ID: 224107
Wielka Brytania: od 1 listopada br. kary dla kierowców odpoczywających w kabinach
ID: 224107
ID: 224107
Od przyszłego miesiąca brytyjska Agencja Normalizacyjna ds. Kierowców i Pojazdów (DVSA) zacznie nakładać mandaty wysokości 300 funtów na kierowców odbywający swój obowiązkowy 45-godzinny okres odpoczynku w kabinach i dodatkowo może nakazać wznowienie okresu odpoczynku.
Od przyszłego miesiąca brytyjska Agencja Normalizacyjna ds. Kierowców i Pojazdów (DVSA) zacznie nakładać mandaty wysokości 300 funtów na kierowców odbywający swój obowiązkowy 45-godzinny okres odpoczynku w kabinach i dodatkowo może nakazać wznowienie okresu odpoczynku.
~etransport.pl
Posty (21)
~kierowca | Bardzo dobrze, małymi krokami idzie ku normalności i wreszcie ktoś dostrzega, że kierowcy też są ludźmi. | -1 | ||
~Pawel / kierowca | Kierowcy są ludźmi zgadza się, ale firma też musi zarobić i jak kierowca co drugi weekend zjedzie na 45 godzin do domu to znając życie maks po trzech czy tam na czwarty dzień trzeba będzie jechać od nowa i tak sie w domu nic nie posiedzi nic nie załatwi. A ja wole na przykład system 3 / 1 gdzie jeden długi weekend zrobie w kabinie i na trzeci weekend zjeżdżam na pełny tydzień do domu. Transport międzynarodowy już taki jest to nie krajówka że codziennie sie zjedzie do domu. No chyba że ktoś jeździ polska niemcy albo polska holandia tam i spowrotem i jest co weekend w domu to ok. Ja wiem tylko tyle że spowoduje to masowe zjazdy na prywatne parkingi gdzie kierowcy będą wyciągali karte z tacha i będą spokojnie kręcić weekendy w autach a w poniedziałek wkładać karte do tacha. | 3 | ||
~kierowca | W systemie 2/1 wszystkie problemy z pauzami znikają, szef zadowolony, kierowcy też, bo ten czas szybko zleci i można pracować efektywniej z zadowoleniem dla obu stron. Chyba najbardziej życiowy system i jak widać w ogłoszeniach coraz bardziej popularny. Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie na ten temat. | |||
~Pawel / kierowca | No system 2/1 bylby idealny ale kolego zbyt wiele takich firm co tak kierowcy jezdza nie znam... | |||
MANnalegalu
| o nie!!! znowu padnie Polski transport... | |||
kryskamaryska
| Czyzby angolom zaczelo na zasilki dla ciapatych brakowac??? | 1 | ||
~Pan Kierowca | Paweł ciebie tam w ogóle nie powinno być, tamtą robotę w UK powinien robić angol i codziennie być w domu a nie ty siedzisz po 3 tygodnie w budzie jak jakiś bezdomny, to co się porobiło to świat do góry nogami, Polska ma za duży transport a kierowców jest nadwyżka bo robią robote za angola czy niemca w dodatku za połowe ich pensji... trudno niech padną firmy a ludzie niech wracają do zawodów wyuczonych lub emigrują do innych krajów i tam pracują i mieszkają! | 3 | ||
~Młody człowiek | Brednie. Podobno jesteśmy wolni... nikt nikogo nie zmusza na siedzenie w kabinie miesiąca. Każdy robić to co chce. Wolę jeździć 3-4 tygodnie i wrócić do domu na tydzień. A nie 2tyg na 2 dni, zjazd w piątek wyjazd w poniedziałek. To mi nawet gacie nie wyschną po praniu... | |||
~obserwator | wejda auta autonomiczne i skonczy sie biadolenie lepiej juz zawczasu szukajcie miejsc przy lopacie | 1 | ||
~Tołdi | Do tych de*ili, co tak chwalą jazdę w te i nazad czyli PL-Zachód-PL: jak będziesz musiał przez te durne zakazy wracać co drugi wekend do domu, to będzie oznaczać, że twój pryncypał będzie musiał pozyskać dwa razy więcej importów i exportów dla ciebie. Przemnóż to przez liczbą aut, które nagle zaczną być ściągane i wysyłane za granice w odstępach dwa razy krótszych niż dotychczas, to dostaniesz obraz, o jaki popyt będzie chodziło i kto finalnie dostanie po duupie - ano ty nieudaczniku jeden z drugim, bo fabryki nie zaczną produkować więcej tylko dlatego by zapełnić auta. A jeśli ładunki exportowe i importowe zaczną być pożądane dwa razy bardziej niż dotychczas to co się stanie ze stawkami za nie??? Mam wam też to wytłumaczyć, kaleki umysłowe, czy zaczynacie powoli rozkminiać bazę? | |||
~Lechu | Niestety w systemie 2 na 1 problem nie znika, bo i tak 2 weekendy w trasie więc jeden trzeba 45h. Ja jeżdżę w jeszcze lepszym systemie bo 2tyg. w pracy a 2tyg. w domu i zmieniamy się w czwartki to też musumy robić 2 pauzy weekendowe | |||
jun
| Czy wystarczy hoteli z jednoosobowymi pokojami? Nie mam zamiaru nocować z nieznanym osobnikiem w jednym pokoju ! | |||
Darek3M
| Jakiś de*il położył deskę za siedzeniem w aucie i tak juz zostało koczowanie w budzie | |||
~Grajek | Gitara | |||
~heniek | Lechu jak robisz 2 tygodnie w trasie i wyjezdzasz w poniedziałek i wracasz w piatek to jeden weekend masz na pauzie. NIe pjcie tyle na tych pauzach bo potem takie dziwne rzeczy piszesz | |||
~Rysiek777 | obserwator - wiesz że autonomiczne auta spowodują że złodziej zwany przewoźnikiem stanie się zbędnym ogniwem? lub nie bedzie miał kogo okradać i wtedy faktycznie przestanie się opłacać :) | -1 | ||
~Jam | To czyje będą te autonomiczne ciężarówki jak nie przewoźników? | 1 | ||
~Rysiek777 | np CHARTER WAY :) | |||
~maro | Lechu "Ja jeżdżę w jeszcze lepszym systemie bo 2tyg. w pracy a 2tyg. w domu i zmieniamy się w czwartki to też musumy robić 2 pauzy weekendowe" Nie wiem czy musisz robić te dwie pałzy łykendowe, ale jeśli by chodziło o odpoczynek tygodniowy to wystarczy ci jeden skrócony w trasie. | |||
~Rysiek777 | dlatego dziadtransy zanim zaczną straszyć autonomicznymi pojazdami muszą sobie uświadomić że są tylko szmaciarzami do naganiania frajerów i ich konkurencyjność polega na tym że są w stanie przekonać do pracy kierowce za dużo niższe wynagrodzenie niż w europie zachodniej i tylko przez to są konkurencyjni a gdy odpadnie czynnik w postaci kierowcy nikt ich nie będzie potrzebował i wrócą do wideł jak dawniej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.