ID: 226641
witajcie fachowcy
ID: 226641
ID: 226641
Witam, panowie można powiedziec ze robota ogarnieta ale czas na wybor konia. Mianowicie mowie szczerze jak jest na poczatek na jazde po naszym pieknym kraju myslalem o euro 4... co byscie polecili only manual?? ? z góry dzięki za ewentualne wypowiedzi
Witam, panowie można powiedziec ze robota ogarnieta ale czas na wybor konia. Mianowicie mowie szczerze jak jest na poczatek na jazde po naszym pieknym kraju myslalem o euro 4... co byscie polecili only manual?? ? z góry dzięki za ewentualne wypowiedzi
~wolf*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
*.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Posty (33)
~wolf | budżet to jakieś 17-19 tys. euro i kolego po prostu już głowa boli od wszystkiego bo przyznam że na start chciałem coś tańszego żeby coś jeszcze zostało w kieszeni zanim coś się zazębi | |||
~maro | Scania 420, na początek idealna. | |||
~cywil | ~wolf 2017-12-09 20:08:21jeszcze zostało w kieszeni zanim coś się zazębi>czuć dziadtransem... | 1 | ||
gustav
| Biznesplan wygląda tak, kupię ciągnik, a jak coś zostanie to będzie na paliwo, no bo jakie ja tam mogę mieć jeszcze koszty? Żadnych!!! Jak na paliwo nie zostanie to też sobie poradzę... | |||
~maro | cywil żal ci du pę ściska? | |||
gustav
| Wymagania też całkiem spore i zastanawiam się tylko czym powodowane? Wiedzą, doświadczeniem, dlaczego tylko manual? | |||
~maro | Gustaw nikt tu nie pyta jaki ma biznesplan. | |||
laki81
| Człowiek grzecznie zapytał, prosi o jakąś radę, to czy trzeba na dzień dobry mu dowalić. Chyba po to jest ten portal, by sobie pomagać w kwestiach związanych z transportem. Nie ma ludzi co wszystko wiedzą. Więcej życzliwości, a wszystkim będzie lepiej. | |||
gustav
| maro, ja spytałem. Coś w tym złego? No chciałbym się dowiedzieć dlaczego koniecznie manual? Może się czegoś nauczę, dowiem na starość? | |||
~maro | To może wolf odpowie dlaczego only manual. | |||
~Sweden1981 | Bierz scanie euro 4 z 2008 roku bo viatol jest na euro 5 koszta takie same jak euro 5 bo nie lejesz adblu i nic ci sie nie popsuje co jest z tym związane, e5 w tych pieniądzach też będzie już wylatane a jak ci przyjdzie wymienić tłumik lub coś z adblu to osiwiejesz, do scani masz najwięcej części i zamienników | |||
~Sweden1981 | Manual pewnie dlatego że jest wieczny, sprzęgło co 800 tyś a automat to wiadomo, każda wizyta w serwisie to minimum 10k | |||
gustav
| Sweden jeszcze raz i po polsku, bo coś namotałeś... | |||
~fikolek | Sweden1981 - skad masz takie informacje? z garbsena? | 2 | ||
gustav
| Ja słyszałem lepsze uzasadnienia; "automatem zimą nie ruszysz i pod górkę nie podjedziesz!" | |||
gustav
| Z własnego doświadczenia wiem, że wstręt do automatów mają ci którzy go na oczy nie widzieli... | |||
silwio
| Ech... jak to czasem przyjemnie poczytać "fahofcuf"typu Sweden... -:) | |||
~Sweden1981 | Kolega chce kupić auto 60 tyś zł a nie za 100 tyś euro, jak by brał nowe to automat ale jak stare to oczywiście że lepszy manual, mądrości piszą ci co nie płacą za naprawy | |||
pawel744
| Właśnie co chwila płacę za naprawy scanii e5 420KM 2008r 2009r pierwsza rejestracja, a DAF e5 2007r jedzie i jedzie i jedzie... 1303000km | |||
gustav
| Sweden mało logiczne wytłumaczenie. Skoro piszesz, że nowy automat jest super, a stary do dooopy, to co potem z takim robić? Nowy się zestarzeje i co? Jeździć nim nie warto, kupić nikt nie zechce... Do muzeum? | |||
~cywil | laki 81 to szmbo jest i tyle... | |||
silwio
| gustav.. . nie rozumisz?... stare automaty siem psujom... stare manualne siem starzejom i... dalej jeżdżom... tak fahofcy gadajom.. -:) | |||
~wolf | Drodzy panowie po prostu grzecznie wolałem zapytać o opinie. Ja nadal jestem na etacie 7l u jednego typa jezdziłem maenem tga troszke scania a teraz dafem z 11r do sedna byłoby mnie stac na jakies euro 5 ale po prostu człowiek który mi daje robote sam mówi zę na start po co wydusić ostatni grosz że niby ładny świeży nowszy samochód jak to ma zarabiać | |||
~dobry kolega | silwio witaj przyjacielu stoisz moze kolo frajburga? jakby co podjedz do herbolzheimu stoi tam moj zestaw mam kontener chemiczny z kwasem solnym lece z tym w pon do oberhausen | |||
~wolf | jest taki plan i uwazam ze szczescie ze jest gotowka na to i dlatego nie chce na sile sie zapozyczac itd. rznac wielkiego przewoznika a potem plakac ze musze auto splacac a stawki taakie slabe to dla mnie dziad trans | |||
~wolf | teraz jezdze xfeem w automacie i sie przyzwyczailem nie ma tragedii ale osobiscie w starszych autach preferuje manual i tez sie przyznam ze po prostu lubie zmieniac wajchowac i miec kontrole nad silnikem | |||
~wolf | moje typy to volvo albo daf doradzcie prosze jaki najlepszy silnik np w volvo tak do 70tys polskich złotówek | |||
~wolf | pawel744 odwieczne pytanie jak z olejem? masz tzw auto po serwisie olejowym? | |||
pawel744
| Ja proponuję DAFa, najlepiej ATE | |||
pawel744
| Tak, jest po serwisie olejowym przy 500000km I jest z nim o wiele mniej problemów jak ze scanią, o której pisałem wcześniej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.