ID: 225329
Wysokie kary finansowe utrudniają pracę ponad połowy polskich kierowców
ID: 225329
ID: 225329
Transport drogowy to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Jednocześnie branża wciąż zmaga się z brakiem kierowców zawodowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę INELO, właściciele i osoby zarządzające w firmach z tego sektora za największe utrudnienia uznają wysokie kary finansowe podczas kontroli oraz eurobiurokrację.
Transport drogowy to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Jednocześnie branża wciąż zmaga się z brakiem kierowców zawodowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę INELO, właściciele i osoby zarządzające w firmach z tego sektora za największe utrudnienia uznają wysokie kary finansowe podczas kontroli oraz eurobiurokrację.
~etransport.pl
Posty (55)
Przemas1984r
8 lat temu | Dla mnie czas spędzony bez rodziny jest największą karą! Ale zgodzę się co do Art. że podczas kontroli zawsze znajdzie coś inspektor żeby wcisnąć te pare euro mandatu. | |||
~Viking 8 lat temu | Bajki, zwykłe bajki, i to mocno przesłodzone. Uczciwy i porządny pracodawca się nie ogłasza, on nie szuka pracownika, to jego kierowca wciąż poszukuje, Wystarczy ze szef napomknie ze chce kupić nowy zestaw, a już jego kierowcy ściągają braci kuzynów, przyjaciół, itd. Wystarczy wejść na dział PRACA i co widzimy? zawsze od lat ci sami pseudo psiewozniki, codziennie od lat szukają frayerów. . a co oferują? narzędzie pracy, ( samochód ) stara zdezelowana komórkę, używane przez 5 - ciu poprzednich kierowców buty, poobijany kask, wynagrodzenie z najniższej stawki 2000 zl brutto, i stawkę za km 40 - 45 gr. To są zwykłe dziad transy. | 1 | ||
Przemas1984r
8 lat temu | No i kary finansowe powinny także dotyczyć spedytora od dziadtransow i ich ciągłe gadanie: "Jedź bo oni tam na Ciebie czekają" chociaż kończy Ci się czas, "Postaw im flaszkę to na pewno Cię zaraz rozladuja", "Pogoń ich tam, niech się wezmą do roboty"! | 1 | ||
~Ronin 8 lat temu | Potega polskiego transportu opiera sie na niepłaceniu zusu, podatków, dwie karty, magnezy, przełaczniki, zanizanie frachtów, kabotaze. A ostatnio zatrudnianie taniej siły roboczej (Ukraina, Białorus, Filipiny, niedługo beda dziady zatrudniac emigrantów z Afryki:) | 1 | ||
~ktosik 8 lat temu | wcale sie nie dziwie ze taki artykul powstal. jak zostal otworzony rynek pracy dla polinteligentow, a nawet cwierc, to nie ma sie co dziwic ze ich wszystko przerasta. znajomosc przepisow i ich stosowanie umiejetn osc czytania i sprawdzenia czy dokumenty odpowiednio wypelnione. to przerasta tzw " zawodowych kierowcow " | 1 | ||
~Ronin 8 lat temu | Ktosik pracujesz w takim systemie 3-4 tygodnie w budzie? | |||
~Ronin 8 lat temu | tu chodzi o dziadów transportu POlskiego | |||
~ktosik 8 lat temu | nie. a co to ma wspolnego z artykulem? | |||
~ktosik 8 lat temu | i ja to bym nawet chcial zeby firma zapewniala mi magnez. | |||
laki81
8 lat temu | Wysokie kary?To tylko na zachodzie Europy, tam konsekwencje manipulacji przy tachografie i innych naruszeniach są faktycznie wysokie. Na naszym krajowym podwórku kary są śmieszne 2tys dla kierowcy, 5tys na przedsiębiorcę za tzw. przekręty np:za magnes. To ma odstraszać?Należy zdecydowanie zaostrzyć przepisy w tej kwestii. Tak osobiście uważam. | -1 | ||
barracuda
8 lat temu | ~LejeNaDziadowSikiem Co jeszcze wymyśli forumowy głupek? | -1 | ||
barracuda
8 lat temu | Bóg zapłać za dobre słowo. :-) Charakterystyczne sformułowania, to "podpis" forumowego głupka. Nie ma to jak dobry humor z rana. :-) | |||
~Rysiek777 8 lat temu | jakie kary? wystarczy przestrzegać przepisów ale jak hołota tego nie rozumie to powinni karać i tak też czynią !!! ja pracuje 3, 5h jazdy+godzina pauzy+3, 5h pracy (jazda +praca) i fajrant i jeszcze nigdy nikt mnie nie ukarał | |||
~Rysiek777 8 lat temu | i nie bardzo też rozumiem po co wy pracujecie wiecej jak 8h? gdy wynagrodzenie jest stałe i wynosi 2tyś zł brutto a dieta i ryczałt jest za czas spędzony na wyjeździe | |||
~dobry kolega 8 lat temu | rysiek pracuje tak samo w ch w tym kraju to norma spedytor nawet glosu nigdy na mnie nie podniosl normalna wspolpraca jak mowie ze koniec pracy bo czas zakonczony to nie ma dyskusji | |||
~Rysiek777 8 lat temu | w Polsce też 8h to norma i każdy ma to zapisane w umowie że tygodniowy czas pracy wynosi 40h lub jeżeli nie to jest to uregulowane w KP a frajerzyny się spinają żeby na maxa ciągnąć i potem lament bo kary a co w perspektywie? że dziad poklepie go po plecach? | |||
~Rysiek777 8 lat temu | wiec reasumując - prawo mamy dobre, państwo oferuje bezpłatne sądy pracy wiec gdzie jest problem? no ludzie tacy upośledzeni i zastraszeni |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.