~Hycel
| Haha. Dziadtrans to znawca jest starego podrutowanego premium. | | | |
~Hycel
| Od kiedy kierowca ma obowiązek znać się na firmowych finansach? | | | |
~Kris
| NIe ma obowiązku. Ale jak sie ciulu nie znasz to po chooj zabierasz głos w sprawach o ktorych nie masz pojecia? To jest własnie typowe dal ciula. Najpierw powie a jka mu wytkniesz brak wiedzy to się tłumaczy ze on nie musi. Idz naszczac na koło i spac. | | | |
~Hycel
| Albo od kiedy twój lansowany model finansów firmy jest jedynie słuszny w każdych innych firmach? Jakoś nie słyszałem żeby ktoś ciebie lub łysego mianował do Nobla z ekonomi lub były wasze poglądy wykładane na prestiżowych uczelniach ekonomicNych | | | |
~Kris
| A jakie modele się wykłada na parkingowym uniwersytecie? | | | |
~Kris
| BO na akademii ekonomicznej uczą że zysk jest wtedy jak przychody są wyzsze od kosztów. | | | |
~Hycel
| Ciulem to jesteś Ty. Ja nie piszę na tematy ekonomiczne firmy jak zauważyłeś tylko o techniczne. Z ekonomicznych spraw wiem że większość przewoźników daje sobie radę z nufkami i dobrą robotą. Ciebie to przerasta i piszesz jak to wygląda twojego punktu widzenia, jednocześnie zalewając się żółcią. A ja mam z tego dobry ubaw. | | | |
~Hycel
| Tak? Nie wiedziałem? Czyli 70% przewoźników z własnej kieszeni dokłada do interesu? Tylk Kris i łysy odkrył tę zależność haha | | | |
~Kris
| A to przepraszam. Zle zrozumiełem. Głupi myslałem ze kupno/sprzedaz i leasing to kategoria ekonomiczna. A to techniczna. Nie mam wiecej pytan. | | | |
~Hycel
| Kierowca pilnuje głównie swojej ekonomii. Jeśli niema 500zł dniówki, sprzęt jest podrutowany to nie jedzie. Ekonomia dziadtransa musi zazębiać się z ekonomią szofera. Tyle w temacie. | | | |
~Kris
| Ja nie wiem z czyjej kieszeni ktos dokłada. Czy wogole dokłada. Ja tylko pisze ze zeby był zysk to koszty muszą byc nizsze niz przychody. I miałem ciebie zapytac jak to osiagnąć z nufką za 160 tys euro no ale ustalilismy ze ty jestes od spraw technicznych a nie ekonomicznych. Wiec chyba się nie dowiem. | | | |
~Hycel
| ~Kris
2023-01-04 22:53:58
A to przepraszam. Zle zrozumiełem. Głupi myslałem ze kupno/sprzedaz i leasing to kategoria ekonomiczna. A to techniczna. Nie mam wiecej pytan
2023-01-0 4 22:50:28
Ciulem to jesteś Ty. Ja nie piszę na tematy ekonomiczne firmy jak zauważyłeś tylko o techniczne. Z ekonomicznych spraw wiem że większość przewoźników daje sobie radę z nufkami i dobrą robotą. Ciebie to przerasta i piszesz jak to wygląda twojego punktu widzenia, jednocześnie zalewając się żółcią. A ja mam z tego dobry
Z tego co zauważyłem nasz spór dotyczył nufek i starych premium przez ostatnią część dyskusji. Pisałeś że nufki się psują. Jako stary szofer zaliczam to do tematów technicznych. | | | |
~Kris
| Proponuję na tym zakonczyc bo i tak do niczego ta dyskusja nie prowadzi. | | | |
~Hycel
| No chyba tak. Zwłaszcza że nie pamiętasz tematu o który toczyła się góvnoburza. Haha | | | |
~Hycel
| Czyli podsumujmy moją pierwszą część wypowiedzi. Według wybitnych ekonomistów etransportu:
1 Ł ysy: ilość ciężarówek na drogach nie świadczy o opłacalności transportu,
2 Kris: zwiększenie ilości ogłoszeń na otomoto świadczy o braku zapotrzebowania na usługi transportowe.
Ciekawe spostrzeżenia. CzyliJeśli z powrotem zacznie się boom na usługi transportowe to ogłoszenia z otomoto znikną? | | | |
~Hycel
| Dobra dziady muszę się z wami pożegnać wruce tu za 60 dni. Tyle niby czasu musi upłynąć według srajwera żeby ostatnie faktury z grudnia spłynęły, po tym czasie będzie bankructwa. W sumie u mojego szefa spływa to po 14 dniach więc do 15 stycznia powinien zbankrutować. Twu. Stop. Ostatni transport zrealizował on 23grudnia czyli już powinno być bankructwa bo pieniądze spłynęły już. | | | |
~Hycel
| Wrócę | | | |
~Hycel
| W sumę to jest jeszcze jeden temat do poruszenia. Forumowi przewoźnicy są zgodni że każdy przewoźnik na nufkach z lizingiem jest idiotą. Mi się bardziej wydaje że idiotą jest ten kto bierze ładunki z terminem zapłaty 30 lub60dni. ale ja się na ekonomi nie znam. | | | |
~Mistrz
| Ale każdy zauważy jak gupi kierowca sie rozwiną, od protestów żeby Unia im nie podwyższyła wynagrodzenia ( były takie protesty polskich kierowców) do 6900 brutto podstawy na międzynarodowej :) a na forach od dziesiątek lat kwiczą przewoźnicy jak to źle, stawki stoją w miejscu, może policza i się okaże że na minusie są ( żartuje nie policza bo trzeba umieć liczyć) | | | |
~Remik
| Według Guru transportu et to wszystkie firmy, które teraz jeżdżą są zarządzane przez idio/tów co nie potrafią liczyć i niedługo czeka ich upadłość, to ja się pytam po co te Guru et dalej jeździ? | | | |
~Remik
| Zaraz się dowiemy tego i czym dziady dawno kwiczą, że transport się nie opłaca :) | | | |
~Kris
| Kto i gdzie napisał ze wszystkie firmy upadną? | | | |
~Kris
| Miszcz ile ty masz lat? Jak długo jestes na swoim? Wiesz jakie stawki były 15 lat temu, ile zarabiał kierowca, ile kosztowało paliwo? | | | |
~driver
| Stawka na unie wraca z 2017r tylko nie paliwo drogi kierowca | | | |
~Mistrz
| A propo łysego, pisal że jest kryzys a u kierowców raj, a dlaczego ma być inaczej skoro ciągle mają podwyżki wynagrodzen? Co prawda dzięki rzadom UE i Polski ale już nie jeżdżą za minimum podstawy | | | |
~Kris
| Miszcz skoncz pier. dolic tylko napisz jaka jest stawka ze sląska na niemieckie agłębie dzisiaj a jaka był 10 lat temu. Jaka jest stawka na włochy i spowrotem. | | | |
~Mistrz
| Nie wiem bo ja tylko po kraju jeżdżę a jaka jest stawka? Na pewno wyższa | | | |
~Mistrz
| A jak jest taka sama to znaczy że przez tyle lat pięknie się dorobili na kierowcach | | | |
~Kris
| Czyli nie wiesz ale pierd. olisz ze jest wyzsza. Tak samo poszedłes na swoje bo skoro tyle aut jezdzi to musi sie opłaca. Teraz jestes w doopie ale niczego sie nadal nie nauczyłes. Dlatego taka choojnia w transporcie bo przygłupy się zabrały za robienie biznesu | | | |
~Kris
| Mozna sparafrazowac powiedzenie o wyrwaniu chłopa ze wsi. Wyrwie się kierowca zza fajery ale fajery z niego nie wyrwiesz. Poszedł na swoje a dalej mysli jak kierowca. Wszyscy go okradają. | | | |