ID: 228463
Nasierowski nowa transportowa gwiazda facebooka
ID: 228463
ID: 228463
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
A co sądzicie o naszej nowej gwieździe transportowej niejakim Nasierowskim? Ostatnio wyliczył że koszty jego jazdy po UE zestawem to 53 centy reszta to zysk!!! jest 2018 rok a ja głupi myślałem że tacy goście już dawno zostali zlicytowani ale jak widać wciąż potęga kalkulatora Z Garbsena jest widoczna w narodzie
~wierny FAN*.194.12.153
*.194.12.153
Posty (22278)
~driver | narazie to kilku handlowców sie smieje że kr*yni głownie swieżaki biora w kazdej cenie bez targowania Floty narazie odpuszczają zakupy Ja to odbieram jako przepowiednie ze spadek bedzie duży Ale moge sie mylic | |||
~Ł ysy | Patryk. Twoj szef musi być ociężałym umysłowo. Jeżeli piszesz prawdę, musi być idiotą. | |||
~Hycel | Tak łysy wszystkie szefy są idiotami oprócz ciebie i tych co popierają twój punkt widzenia. W Tworkach są i napoleony. | |||
~driver | jak moze być wpłata własna 20-30% i całkowity koszt 112-125% To przecież jest chore | |||
~Ł ysy | Hycel. Masz glowe na karku. Potrafisz sobie wszystko wytlumaczyc tak, aby pasowalo do twoich chorych wyobrażeń i głębokich przemyśleń. No tak, dziadów najbardziej boli fakt, że koleś zalożyl sobie pętle na szyje w wysokości 720 tyś zł. Jak q/rwa nie zazdrościć. No jak. Trzeba mieć szoferski łeb. Powiem inaczej, jak się z niego nie śmiać. | |||
~Ł ysy | Myślenie polskiego szoferzyny. Nie mylić z kierowcą. Szef zwany dziadem ma się zadlużyć na 720 tyś zł, mieć zysk ma poziomie 3-4 tyś zł i ma obowiązek płacic głupawemu szoferzynie 12-15 tyś zł. Szok. Czego to na parkingach nie wymyślą. Oczywiście szoferzyna za nic nie odpowiada, robi łaske pracując. | |||
~Ł ysy | Najlepiej brać 20 sztuk za 15 milionów. Wtedy można stawiać wsrunki bezpośrednim klientom. Bo klienci są głupi i nie mają internetu. Można wstawić auta do Rabena czy Adaru. Kasa sama płynie. | |||
~Ł ysy | Zapomniałem, szoferzyna wybiera, kiedy chce jechać i gdzie. Tak ma Patryk u porządnego, mądrego szefa. | |||
~driver | ale oni w to idą i wierza Ze gwarancją sukcesu jest nowe auto bo sie nie psuje I to co pokaze komputer w spalaniu A nie dystrybutor po zatankowaniu Oni widza to co chcą i pod takim kątem jaki pasuje Nie psujmy im tej radosci | |||
~Ł ysy | driver. Masz racje. Nie wolno niszczyć marzeń. Jak to było? Ogień na tłoki, ważne że się koła kręcą? Chcę zarabiać w taki sposób, aby koła jak najmniej się kręciły. | |||
~driver | ja licze prosto suma rożnica i na tym kończe Mnie nie jest stać na oszczednosci bawienie sie że auto z kazdą generacja pali 10% mniej A jakos tego nie widac E3 z dobrą nogą spaliło tez 28l Jak w E6 wsadzisz de*ila to zrobi 32l Chyba ze to udrutowny elektronicznie daf I pali kazdemu tyle samo Opony może oszczedzają paliwo ale napewno szybciej je zmieniasz bo juz nie ma takich na 300-400tys Wiec nie ma to roznicy | |||
~Hycel | Z dziadem w dyskusji nie wygrasz on wie lepiej że najlepsza jest premium z 2 milionowym przebiegiem, bus naprawczy, spawarką invektorowa pudełeczko szybkozłączek i szpulka drutu gładkiego ocynkowanego. Co za zryty berety. Na złomie premium za darmo dają. Łysy już nad niejednym ubolewał, nad mielczarkiem, nad girteką. Psy szczekają a karawana jedzie dalej | |||
~driver | A ja w firmie mam pierwsze auto swoje FH 16 z 95r euro 1 na pompie przebieg 2, 8mln i jeszcze jezdzi rewelacyjnie 100% silnik orginał nie ruszony Pali od strzała spalanie jego ok 35l full wypas jak na tamte lata Az miło jechac Tylko trzeba umiec zmieniac biegi A to teraz jest wyczyn w terazniejszych kieroffcach | |||
jacek-kuba
| Bardzo ciekawa dyskusja dwóch dziadów Jeden bankrut, a drugi w trakcie upadku, bo autka stoją pod płotem. Tłumaczą jak żyć -bezpośrednio po zgonie. | -2 | ||
~Hycel | Dziady z dziubków sobie spijają. | |||
~Hycel | Tylko qurwa nie rozumiem jednego. W okolicy bankrutują firmy małe że starym sprzętem. Jedni już trzecie życie mają a molohy się trzymają. Firma niedaleko gdzie mieszkam, właściciel ma 3 stare zestawy. Dafa, premiumkę i volvo. Już od dwóch lat jeździ sam bo nikt na te padła nie chce przyjść. Stawki też nie może wysokiej zaoferować bo ma taką robotę. Daf i premiumka już sprzedana a volvo sam jeździ. Jak to jest że forumowi krzykacze że słomą w butach mają komplet chętnych? | |||
~Kris | Hycel to jest bardzo proste. Nie kazdy dziad jezdzi pod spedycją. Mozna miec kilka starych aut i miec robotę z pierwszej ręki. MOzna miec nawet jedno auto i dobrą robotę. I nikt starym autem nie wybiera się w podróż do hiszpanii. A dlaczego mają obsadę? Bo sa ludzie którym nie chce się jezdzic 3 tygodnie w trasie nawet nowym autem. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dziady pranie dalej na tarach robią bo automatów się boją haha | |||
~Kris | W miescie w którym mieszkam jest browar. Wozi sie do niego butelki z huty szkła i magazynu buforowego. Tych kursów jest kilkanasicie dziennie plus dostawy na magazyn biedronki do sąsiedniego miasta. Te kursy są stosunkowo mało płatne ale w ciagu 8-10 godzin zrobisz 4 takie kursy i juz jest fajna dniówka. Nowa scanią z nowa naczepą za 500 tys nie zaobisz nigdy w takiej robocie. A tam jezdzą ludzie scanią 3, dafem 95, premiumką. Im nie trzeba wodotrysków. On po 10 godzinach trzaska dzwiami i idzie do domu. | |||
~Ordynator orginał! | Kris, w Dojczland nie mają takich rozterek. Bez znaczenia czy międzynarodówka czy między magazynami, tabor jest świeży i regularnie odświeżany. Ojro draj to u nich stoi już w muzeum. Dlaczego u nas jest inaczej? Odpowiedź nasuwa się sama. Jak ktoś kupił nowy czy stary zestaw i jęczy to pretensje powiniem mieć do siebie. | |||
~jarek ogarek | u mnie fabryka magazyn 2 km -cena za kurs 400zł - 3 kursy 8-9 h -1200 zl dniowka kier 300zl stary actros mp 4 -2013 wystarczy na ta robote | |||
~driver | Ale najlepsze jest zaplecze techniczne u srakera w samym centrum osiedla Sąsiedzi są pewnie zadowoleni z sąsiedztwa z bazą transportową I paliwową Ciekawe co na to organ wydający licencje na podstawie oświadczenia o posiadaniu zaplecza technicznego Pewnie w najbliższym czasie wpadnie ktoś z ochrony środowiska i starostwa w celu weryfikacji oświadczenia | |||
~Kris | Tak ordynator w de robia przerzuty miedzy magazynami nowymi autami. A potem sprzedaja 2 letnie z przebiegiem 20 tys do polski i placza przy sprzedazy | |||
jacek-kuba
| Co dalej, jak stary szrot się rozleci? Pamiętam doskonale jak kiero jechał padliną, a dziad, tłusty, brudny- fucząc jechał za nim i wiózł zapasowe części. Wniosek jest tylko jeden-skoro dziad pracuje, dodatkowo kradnie i nie ma na porządny sprzęt, to suwnicowa musi opływać we wszelkie bogactwa. | -2 | ||
~Dawid87 | "Ordynator orginał! 2022-10-25 17:18:00 Kris, w Dojczland nie mają takich rozterek. Bez znaczenia czy międzynarodówka czy między magazynami, tabor jest świeży i regularnie odświeżany. Ojro draj to u nich stoi już w muzeum. Dlaczego u nas jest inaczej?" ty byłeś kiedyś chociaż przejazdem przez Niemcy? nie będę pisał o oficjalnych danych które mówią jasno Polska ma najnowszy sprzęt w Europie, ciągniki Niemcy może w większości mają nowe to fakt ale naczepy to jakaś porażka większość nadaje się do huty to złom który nie nadaje się na drogi. | |||
~Franek Kimono | Fakt naczepy DHL, DSV aż wstyd patrzeć. Najgorszy pordzewiały syf to Ital Cargo. | |||
~kierowca | trociniak, deklu a ty kiedyś byłeś dalej niż w pobliskim lidlu? Polska ma najnowocześniejszy sprzęt? Takie dekle jak łysek, kris czy twój stary mocno odstają od stawki ale w myśl zasady - czepiło się goowno statku i krzyczy PŁYNIEMY chcecie się załapać na order. Do budy. Przecież tacy idioci tylko kwiczą, że drogo, że ci co lizingi to już pętla na szyi. Zamknąć ryje. Nie jest to temat dla was. | 1 | ||
~Kris | kierowca pochwal sie jak ty odświezasz swój tabor. Co ile lat kupujesz nowe auto? | |||
~jarek ogarek | on ma 25 letniego passerati lub 23 l lagune to co ma wymieniac, ? | |||
~Ordynator orginał! | Dawidku coś ci sie pofanzoliło. Dysponujemy największą flotą w Europie, ale na pewno nie najnowocześniejszą, a to różnica. Jeździ po Polsce na polskich blachach jeszcze sporo ojro draj. Co się tyczy naczep dojczlad, Jak naczepa sprawna to nie widzę problema. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.