ID: 217759
Podobno brakuje kierowców ciężarówek!!!
ID: 217759
ID: 217759
Witam znawców tematu i kolegów za kółkiem. Ostatnio miałem może nie do końca przyjemność podzwonić do potencjalnych pracodawców, którzy szukają kierowców z popularnych portali ogłoszeniowych. Skala zjawiska jest porażająca-90% odpada i jąka się już przy pierwszym pytaniu-Jak z tachografem (legal-oznacza zał/rozł na magnesie, czasem jak braknie czasu to Pan podjedzie chyba do firmy, trzeba kombinować), drugi temat zarobki większość propozycji płaca z km, % i to często bez podstawy (np. 40gr z km w tym wszystko). Jak chcesz mieć choć czyste tacho to szykujesz się bracie na UE na przerzuty po min 3, 4 tyg, co do zarobków też bywa różnie. Więc brakuje kierowców, czy tępych baranów do golenia!!!Bo na takich liczycie i czekacie jak na błogosławieństwo. Ot i cała przyczyna braku kierowców zawodowych.
Witam znawców tematu i kolegów za kółkiem. Ostatnio miałem może nie do końca przyjemność podzwonić do potencjalnych pracodawców, którzy szukają kierowców z popularnych portali ogłoszeniowych. Skala zjawiska jest porażająca-90% odpada i jąka się już przy pierwszym pytaniu-Jak z tachografem (legal-oznacza zał/rozł na magnesie, czasem jak braknie czasu to Pan podjedzie chyba do firmy, trzeba kombinować), drugi temat zarobki większość propozycji płaca z km, % i to często bez podstawy (np. 40gr z km w tym wszystko). Jak chcesz mieć choć czyste tacho to szykujesz się bracie na UE na przerzuty po min 3, 4 tyg, co do zarobków też bywa różnie. Więc brakuje kierowców, czy tępych baranów do golenia!!!Bo na takich liczycie i czekacie jak na błogosławieństwo. Ot i cała przyczyna braku kierowców zawodowych.
~kierowca*.7.192.207
*.7.192.207
Posty (486)
~milicja | płacić trzeba wszystkim, różnica polega na tym ze dobry kierowca zarabia dalej, a ktoś oderwany od rzeczywistości dostaje kopa w cztery litery i czuje się oszukany. | 2 | ||
MarcinSE
| ~Ł ysy 2016-08-27 12:22:37 MarcinSE. Co do marki polskich kierowców wystarczy zasięgnąć opinii u źródła. Porozmawiać z zachodnimi pracodawcami. Skąd u ciebie przekonanie o kwalifikacjach polskich mistrzów kierownicy? Robiłeś sondę, rozmawiałeś z szefami? Ktoś tu kłamie ~Ł ysy 2016-08-27 12:28:39 Byłe ND sprawdziło polskich mistrzów kierownicy, Heisterkamp już goni polską hołotę. Marcinku mam wymieniać inne firmy? W Girtece dysponującej największym taborem w byłych demoludach nawet nie chcą słyszeć o Polaczkach. Ba, paru nawet dostało po ryju. Może ujawni się mistrz kierownicy, który pyskując na serwisie wpadł do kanału. Wpadł wcześniej dostając w ryj. Marka znana w całej Europie Początek i koniec - Girteka jest zachodnią firmą i basta :) :) | |||
MarcinSE
| Porozmawiał łysy z zachodnimi pracodawcami i dowiedział się, że w GIRTECE nie chcą słyszeć o "Polaczkach"... :) :) :) | |||
MarcinSE
| Dziś Unia wyda wytyczne w temacie transportu, jednym z nich będzie międzynarodowy rejestr elektroniczny firm w którym ma być wszystko o danej firmie - dochody, jak długo, ilość pracowników, zarobki pracowników, reputacja firmy (jeżeli ta zostanie podważona na rok firma wypad z obiegu transportowego ) Wszystko jasno i przejrzyście z dostępem dla każdego :) | |||
g-a
| Ciekawa koncepcja. Zwłaszcza że np pesel to dane niejawne. | |||
MarcinSE
| Akurat twoja wiedza koncepcyjna kończy się na wymianie kolorów na tym forum :) :) W każdym kraju starej Uni ta wiedza jest ogólnie dostępna, są specjalne strony, wpisujesz nazwę firmy i bon voyage, coś jak polski KRS tylko w wersji rozszerzonej. :) | -1 | ||
MarcinSE
| A teraz wybaczcie, mimo zwolnienia chorobowego udaję się do pracy... Bo mam taką możliwość i chcę :) :) | |||
~Milicja | Marcinku tu lepiej zajmij się swoją pracą, a rozliczenia podatkowe zostaw komuś innemu, robi się spółki jedną z żoną, druga do wyboru i która odnotuje zysk sprzedaje naczepa drugiej za kwotę x i tak jedna naczepa zmienia przechodzi co jakiś czas z spółki do spółki, wiadomo naczepa nie auto bo licencja, albo spółka tartak sprzedają spółce transportowej deski do naczepy po 100, tyś zl za 1m3, czy widzisz w tym coś nie legalnego | |||
~puchatek61 | Marcin W PL zwolnienie chorobowe to niezdolność do pracy. Może w S jest inaczej ale nie można być troszeczkę w ciąży. Popracować na zwolnieniu to ja mogę tylko chcieć. | 1 | ||
~Szef | Cóż to za sprawą jest na tym bredzisz puchu marny, | |||
~Szef | Nie ma problemu ze względu na brak możliwości i tak nie jest to możliwe. | |||
~Szef | Teraz chyba rozumiesz, że w końcu to jest możliwe tylko dla mnie. | |||
~Marian Gumofilc | ... praca zawód hobby pasja marzenia miłość umiłowanie dobroć poszanowanie... | |||
~Klemens | Lysy w PL kierowców już prawie nie ma. Wszystko co coś sobą reprezentuje jeździ u Niemca itp. Tobie pozostali i tobie podobnym Bialorusini oraz dotychczasowi zbieracze runa leśnego i małorolni... Powodzenia. | |||
MarcinSE
| puchatku - sama chęć pracy na zwolnieniu nic nie DAJE gdy nie ma możliwości, dlatego napisałem, że mam taką możliwość i CHCĘ :) Pozdrawiam | |||
~Rysiek777 | klemens - jam się ostał :) ale gdybym stanął w obliczu poszukiwania pracy i miał do wyboru pracę u dziada za 1450zł netto u dziada a pracę u wroga za 1500e to wybiorę tam gdzie lepiej płacą | |||
~Ł ysy | MarcinSE. Po przeczytaniu mojego postu ociężały umysłowo Marcinek skwitował : 'Girteka jest zachodnią firmą i basta ". Wniosek typowy dla idioty. | |||
~Ł ysy | puchatek1. Zwróciłeś uwagę na tok rozumowania hołoty transportowej. Słuszna uwaga, zwolnienie jest poświadczeniem niezdolności do pracy. Ale hołota wykorzystuje sytuację biorąc zwolnienie, a w tym czasie realizuje inną pracę. Teraz rozumiecie dlaczego w Polsce są niskie podstawy? Forma walki z hołotą. Dając wysoką podstawę, mielibyśmy wiecznie chorych hołociarzy. | |||
~Jack | Wniosek z tego wątku jest prosty, dziadtransy robią we wlasne gniazdo, sami się wykończą, nie dziwie się ludziom że się nie garna na ten kawalek chleba, ciekawe co autor chciał przekazać i kim jest autor... | 1 | ||
~Rysiek777 | dziad nie może zrozumieć że za ochłapy może mieć tylko pracownika kombinatora a choroba to ludzka rzecz ale nie u dziada - on nie przewiduje takiej możliwości | 2 | ||
~I am not robot | ale dowodzi jednego, że ogarnął ich strach,... | |||
300D
| Dzień dobry, co nowego na forum. O, widzę Rysiek był u fryzjera... na koszt pracodawcy oczywiście. Przy okazji, myślałem, że czasy wyrywania słówek z kontekstu i tandetnych manipulacji już minęły, a tu dziecinada trwa. | |||
~kgb | Wróżę rychłą zapaść w transporcie z powodu braku rąk do pracy. Ukraińcy i Białorusini tej tonącej łódki już nie utrzymają. Za dużo osób zrezygnowało z tego fachu albo wy*o za miedze. Jeszcze rok i nowego kierowce będą witać kwiatami i orkiestrą. | |||
~Rysiek777 | 300D czasy palenia CV minęły bezpowrotnie - teraz każde jedne oprawisz w rameczkę i albo dostosujesz się do oczekiwań pracownika albo zwijasz interes | |||
300D
| Rolnicy też co roku wróżą... Stały tekst-wymarzło i nie ma niczego. Co na to Nicze. | |||
300D
| Rysiek- co, jakiego palenia... ja ma @. | |||
300D
| @- znaczy maila Rysiu, ani tym palić ani oprawić w ramkę, troliku. | |||
~Rysiek777 | nie wiem co to @ bo od nastu lat w jednej firmie świadczę pracę wiec @ nie znam | |||
300D
| To widać Rysiu, to widać... a czas nie stoi w miejscu. | |||
~tirowiec | szukam pracy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.