ID: 215885
Lew transport
ID: 215885
ID: 215885
Witam czy zna ktoś może tą firmę z Gdyni Lew transport? W ostatnim czasie zatrudnili większą ilość kierowców czy warto rozważyć aplikowania do nich?
Witam czy zna ktoś może tą firmę z Gdyni Lew transport? W ostatnim czasie zatrudnili większą ilość kierowców czy warto rozważyć aplikowania do nich?
~Driver_GD*.146.138.40.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.138.40.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (55)
~Driver_GD | jak w temacie... | 1 | ||
~Pracownik | Kolego płacić płacą. Zależy czego oczekujesz. Jednym coś odpowiada innym nie. Zadaj konkretne pytania. | 1 | ||
~Już_tam_prubowałem | Kolego z właścicielem ustalisz napewno dobre warunki, zapewni cię że że wszystkim można się dogadać. A prawda jest troszkę inna to co obiecuję tobie na początku szef nie koniecznie idzie w parze z polityką firmy. Tak że po pewnym okresie zauważysz że nie jest tak kolorowo jak cię zapewniono : (. | 1 | ||
~byly kiero | Płacą i mają w miare świeży tabor... i to na tyle jesli chodzi o plusy. Z właścicielem słodko sie rozmawia lecz niewiele to ma wspólnego z rzeczywistością. Pseudo "spedytorom" brakuje podstawowej wiedzy i zainteresowania taka robotą (wysyłają tylko adres) a Pani menadżer... ? ?? Kompletne nieporozumienie. Co do finansów to płacą dniówki ale rozliczają godzinowo, za 3tyg wyjdzie jakieś 5, 5-5, 8tys, szału nie ma ale były jakies dodatki za oszczednosci i premia która może być lub nie. Tym bardziej że ocenia osoba srednio kompetentna. Kiedys dobrze płacili i ciężko było sie dostać na chwile obecna biorą wszystkich, głównie ludzi bez doswiadczenia. Powodzenia życze. | 1 | ||
silwio
| "wysyłają tylko adres"... A co Ci mają jeszcze wysłać, mapkę jak dojechać do celu czy coś jeszcze potrzebujesz?? | -2 | ||
~piotrek | silwio: ilość palet, wagę, nr załadunku, odbiorce, sposób umieszczenia towaru. Mój spedytor zawsze przekazuje wszystkie informacje zawarte w zleceniu transportowym. poza tym godzinę kiedy będzie towar gotowy do załadunku. Może to dla Ciebie czarna magia ale tak jest. W Lew transport tego brakowało.. pozdrawiam | 2 | ||
~byly kiero | Silwio- nawet mapke przysłać jak chcesz się czepiać. To powinien być wspólny interes żeby kierowca szybko dojechał, nie błądził wiedział co i jak na załadunku/rozładunku , nie wiedza robi koszty niestety. | |||
~Kamil | Piotrek szczerze zazdroszcze Ci takiego spedytora, ktory podaje jak dojechac oraz jak masz rozmiescic ladunek, reszta spoko tez dostaje takie info. A silwia nie ma co sie czepiac, bo dobrze napisal. Nikt tego za kierowce nie zrobi. | 1 | ||
~adam | A orientuje się ktoś może w jakim systemie jeżdżą? Dużo aut mają? | 1 | ||
~Były kierowca | Płacą tak jak ktoś wyżej napisał dniowki dzielone na godziny, więc szału nie ma. System 3/1 lub dłużej, także więc tutaj szału nie ma. Spedytorzy to temat rzeka, ale będąc bardzo litosciwy podpisze się tylko pod słowami osoby piszącej wyżej i tym braku dostatecznych informacji. Dodatek za paliwo... hmm... pamiętam jak po wprowadzeniu tego szefostwo szybko zaczęło tego żałować, bo nie spodziewali się, ze będzie to ich aż tyle kosztować. W efekcie robią wszystko aby utrudnić wypłacanie tych oszczędności, a niektórym niektórym w ogóle ich nie płacą. Łatwy pieniądz dla nich. Premie hmm... osoba oceniajaca kierowców powinna chyba jednak pozostać przy wymyslaniu konkursów dla kierowców a nie pchać się w poważniejsze tematy. Nawet auta, które wg ogłoszenia sa tak bogato wyposażone, w rzeczywistości są golasami. Dobrze że chociaż super space cab... Typowa masowka, do których przyjmują każdego. | 1 | ||
~adam | Dzieki za info. Chyba sobie daruje. Pozdrawiam. | 1 | ||
~Były szofer, wolny od Lwa | Nikt tu nie napisał o podejściu szefostwa, pseudo spedytorów i managera do kierowców. A to jest też temat rzeka. Najprościej mówiąc kierowców traktują jak zwykła rzecz. Jak niedorozwiniętych ludzi. To co się dzieje od ponad roku pokazuje, że szefostwo Grzegorz i Sylwek straciło kontrolę nad nad firmą. Masowe zwolnienia kierowców nie dają im do myślenia. A szkoda, bo kiedyś... to była fajna firma ale teraz to zwykłe bagno bez szacunku dla ludzi. System pracy to zwykłe 3/1 ale najeży pamiętać, że powroty np. z Niemiec są autem osobowym i powrót na parking też, więc z tygodnia wolnego robi się nie całe 5 dni. | 1 | ||
~nie polecam | Praca tutaj to jeden wielki chaos. Odpuściłem po 3 tygodniach, a właściwie 3 tygodniach i 3 dniach, bo tyle mnie przytrzymali w trasie... | 1 | ||
~Darek | Sory ale muszę napisać 3 słowa ponieważ gro kierowców nie jest obiektywnych. Pracuję w tej firmie nie 3 tygodnie i 2 dni tylko 5 lat i uważam że po 3 tygodniach opinie powinny być mało istotne. Ze mną firma się rozliczą zawsze w terminie i premie są wypłacane na ustalonych zasadach. | 1 | ||
~wolny-od-lwa | Najwyraźniej inaczej firma podchodzi do tej garstki kierowców którzy pracują tu od kilku lat a inaczej dla osób nowych, często niedoświadczonych i nieświadomych pewnych rzeczy. Jeśli nie jesteś kimś z rodziny/bliskim znajomym kogoś z biura to jako kiero masz tu przegwizdane... taka prawda. Kolesiostwo, rodzinne powiązania biorą tu gure nad całą reszta... | 1 | ||
~Kierowca Z Lwa | Czy ktos wie jak wyglada ten Darek co pracuje tu 5 lat? ?? | 1 | ||
jacek-kuba
| Często w żółtym swetrze chodzi-jego siostra ma damkę | |||
~Menadżer transportu | Poszukujemy żółtego swetra Darka, zimno mu jest. Jak ktoś znajdzie jeszcze damke jego siostry to dostanie 5pkt gratis do oceny kwartalnej... | 1 | ||
~Niedlugo-sie-zwolnie | Pewnie mu zimno bo oszczędności paliwowe trzeba gromadzić żeby coś zarobić, a norma wyzylowana to raz a dwa to to że dodatek do webasta pojawi sie pewnie dopiero w grudniu lub styczniu, hehe z tym paliwem to tutaj paranoja | 1 | ||
~Były kiero | Trzeba byłoby aktualizacje zrobić, ludzie bez doświadczenia też już nie chcą przychodzić... Teraz czas na Panów z Ukrainu | |||
~Pawlo | z Ukrainu to nie tak chop. Większość to fachowcy i byle gdzie nie idą' | |||
~Doświadczony | Szczerze cieszę się że tych kilku kierowców odeszło, pracuje tutaj kilka lat i jak widzę młodego chłopaka, który co prawda pracował już w pięciu firmach, a od pół toku ma prawo jazdy i od początku żąda takich samych warunków i płacy co doświadczony kierowca, to mnie krew zalewa, a to że nie wie ile 10-tek w tygodniu może zrobić, albo w pierwszej trasie pół samochodu poobija i biedny premii nie dostał to wg niego przecież każdemu się może zdarzyć. Ogólnie są jakieś zasady w tej firmie i dlatego tu pracuje tak trzymać! | |||
~Doświadczony | Kolega Freedom tu pracuje ze sie wypowiada i jest znawca tematu? Czy z konkurencji coś słyszałeś ale Teoja jest słaba dobrze obrażasz a nie masz z ta Firma nic do czynienia, w tym czasie jeśli jesteś naprawdę kierowca lepiej byś poświecił czas rodzinie, chyba tez jej nie masz a ja tak obrazales ! | |||
~Aniol | Dobrze to doświadczony napisałeś, myśle tak jeśli freedom naprawdę jest byłym kierowca Lwa i tak lubi udzielać sie na forum to i teraz ma super nowa firmę gdzie jest tak dobrze i dwa razy tyle sie zarabia to na forum tej firmy to opisuje jak to jest zadowolony itd prawda? Podaj nam na jakim forum i pod jakim nickem to piszesz? Niech inni skorzystają. No chyba ze tam znowu tak samo jedzie na ta firma to nam nie poda, albo wcale nie jest kierowca. | |||
Kiero1234
| Prawda jest taka ze prace kierowcy trzeba lubić, jak się tego nie polubi to nigdy nic nie będzie pasowało, a kolega freedom i jako ktoś jeszcze inny moglby się ogarnąć trochę ze swoja kultura i swoim za dlugi m językiem no chyba ze trzeba po imieniu do niego się zwrócić, firma jest uczciwa i gdyby nie kilku chłopaków atmosfera była by dużo lepsza, trzeba się nauczyć z kim się staje na pauza a z kim nie ot cala sztuczka |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.