Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Śmierć polskiego kierowcy w Niemczech

ID: 219766


Do wypadku doszło na autostradzie A38.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (30)

~strike124
Po foto to raczej nie pasuje awaryjny
~Kamil
Pasuje bo to zjazd na parking
~loj
a tachobuch miał wypełniony?

-1

~Rysiek777
loj- miał rozpisać jak skończy

-1

~Ł ysy
Rysiek. Ty głupi ku ta sie zamknij ryja.
~puchatek61
Nie jestem fanem Lysego Ale się całkowicie zgadzam.
Rysiu jesteś idiota. O zmarłych mówi się dobrze albo milczy.

2

~Jojo
Tir zaparkował, bo się zepsuł czy nie miał miejsca na parkingu? Wymyślił pewnie, że zaparkuje sobie jak większość cymbałów na pasie awaryjnym. O i masz babo placek...
~Kamil
Trzeba zapytac kierowcy, zamiast gdybac. Ale skoro to Tir, to mozna zalozyc, ze zly brudny i z premedytacja lamie przepisy.
~Rysiek777
puchatek gdzie jest złe słowo o zmarłym? jak myślisz dlaczego jechał ponad swoje siły? to ja ci odpowiem :) bo dziad płaci mu delegacje i ryczałt i wolał się zabić niż wyspać? czy może dlatego że ma jakiś śmieszny km% i musi ganiać po naście godzin a do tego presja spedycji bo to expresa miał na sobie? ?? to dziad jest zabójcą tego kierowcy gdy wynagrodzenie uzależnia od ilości przejechanych km !!!

-3

~Milicja
Rysiu wiedziałem że jesteś tępym ch/uj/em, ale uszanował byś śmierć, skąd w twojej pustej glowie wiedza o zarobkach tego kierowcy,

2

~Rysiek777
zadałem ci proste pytanie a ty ciu/lu nadal swoje czy gdyby kierowca miał wypłacane delegacje i ryczałty to pracowałby po naście godzin w dobie? ? tak wiem to za trudne dla ciebie

-2

~puchatek61
Rysiu
Po tych wpisach wyżej twierdzę że jesteś mega idiota.
Co ma kasa do śmierci?
Milionerzy też umierają. Też giną w wypadkach. Wypoczęci i zrelaksowani.

1

~Rysiek777
umierać a zabić się z powodu przemęczenia w pracy to dwie różne kwestie - widzisz nadal uważasz że dziad nie wypłacając diet i ryczałtów nie wywiera presji na kierowce?

-2

~puchatek61
Rysiu
Czy Ty jesteś wróżbita Maciej ze przed policją wiesz co było przyczyną śmierci?

1

~puchatek61
Rysiu.
Mój bliski kolega zmarł na zawał prowadząc zestaw. Położył go do rowu nikomu nie robiąc krzywdy.
Takie barany jak Ty nie pozostawiły na nim suchej nitki. Po 11g przerwy najechal się 20 minut.

3

300D
Rysiek, ta ryśkowa koorwa uprawia politykę na śmierci, nie pierwszy raz. Dlaczego tej koorwy nikt nie blokuje. To ścierwo promuje tu swój zyepany tok rozumowania, sprzedaje to ta koorwa tak samo jak diler dopalacze. Dziwi mnie, że ktoś to tego koorwy coś pisze jak do człowieka.

1

~Artur
Szkoda Ze w artykule nie opisali ze tępa niemiecka policja nie powiadomiła rodziny tylko rodzina szukała chłopaka na FB i z tamtąd się dowiedziała o śmierci i wypadku bliskiego...

-1

~Rysiek777
puchatek jednemu starcza 11h przerwy a drugi potrzebuje 15h i jeżeli te 11h wykonał w ciągu dnia latem w na południu europy to też mam kolegę co skończył tak samo jak twój

-1

~puchatek61
Rysiu.
Do dorabiaj teorii o koledze.
Gdyby tak było to że względu na kolegę nie pisalbys takich bzdur jak wyżej.

1

~puchatek61
Tyle Rysiu do Ciebie.
Klima chłodzi to będę wypoczywal na południu Europy. 10 godz wystarczy.
Jakbym chciał więcej to muszę zostać prezesem związku.
Ale to na innym wątku.

1

~milicja
Rysiu proszę Cię milcz, piszemy w wątku gdzie zginął młody kierowca. idź te twoje opowieści z szatni pisać w wątku, gdzie twierdzisz do wymiany żarówki serwis, do wymiany koła serwis, do tankowania złomu ktoś inny. a kierowca ma całymi dniami odpoczywać w szatni, za minimum 6 tys

2

~Rysiek777
a śpie tylko w nocy a pracuje w dzień :)

-2

~milicja
no i dlatego nie zabieraj, głosu w temacie bycia kierowca, w dzień siedzisz w szatni pie/rdol/ac głupoty, a potem chyba już będąc pijanym, przed oficjalną przyczyną wypadku, pie/rdol/isz

1

~Rysiek777
każdy dziad uzależniający wynagrodzenie od ilości przejechanych kilometrów jest potencjalnym mo*dercą

-2

ese
Bo jak jest okazja wiecej zarobić to rozum do kieszeni i jazda!
~Ł ysy
Rysio, głupi ku ta sie, nikt nie prowadzi firmy dla takiego ku ta sa jak ty. Dla wszystkich jest oczywiste, że do pracy przychodzi się pracować. Ty ku ta sie chcesz odpoczywać w pracy leżąc bykiem.
Nie znam firmy, która zapłaci ku ta so wi za leżenie.
Nikt nie zatrudni kierowcy dla którego problemem jest zrobienie 500-600 km dziennie.
Ty ku ta sie zrobiłbyś tylko 50, bo się q/rwo szanujesz.

2

g-a
Panie Boże spraw aby rysiu się zamknął choćby tylko na tym wątku...

2

~Rysiek777
ja pracuje 8h a ile w tym czasie zrobię km to mnie nie interesuje - etat = 8h pracy ( praca to nie tylko jazda )

-2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 52.14.115.102

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels