ID: 221602
Praca kierowcy tira jak to jest naprawdę
ID: 221602
ID: 221602
Witam. Przymierzam się do zrobienia prawka na kat. C+E. U mnie w okolicy (pogranicze świętokrzyskiego i podkarpackiego) jest kilka zakładów produkcyjnych z zarobkami przeważnie minimum, ewentualnie niewiele więcej). A oferty dla kierowców pojawiają się dosyć często. Powiedzcie czy warto? Jaka kasa na początek i czy będą chcieli przyjąć bez doświadczenia? Wiadomo, na początku chciałbym coś na miejscu znaleźć, co by codziennie byc w domu. Później miedzynarodówka jak najbardziej. Co tak naprawdę robi kierowca tira oprócz samego prowadzenia auta? Ogólnie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami jak u was bylo na początku. Pozdrawiam
Witam. Przymierzam się do zrobienia prawka na kat. C+E. U mnie w okolicy (pogranicze świętokrzyskiego i podkarpackiego) jest kilka zakładów produkcyjnych z zarobkami przeważnie minimum, ewentualnie niewiele więcej). A oferty dla kierowców pojawiają się dosyć często. Powiedzcie czy warto? Jaka kasa na początek i czy będą chcieli przyjąć bez doświadczenia? Wiadomo, na początku chciałbym coś na miejscu znaleźć, co by codziennie byc w domu. Później miedzynarodówka jak najbardziej. Co tak naprawdę robi kierowca tira oprócz samego prowadzenia auta? Ogólnie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami jak u was bylo na początku. Pozdrawiam
~Mat*.146.167.81.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.167.81.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (340)
~O jejku | "W sklepie na kasie nie zarobisz 6 lub 7 tysięcy do ręki. " Ciekawe jest to co napisałeś. To w kasie pracuje się w delegacji w sensie 24h x 14 dni poza domem? tzn. w drugim domu wielkości budy. Pieniądze jak wspomniałeś 6-7 tys. (przy założeniu że miesiąc bez 2 weekendów=45h ) jesteś w pracy. Pieniądze przelewem na konto nie do ręki. Pracodawców co dają do ręki jest coraz mniej, poza dziadami płacącymi do ręki w 45 ratach 3 miesiące po oczekiwanej wypłacie. | 2 | ||
~O jejku | "Kierowca tira to trudny zawód ale na polskie warunki dobrze płatny.. " 1. nie ma takiego zawodu jak kierowca tira. 2. na polskie warunki? to miałeś na myśli jazdę w koło komina, po kraju, kółka czy wielotygodniowe-mies ięczne przeżuty po UE? | 2 | ||
~O jejku | ~Dariusz jak zarabiasz na życie? | 2 | ||
~O jejku | Oj musze sprostować bo za cały miesiąc bez 2x45h w kabinie jest kilka tysięcy więcej. 6-7 tys. jest za 3tyg. w kabinie tzw. system 3/1. | 1 | ||
~O jejku | Ja jestem zadowolony z zawodu (pomimo minusów bardzo konkretnych minusów), których nie będę wymieniał bo to bez sensu. Jak się lubi zawód to się w nim pracuje i nie porównuje do innego zawodu tym bardziej zawodu... Pani sprzedawczyni. | 1 | ||
~O jejku | Trochę łeska w oku się kreci, że jak zdrowie się skończy to już nie będę pracował w tak trudnym zawodzie... bo ten zawód jest łatwy dla ludzi zdrowych i młodych z czasem jak człowiek słabnie, starzeje się, a zdrowie psuje się to ten zawód staje się coraz trudniejszy. | 1 | ||
~Mirek77 | Zawód jak każdy inny mozna sie przyzwyczaic... jak ktos nie chce pracowacn caly czas moze sobie wziac system 2/2. ja tak pracuuje u maszonskiego i jestem zadowolony. moge spedzic czas z rodzina a i wyplata spoko. | 1 | ||
~Romi | oprócz jazdy- musisz jutro rozładowac w miare wczesnie zeby zdązyć jeszcze jutro załadować, ale przez to dzis musisz dojechac jak najbliżej celu, Ale... jesli dzisiaj zakonczysz dniówe póżno bo ważniejszy bedzie rozładunek a nie tacho- to nie znajdziesz wolnych parkingu. więc trzeba nieraz rano zaczynać o3ciej, zeby korki ominąć przed szytem. ale to jest 1 z wielu roblemów dzisiejszego kierowcy. zalezy z jakim towarem jedziesz, to tez trzeba sie orjĘTOWAĆ NA KTÓRYM PARKINGU MOZNA NOCOWAC, bo rano obudzisz sie bez paliwa lub towaru, najleprzej sytuacji to tylko z pocietą planteką | -1 | ||
~andrzej007 | nie wiem czy bede obiektywny bo ja poprostu kocham ta prace :PP a koerowca tira to wiadomo jezdzi, musi ogarniac trase a wiec mapy gps i znaki w razie jakiegos wypadku czy zamkniecia drogi ogarnac jakis objazd. no i byc przy zaladunku i wyladunku zeby sprawdzic czy wszystko ok. ogolnie gdybys szukal pracy to polecam maszonskiego bo ja u niego robie i dobrze mi sie jedzi. | 1 | ||
~ErrooMeerrrro | Eeek sory *a wasza jego mac ale na takich kierowców tira to moge nasrac na lac i na rzygac a wiecie kurrwa dlaczego??!!! Bo nie zwracanie uwagi na pieszych na rowerzystów na samochody osobowe wydaje wam sie ze *a wszystko wam wolno bo jesteście jakimis nie udanymi pizami a nie kierowcami booo ze by byc kierowca rira trzeba uwarzac na pieszych rowerzystów itd a bie tylko gaz i *a i poszedl hak najszybciej i jak najdalej jesteście zwyklymi *ami a nie kierowcami piszę t o dlatego ze omalo nie wciagnal mnie podmuch wiatru jak tir mnie dzisaj mijal musialem chamowac rekoma bo spadlelm z rowera tak za*al wasz ziomek !!! Mam pozdzierane kciuki i palce bo zajmowałem rekoma ze by mnie nie w Ciagnol pod koloa i to nie pierwszy raz mi sie zdazylo poprzednim razem wpadlem do rowu i przebilem opony w roewrze bo waszemu ziomkowi tak jak i wam sie *a straszenie spieszylo *a w * mac Uwazajcie do c*a na pieszych i rowerzystów do * bo nie jesteście sami na tych drogach!!! Zasranice a nie kierowy sa z was jesteście jabanymi c*elami ktorym tylko na czasie i hajsie zalezy nie ptrzycie na pieszych i rowerzystów bo pewnie co to wciagnac go pod kola przejechac i pojechac dalej heh dla was to zaden problem Cipy *e !!! Naucz sie *a gnoju jeden z drogim zachować prawo jazdy i bez brawawury !!! Bo tego c*ela przez ktorego rece se dzisaj pozdzieralem to bym mu lep roz* mlatkiem albo kluczem !!!# to właśnie do was *yyyy a nie kierowcy * was pies i * tez Elllooo | 1 | ||
~Sancho Pancho | Pracuje u brata, bardzo sobie chwalę go. Jakbyś chciał pracować, to właśnie u niego. Wypłata czasami jest, a czasami nie ma. Tak to wszystko wporzadku, paliwo jest i koła się kręcą. Czasami z górki trzeba ręcznym się ratować. Praca od 6 rano do 20. I tak nie ma co robić, więc można u brata robić. | 1 | ||
Kuna12
| Dlaczego piszecie Tita Tira kierowca Tira wiecie co to znaczy tak samo dzisiaj dziwczyny tez za kólkiem wiec Tirówki piszecie pzdury | -1 | ||
~Kieroldek | weźcie tego szosońskiego nie reklamujcie, co to agencja pr czy pracownicy biura piszą te bzdety? | 1 | ||
~Uytte | Fajnie Tylko zależy gdzie pracujesz i jeździsz i za ile i czym i po ile godzin I czy kasa na czas czy na raty Pomogłem | 1 | ||
~Uytte | Czy nie? | 1 | ||
~Uytte | A i z czym ! | 1 | ||
~Uytte | Żeby nie było że mam wymagana to tak skromnie 500zł dziennie po 6 godzin trasy do 100 km i pełen ZUS auto nówka co nowy model targowy i beduina do latania z kwitami | 1 | ||
~Uytte | 6 godzin pracy mowa | 1 | ||
~Uytte | Chyba mam za małe wymagania i nikt mnie nie wźł na poważnie Bo brak ofert Muszę stawkę chyba podnieś i godziny ograniczyć do 4 | 1 | ||
~Uytte | Na tym portalu nic się nie dowiesz w sprawie pracy co ile i za ile Tu ludzie sobie zwale robią i wirtualne rzeczy piszą Ewentualnie zakazy i informacyjne Rzeczy I gdzie zaparkować Polecam dzwonić a nie pytać na portalach Chyba że oszust to masz wpisy ze nie wypłaca pieniędzy | 1 | ||
~Kjgdthb | A jak nie płaci to masz inspekcji pracy policję i inspekcje transportu | 1 | ||
~Wkoo... ny | Panowie proszę uważać na firmę NTEX z Gdyni, okradają kierowców, od stycznia obcieli dniówkę o 50 zł i znów coś kombinują, kierowcy którzy mają ADR ( oczywiscie zrobione za własne pieniądze) muszą je wozić ale nie widzą z tego ani grosza. Kolejny dziadtrans, Polacy z drekcji robią co chcą a właściciel Szwed udaje że nie ma problemu | |||
~Wkoo... ny | Proszę uważać na firmę NTEX z Gdyni, obcieli dniówkę o 50 zł, nie płacą za adr (robione przez kierowców za własne pieniądze) Polskę kierownictwo robi co chce a szwedzki właściciel udaje że jest Oki. | |||
~Jam | Praca latwa, lekka i przyjemna. Fizycznie sie nie narobisz a zarobisz niezla kase | |||
~Marek234 | Ja pracuję w Blau SPeed, jestem zadowolony z warunków | |||
~Andrzej | Co do Blau Speed to też mogę polecić, wynagrodzenie jest zawsze na czas i co najważniejsze to to, że praca nie jest cieżka, wiadomo, że jak ktoś lubi jeździć to będzie zadowolony a jak nie to będzie cieżej, ale warunki są naprawde dobre. | |||
~Hirek | Ooooo to nie jest takie hop siup i lekka praca. Jazda jest naprawdę męcząca i trzeba to naprawdę lubić. Ja akurat lubię swoją pracę i nie narzekam. Teraz mam przerwę z racji operacji, ale jeżdżę w Blau Speed. | |||
~Albert | Polak się nadaje na szefa jak sandał na wspinaczkę | |||
~Bogdan | Ciężka praca. Ja powiem szczerze 2-3 razy się zastanawiałem czy nie rzucić tego. Ale jakoś zawsze wracałem. Robię już w zawodzie prawie 25 lat i chyba już się przyzwyczaiłem do tej roboty. Parę firm odwiedziłem i w PL nie ma złych warunków. Teraz jeżdże w Blau Speed i też ok. Jakby jakiś młodziak spytał czy polecam zawód kierowcy to powiem tak - Idź, spróbuj, jak to pokochasz to będziesz jeździł. | |||
~pogromca de*ili | Panowie żeby być influencerem firmy Blau Sped nie wolno robić tego nachalnie a ty /wy robicie to mega nachalnie i bez pojęcia i jako niby kierowcy i niby jako przewoźnicy co świadczy tylko o waszej ' mądrości inaczej |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.