rampy do rampy. A nie! On ma przecinki. Kłamca kłamca i jeszcze raz kłamca | | | |
~driver
| Jak sie zakończy sielanka i chłopaki zaczną wiedziec ze moga ugrac cos jak bedą mogli ich rzucić na łopatki To zrobią to szybciej niż sie komus wydaje Oni nic nie traca najwyżej przepakują sie do innego auta w innej firmie na lepszych lub podobnych warunkach | | | |
~BuZiarz
| A Ci właściciele znajda innych kierowców, a może i Filipinczykow | | | |
~Gucio
| Driver widzisz w lustrze idiote? Jak nie to zachacz jeszcze okuliste | | | |
~BuZiarz
| WT z tego co pamiętam KRIS, zakwestionowal kwoty za drogi, paliwo itd. | | | |
~driver
| przykład wt z lutego scania zrobiła 11600km podwójna obsada podwojne koszty A obrót i zysk jak z jednego czyli musiał dołożyc ze swojej pracy na koszty scanii Czy ma to sens? | | | |
~BuZiarz
| Tak. Piszesz o lutym, pamietam twoje wyliczenia gdzie WT policzyl o ponad 2 tys e mniej. Ale to nawet gdyby tylko 1 msc. Najsłabszy w roku. | | | |
~Gucio
| Driver Pacanie liczysz że dokłada a on dalej jeździ. Dziwne? Nawet kierowcę na data odbiera. Zgadnij na jaki system? | | | |
~driver
| nie jest powiedziane ze 1 miesiac w roku jest tylko słaby | | | |
~BuZiarz
| Statystycznie najgorszy w roku jest luty | | | |
~driver
| transport jest fajny ale jako działalnosc wspomagająca inną działalnosc do robienia obrotów i wrażenia w papierach reszta to szambo | | | |
~BuZiarz
| Szambo, od kiedy? Ty pisałeś wczoraj o wakacjach 6x w roku i nogach na kanapie. Znowu kłamstwo? Teraz masz inną działalność a transport to tylko koszty? Jp. Driver pogrążasz się | | | |
~driver
| popatrz na dobrobyt w timocom barometr de-> wszystkie kraje 19%/81% 1 ładunek na 5 samochodów Mamy marzec ! | | | |
~BuZiarz
| BuZiarz podróbko za. s. rana nie stać cię na wymyślenie swojego nicku i. d. i. o. to?
Musisz co chwilę podszywać się pod inny nick? | | | |
~BuZiarz
| Słucham??? | | | |
~Gucio
| Kurczę, teraz BuZiarz ma rozdwojenie
Może porejestrujcie Nicki? | | | |
~Gucio
| Do panów BuZiarzów, obojętne który prawdziwy. Nikt glupot nie pisał | | | |
~BuZiarz
| No to nie słuchaj tylko myśl, te posty z wcześniejszej strony i obecnej są podróbki BuZiarza.
Ten sam matoł podrabia też posty Miśka i kilku innych, można sobie polecieć po ip z jego postów :) | | | |
~BuZiarz
| Gucio ok nie mówię, że napisał ale po co podbierać czyjś nick, pisze chłop z sensem, widać, że nie jest głupi ale chyba na własny unikatowy nick go stać... | | | |
~BuZiarz
| Także podróbko BuZiarza odpuść, wymyśl swój nick...
Swoją drogą oglądałem z nudów wczoraj ten live Tkaczyka, Nasiera nazywa bardzo odważnym i podkreśla co trochę, że Nasier ma jaja.
Tkaczyk nie chce ryzykować i zostawia zestawy pod Adarem ale idzie też prawdopodobnie w busy...
Swoją drogą po tych filmikach na YT:
Szukanie ładunku na giełdzie
Wywiad z windykatorem 1
Wywiad z windykatorem 2
Gdyby poleciał teraz pod inną spedycje albo robotę to stal by się jeszcze większym pośmiewiskiem bo tyle się oglądał, odstraszył jak to niebezpiecznie jest na giełdach itp i wyszedł by na chorągiewkę straszną. | | | |
~driver
| brodaty jest cwany moze mniej moze lepiej lub gorzej ale stabilnie bez szaleństwa Ci co kupują nowe auta i daja je innym to i tak pewnie wylecą z radaru bo to jest dla nich medialne upokorzenie | | | |
~Kris
| Mamy tutaj drivera i krisa co opieraja sie na liczbach i wieloletnim doswiadczeniu i druga gruoe ktora jako argumenty ma gornolotne frazesy eyidealizowanym transporcie ktory nie istnieje. Druga strona nie ma argumentow bo ich nie moze miec bo nie odroznia netto od brutto nie wie jakie sa stawki podatkow itd itp. Owszem jezdze wokol komina co nie znaczy ze nie wiem jak wyglada na zachodzie. Jezdzilem tam wiele lat i od 10 lat nic sie w stawkach nie zmienilo tylko koszty poszly w gore. A skad wiem? Bo startuje w przetargach na zachodzie i notorycznie przegrywam bo daje staeke 1. 15-1. 2 a tzn ze ktos jezdzi taniej. Skoro wiec spedycja jezdzi taniej niz 1. 15 to ile noze miec celebryta z drugiej reki. Ale to kierowcow nie przekonuje bo oni eidzieli i slyszeli ze wt ma fajne stawki to zamyka temat. Kola sie kreca wiec kasa musi byc. | 1 | | |
~driver
| mam robote na kraju 108km kółko =850pln netto dwa kółka robi mi wrak e3 z pod płotu dziennie przez wszystkie dni pracujace w miesiacu kierowca bierze 4000zł stałej wypłaty za max 10h dziennie To jest lepsze jak nowy daf lub noffka scania w europie Gdybym miał wiecej takiej roboty To nawet 1 by nie jezdził po europie Samochód max 20tys zł i naczepa na 10tys i robota idzie | | | |
~maly
| tak tak do tego trytytki szpula drutu i z 7 zapasow zjezdzonych do zera na wymiane aa no i oczywiscie tacho a*alog i grucha w lapie czy itd stoi tak to wyglada wasza jazda po pl | | | |
~driver
| spokojnie spokojnie jeszcze w 2018 miało kontrol vos-a w gb Jakoś bezkosztowo nie kazdy ma tak utrzymane auto A z miedzynarodówki jeszcze nie zeszło robi cz sk hu i czasem it Gdzie trzeba to sie jedzie | | | |