ID: 218336
Spedycja - Kontener, silos czy coś innego?
ID: 218336
ID: 218336
Koledzy, zanim niektórzy z Was zmieszają mnie z błotem, wyrażą swoją krytyczną opinię lub najzwyczajniej zaśmieją się czytając ten wątek, niech najpierw się zastanowią czy od razu urodzili się w spodniach...
Posiadam doświadczenie w transporcie międzynarodowym na silosach, głównie kiprowanych. Nadszedł moment, w którym chcę pójść na swoje. Kupić ciągnik, naczepę. Pomijając falę krytyki i to że "transport się nie opłaca", zapytam: czy z jednym ciągnikiem i naczepą jest możliwość współpracy z dobrą spedycją, kontrahentem?
Na początku uparłem się na kontakt z producentami cementu, wapna, soli. Odbicie od ściany - jak będzie Pan miał 10 aut to proszę dzwonić. Otóż od czegoś zacząć trzeba, w moim przypadku od jednego.
Druga opcja to kontenery morskie. Tu wygląda to trochę lepiej. Masz auto - wozisz. Tylko ile realnie można wyjeździć, zarobić? Domyślam się że załadunek i rozładunek trwa dość długo a czas ucieka.
Trudno zacząć biznes z 10 autami na start ale i trudno kupić auto i dopiero szukać. Dlatego pytam, szukam i dopiero zakupię auto. Wybrałem nową Scanię R450, choć w jednej z firm zasugerowali używane auto "do dobicia". Uważam jednak że auto ma zarabiać a nie utrzymywać się od serwisu do serwisu.
Może ktoś z Was, mniej złośliwych podrzuci jakiś link, dobrą informację. Chleba nie zabiorę. Rynku stawką za 0, 65e psuć nie chcę. Chcę realnie ocenić szanse, napisać biznes plan.
ew. Pozostanie szkoła nauki jazdy, mniejsza inwestycja ale i konkurencja dość spora a i wymagsnia ustawowe chore.
Koledzy, zanim niektórzy z Was zmieszają mnie z błotem, wyrażą swoją krytyczną opinię lub najzwyczajniej zaśmieją się czytając ten wątek, niech najpierw się zastanowią czy od razu urodzili się w spodniach...
Posiadam doświadczenie w transporcie międzynarodowym na silosach, głównie kiprowanych. Nadszedł moment, w którym chcę pójść na swoje. Kupić ciągnik, naczepę. Pomijając falę krytyki i to że "transport się nie opłaca", zapytam: czy z jednym ciągnikiem i naczepą jest możliwość współpracy z dobrą spedycją, kontrahentem?
Na początku uparłem się na kontakt z producentami cementu, wapna, soli. Odbicie od ściany - jak będzie Pan miał 10 aut to proszę dzwonić. Otóż od czegoś zacząć trzeba, w moim przypadku od jednego.
Druga opcja to kontenery morskie. Tu wygląda to trochę lepiej. Masz auto - wozisz. Tylko ile realnie można wyjeździć, zarobić? Domyślam się że załadunek i rozładunek trwa dość długo a czas ucieka.
Trudno zacząć biznes z 10 autami na start ale i trudno kupić auto i dopiero szukać. Dlatego pytam, szukam i dopiero zakupię auto. Wybrałem nową Scanię R450, choć w jednej z firm zasugerowali używane auto "do dobicia". Uważam jednak że auto ma zarabiać a nie utrzymywać się od serwisu do serwisu.
Może ktoś z Was, mniej złośliwych podrzuci jakiś link, dobrą informację. Chleba nie zabiorę. Rynku stawką za 0, 65e psuć nie chcę. Chcę realnie ocenić szanse, napisać biznes plan.
ew. Pozostanie szkoła nauki jazdy, mniejsza inwestycja ale i konkurencja dość spora a i wymagsnia ustawowe chore.
~2GO*.231.197.178.dynamic.cust.swisscom.net
*.231.197.178.dynamic.cust.swisscom.net
Posty (10)
~2GO | jak w temacie... | |||
~zzx | liczysz że zarobisz z jednym nowym samochodem? to muszisz mieć stawkę co najmniej 1, 3e za każdy kilometr i co najmniej 15 tyś miesięcznie. w pojedyńczej i na legalu nie do zrobienia na puszkach. | |||
~Marek | Radunia contaners ul hutnicza 36B Gdynia szukaja podwykonawcow na kontenery LUB ten sam adres YESS CARGO | |||
~Marek | mozesz sie tez spytac w BALTICON Gdynia Tez przyjmuja na kontenery tylko niewiem jakie stawki proponuja. jak bedziesz cos wiedzial to napisz. A tak na wiasem to na kontenerach jest duzo przewoznikow ktuzy maja tylko jeden zestaw wiec jakos musza na tym wychodzic. ale w nowy zestaw to bym sie na poczatek niepchal. kup auto z przebiegiem realnym okolo 600tys i ci posmiga spokojnie do miljona | |||
~Piotrek | Tez mysle nad kontenerem i chyba najbardziej sie oplaca | |||
~Kamil- TABAK | Zapraszamy do współpracy z Tabaknatie Transpor t kontenerów po Europie zachodnie, Baza w Antwerpii, (Pralnia, kuchnia, łazienki, salon TV, bierznie, bilard, udostępniane za darmo) Wymagany sam Ciągnik z kierowcą, naczepy mamy swoje, Stawka 0, 88E/km. Zwrot opłat drogowych Czas zmian do ustalenia. Termin płatności 30 Dni Zapraszam do współpracy, Kamil 665 772 333, mail kamil. zabicki@tabaknatie. pl | |||
~Mateusz | Witam. Szukam jakiejś spedycji na kraj kontenery morskie. Może ktoś pomóc podrzucić coś sensownego? Mam jedno auto. Pozdrawiam | |||
~xyz | nie szukaj zadnych spedycji bo kazda spedycja patrzy na swoj zysk. lepiej zatrudnic spedytora na pol etatu, wlaczyc mu Transa i Timo, i masz wszystko ogarniete. wyplate ustalic procent od kwoty netto i z zadna spedycja tyle nie zarobisz. | |||
szatan
| Balticon zawsze szuka, mają swoje naczepy chyba za około 400zł tydzień (mogę się mylić), płacą na czas ale mają też jedną wielką wadę a mianowicie następne zlecenie dają zawsze około 14-15 i nigdy nie wiesz co dostaniesz następne. O ciężarówkach euro 6 (kitas 2) pod kontenerami zapomnij, pod firmami zawsze zmarnujesz ładnych kilka godzin. | |||
szatan
| Dopiero teraz zatrybiłem że temat z przed 4 lat, pardom. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.